I kdyz GDPR jeste neplati, tak se stejne zeptam - jak se resi / bude resit pripad, kdy vim, ze u nejakeho subjektu doslo k uniku mych osobnich udaju? Vim to na zaklade toho, ze jen tento subjekt znal moji e-mailovou adresu (pouzitou pri registraci), ale tahle adresa se nikde jinde nepouziva, je to jen alias pro prichozi postu a nikdy ji nikdo jiny nevidel. Takze kdyz ted na tuhle adresu zacal chodit spam, vim, ze jim nekdo vykradl databazi, nebo ji nekdo ze zamestnancu vynesl.
Ta firma ted tvrdi, ze se subjektem, ktery posila spam, nema nic spolecneho (to jim i verim), ale taky tvrdi, ze k zadnemu uniku dat na jejich strane nedoslo (coz je blbost).
Zkusil jsem na ne otazky, jake osobni udaje o me uchovavaji, jak je maji zabezpecene, co hodlaji delat s unikem dat.
Odpoved je "k uniku nedoslo a udaje o vas mame jen ty, co jste nam poskytnul pri registraci".
Z hlediska GDPR podle me naproste selhani... ale maji jeste pul roku na to, aby proskolili personal na supportu, ze takhle odpovidat nemuzou.
Kdo tedy od 25.5.2018 bude ten, na koho se obratit s podobnym problemem, aby to prosetril?