• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUCIENFyx pro iOS a Android - neoficiální lehký mobilní NYX klient
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN:
    Issue #300 mam taky fixed. Udelam PR s tim upgradem ale rad bych tam asi prvne sjel nejak ty testy nebo pripadne udelal hlubis regresi.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN: Draft toho upgrade mam hotovy. Zatim jsem to otestoval pouze spustenim na Android a Iphone simulatoru. Vypada to cajk. Jak mam spustit ty testy co tam mas? Nebo co jeste by sis predstavoval v ramci nake regrese?
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: Simulator si credentials pamatuje, i napric ruznejma strojema a restartama... Nicmene je to samozrejme mozne pres env, podivej se na tohle https://pub.dev/packages/flutter_dotenv
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN: Da se to nejak zadefinovat do environmentu at to nemusim pokazde kdyz restartnu simulator zadavat?
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: 1/ Mam uzivatele pro testovani, kterym se prihlasuju pres token, ktery vygeneruju v osobni -> nastaveni -> autorizace. 2/ Ano, fake data.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    KEJML:
    LUCIEN:
    Jak pracujete v tom simulatoru s ohledem na credentials/autorizaci? Resp kde se definuje token a potvrzovaci kod?
    Zaroven jsem koukal do "test" adresare a tam jsou nejake udaje hardkodovane. To jsou nejake fake data?
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    LUCIEN: PR ti klidně udělám v následujících dnech. Přidám tam i tu verzi Flutter do pubspec. Ovšem nevím co u tebe znamená "vše funguje". Zatím jsem nekoukal jestli tam máš nějaké testy nebo jak sjíždís regresi. Zároveň bych si chtěl určitě vyzkoušet to nahodit na ten ios simulátor, když už mám ten Mac :-)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KEJML: zkušený zas tolik ne, ale pár android aplikací jsem dělal, jen teda v Xamarinu
    KEJML
    KEJML --- ---
    LUCIEN: Jako já taky sbírám informace po střípkách, ideální by bylo, kdyby se ozval nějaký zkušený Android vývojář.

    Ale při nějakém volném večeru si zkusím lokálně pustit ten tvůj build skript, protože defaultní gradle assemble (nebo co to Android studio pouští) mi v aktuálním developu failuje a očividně nejsem sám
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    KEJML: upřímně, android jde dost mimo mne, takže tady si nechám rád poradit... Ohledně buildu zde
    KEJML
    KEJML --- ---
    LUCIEN: Tan on ten multidex snad ničemu nevadí a zachová to současnou podporu zařízení, ne? Nebo má multidex nějaký nevýhody?

    A teda jak teď děláš release? Jak dyž to zkusim zbuildovat bez něj, tak mě to vyřve, že právě potřebuju multidex
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    TRAGIKOMIX: Asi by stálo za to uvést podporovanou verzi Flutteru v Pubspec.yaml. Pokud jsi rozjel novou verzi Flutteru a vše funguje, tak ideálně udělej PR. Měl jsem to v plánu, takhle mi ušetříš práci :)

    Ohledně multidexu a starších Androidů - pojďme udělat anketu...
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    KEJML: Na rychlo jsem zkusil zvednout min verzi na 21 + zakomentovat ten multiDexEnabled a opravdu to pomohlo. Ovsem jak rikas, jestli tu jsou uzivatele se starsimi telefony tak bych to asi taky nemenil.
    KEJML
    KEJML --- ---
    TRAGIKOMIX: Jako ať už zvedneš verzi nebo nebo přidáš ten multidex, tak je to změna, kterou jsem necommitoval (protože Lucien to očividně nepotřebuje. Navic pokud něco commitovat, tak asi spíš ten multidex, než zvedat minimální požadovanou verzi Androidu, kdysi se tu ozvalo par uživetelů s poměrně historickými telefony :) ), takže v principu je to asi jedno.

