• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EXISGDPR - mýty, rady, konzultace
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    SPIR / GDPR
    http://gdpr.spir.cz/

    pruvodce od SPIRu
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    Z dilnicky ek

    K tematu netematu...

    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Kolega mi nahrál, tady jde stáhnout (jen poslední část se mu nepovedlo zkonvertovat, jde přehrát v browseru nebo VLC playerem:
    http://www.uschovna.cz/zasilka/PWT4RC9C75ULSCJK-H94
    EXIS
    EXIS --- ---
    QUIP: Tak to snad není zase takový problém získat ten souhlas. Jinak přednášky typicky obecnějšího charakteru.
    MARIPOSA: Měl by být záznam.
    QUIP
    QUIP --- ---
    EXIS: Byl jsem tam. Na to, ze uz 2 tydny do predu na webu byla ukoncena registrace z duvodu zaplnenosti, tak tam byla tak ctvrtina volnych mist, protoze registrovani nedorazili.
    Prednasky celkem dobry, nejmin zajimava byla ta od MS.
    Nevim, jestli budou k dispozici zaznamy, ale slidy budou.

    A vtipne bylo zahajeni, kdy to uvedli jako prvni a mozna posledni online prenaseny seminar o GDPR (od Cesnetu), protoze na pristi mozna budou muset od vsech navstevniku ziskat informovany souhlas s prenosem :)
    MARIPOSA
    MARIPOSA --- ---
    EXIS: Nebyla jsem, ale všimla jsem si, že to přenášeli online - neříkali, jestli z toho potom budou k dispozici i videa?
    EXIS
    EXIS --- ---
    Dneska někdo na ČVUT?
    EXIS
    EXIS --- ---
    10 kroků jak vyhovět GDPR (Infografika) – FeedIT.cz
    https://feedit.cz/2017/09/04/10-kroku-jak-vyhovet-gdpr-infografika/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    prehodila jsem ty linky

    tady je ten zakon

    KASUMI
    KASUMI --- ---
    v pátek 18. srpna byly zveřejněny vládní návrhy dvou zákonů, které úzce souvisejí s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů – GDPR.

    - návrh zákona o zpracování osobních údajů, který má nahradit dosavadní zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Návrh zákona upravuje zpracování osobních údajů podle GDPR, zpracování osobních údajů podle tzv. trestněprávní směrnice a také zpracování osobních údajů při zajišťování obrany a bezpečnosti ČR. Nově též vymezuje postavení a pravomoc Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
    https://apps.odok.cz/veklep-detail?pid=KORNAQCDZPW5

    - návrh změnového zákona, kterým se v souvislosti s novou úpravou zpracování osobních údajů mění některé další zákony, mezi nimi zákon o civilním letectví, zákon o Policii ČR a další.
    Materiál - Portál Aplikace ODok
    https://apps.odok.cz/veklep-detail?pid=KORNAQCBYV46
    EXIS
    EXIS --- ---
    KEIKIN: To je klasické strašící video (to druhé video). Není pravda to, že by přišla kontrola a rovnou Ti napálila pokutu - to říkala i v rozhovoru šéfka UOOU. Z těhle lidí mi jde trochu hrůza po zádech..
    EXIS
    EXIS --- ---
    GIOMIKY: Ano, pokud FB bude GDPR compliant

    TELLEMAHOOKA: Pokud eshop ale zpracovává data o uživatelích, profiluje si je pro Newslettery, tak už to začne být na hraně :))
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Jakej bude mit GPDR dopad na Facebook profil? Budu ho diky tomu moct nechat smazat?
    TELLEMAHOOKA
    TELLEMAHOOKA --- ---
    MHO: Malý eshop nepotřebuje DPO, protože neprovádí monitoring. Stejně tak malý eshop nežije z toho, že shromažďuje osobní údaje a posílá newslettery, takže i kdyby měl všechny dosavadní souhlasy smazat a začít je sbírat v souladu s GDPR, tak ho to opravdu nezruinuje. Názor, že kdo splňoval UOOU, nebude mít už moc práce, jsem slyšel z víc míst, kdo splňuje slovenský zákon tak už je prý skoro za vodou. GDPR je mířeno především na společnosti jako Google, Facebook atd.
    EXIS
    EXIS --- ---
    GIOMIKY: jednoznačně to nařízení bylo "podpořeno" velkýma advokátkama a konzultačkama .)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Je to psany pro korporace s tim, ze kdyz mas 10k zamestnancu, tak jeden oficir navic neva. Pro maly eshop je to tradicne ad absurdum likvidacni. To zas nejaky sikula ze security korpu zaloboval.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam