Věra
30. 3. 2017
Kritika: Zboží (skladem) přišlo po 2 týdnech. Bylo poškozené. Po reklamaci, po dalších 2 týdnech poslali zboží nové - poškozené úplně stejným způsobem. Komunikace byla zpočátku velmi chabá a neprofesionální, později arogantní. Posílají opakovaně nepotřebnou dokumentaci.
Chvála: Vrátili peníze a omluvili se.
Oficiální vyjádření obchodu Rafni.cz
Dobrý den paní Věro, Vaše recenze mě mrzí. Snažili jsme ve Vašem případě o maximální vstřícnost. Ono to tak možná z Vašeho pohledu nevypadá, ale fakt je ten, že jste bez výhrad převzala zboží. Vaše reklamace byla ze strany přepravce zamítnuta - viz text níže. Přesto jsme Vám poslali další zboží. I to bylo poškozeno. Není to ani tak problém zboží nebo jeho balení, ale nějakého řidiče ve Vašem regionu. Za což samozřejmě nemůžete Vy, ani my. Na základě zkušeností s Vaším případem zavedeme několik změn v systému informování zákazníka včetně instrukcí jak přebrat zásilku.
A zde vyjádření přepravce: Dobrý den, na základě reklamace k zásilce č. 0508160XXXX jsme provedli reklamační šetření a níže Vám zasíláme naše stanovisko. Reklamovanou zásilku jsme dne 6. 3. 2017 naložili a 7. 3. 2017 jsme ji ve stejném stavu předali příjemci. Příjemce zásilku převzal od našeho řidiče nepoškozenou a v originálním obalu, což dokazuje potvrzení o doručení zásilky, které je potvrzeno bez jakékoliv výhrady k poškození. Vzhledem k výše uvedenému, kdy není prokazatelné, že k poškození došlo během námi realizované přepravy, odmítáme odpovědnost za poškození výše uvedené zásilky a Vaši reklamaci zamítáme.