    Ticket ti těda nechám, nemyslím si, že by to bylo něco, co hoří. Ale pokud to máš teda rozběhaný s tím posledním Flutterem, tak bych se nestyděl udělat PR z toho, nemyslím, že by se Lucien zlobil :)
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    KEJML: Zkusím zvednout tu min verzi a uvidím jestli ta property nebude už třeba. Dík.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    KEJML: Ano opravdu mám poslední verzi Flutter. Netrklo mě že by to nebylo kompatibilní :-)

    Okie podívám se na ten issue 300 když budu mít více volna doma či v práci.
    KEJML
    KEJML --- ---
    TRAGIKOMIX: Jen teda ten multifex jsem řešil taky, ale jinak, mám lokálně zvednutou minimální verzi Android SDK, myslím na 21, pak multidex není třeba. Nechápu, jak to Lucien buildí bez toho
    KEJML
    KEJML --- ---
    TRAGIKOMIX: Ty jo, já si pamatuji, že jsem s tím než výrazně min potíží a to ještě v době, kdy, Lucien ani neměl Android verzi oficiálně plně připravenou, ale vyvíjím to Windows.

    Napadá mne jedna věc, nerozjíždíš to poslední verzi Flutteru? Já to aktuálně (po dohodě s Lucienem) dělám na Flutteru 2.5.3. Na druhou stranu, pokud kdo to rozběhl s posledním, tak by to mohl bejt dobrej kandidát na první PR :)

    Možná ti Lucien poradí něco lepšího, ale já nedávno hlásil tuhle drobnost, i s nástřelem řešení:
    Nepodporovaný typ příspěvku "log_message" · Issue #300 · lucien144/fyx · GitHub
    https://github.com/lucien144/fyx/issues/300
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    KEJML: Po pravde zprovoznit to "alespon" pro Androidni emulator nebylo az tak trivialni jak jsem si puvodne myslel. Mozna je to spojene jen s tim ze mam zbrusu novej Mac M1 Pro a jen s tim proste neumim. Cekal jsem neco jako Open projekt v Android-studio/VScode, push build/run a deploy.
    Zabralo mi to dobrych par hodin googleni nez se to podarilo. Ovsem ted jsem spokojeny ze to rozjedu z meho oblibeneho VSCode a jen pres Device manager spustim emulator.

    Nutne zmeny/zavislosti nez jsem to nahodil na Droidi emulator:

    0. z nejakeho mi zatim neznameho duvodu to chce java 11, s poslednim openJDK17 se to nekamaradilo.
    --> domenka je ze ten flutter-gradle-android zatim nepodporuje vyssi verze javy
    1. pubspec.yaml:
    --> tady jsem musel overridnout par dependencies..
    dependency_overrides:
    # # https://github.com/flutter/flutter/issues/44435#issuecomment-817583694
    webview_flutter: ^2.0.10
    package_info_plus: ^1.3.0
    provider: ^6.0.0 # for chewie 1.2.2
    flutter_html: ^2.2.1
    flutter_svg: ^1.0.3
    flutter_math_fork: ^0.6.0
    platform: ^3.1.0
    2. android/build.gradle
    --> musel jsem updatnout kotlin plugin na 1.6.10
    3. android/app/build.gradle
    --> nutno pridat nize parameter do "defaultConfig"
    multiDexEnabled true
    4. gradle-wrapper.properties
    --> nutna zmena verze gradle
    distributionUrl=https\://services.gradle.org/distributions/gradle-6.9.2-bin.zip

    Dalsi krok pro me bude zrejme to zkusit nahodit na XCode ios emulator.

    Jinak samotny dart je dobre citelnej a zatim me to bavi se do toho koukat. Uvidime jak a kdy se mi podari neco prvniho Pull-Requestnout. Forknu to co nevidet kdyz jsem to konecne zprovoznil. Chtelo by to vice volneho casu :-)

    LUCIEN: Kdybys tam mel neco ultra easy na fix, tak mi to jen tak na procviceni posli.
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Díky moc ID FAITH za podporu vývoje!

    #sponsor #patron
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam