KAJJAK: Bohužel u nás máme bezpečnost a jen tak na web si nic nepustíme. Takže používáme GA kde nejjednodušší věci si dokážu vytáhnout, ale na ty složitější potřebuji webového analitika. Teď právě vymýšlím jaké otázky na GA potřebuji jako UXák. Promptoval jsem uměliou inteligenci a vytáhnul jsem tohle:
1. Jaký zdroj návštěvnosti má největší poměr konverzí
Zjistit, kolik návštěvníků provede každou z těchto akcí.
2. Jaká je míra konverze pro jednotlivé akce?
Zjistit, kolik návštěvníků provede každou z těchto akcí.
3. Jaké jsou hlavní zdroje návštěvnosti této LP?
Určit, odkud návštěvníci přicházejí (např. organické vyhledávání, PPC reklamy).
4. Které části LP mají nejvyšší míru opuštění?
Identifikovat konkrétní sekce stránky, kde uživatelé odcházejí bez akce.
5. Jak dlouho se návštěvníci zdržují na této LP?
Zjistit průměrnou dobu strávenou na stránce.
6. Jaké jsou nejčastější cesty uživatelů před dokončením akce na LP?
Analyzovat, jak se uživatelé pohybují po webu před tím, než dojdou na LP.