• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) - troll mého protitrolla je mým, ehm, spolutrollem
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    NIEKT0: tak minimálně jeho porušení by mohlo vést k opravdu nekompromisnímu zasedání rozhodčí komise (které by se určitě strašlivě takticky streamovalo-nestreamovalo) a následně by si půlka strany mohla natisknout trička, na kterých se od daného poslance distancuje...

    je to prostě složitý.

    (momentálně čelím obvinění z krvavých čistek a cenzury...)
    NIEKT0
    NIEKT0 --- ---
    XCHAOS: uprimne, aj ked sa Michalek tvari ze ten kodex je zavazny, tak o to viac mam pocit ze naopak zavazny v nicom podstatnom nie je (snad okrem toho danoveho priznania)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: železniční síť (naštěstí) nenavrhují politici, ale odborníci na Ministerstvu Dopravy. politické rozhodnutí je max. tak poměr peněz, které tečou na auta vs. které tečou na vlaky.

    V programu pro tyto volby zmínka o rychlodráze není, protože jaksi - pokud nezměníme to, že všechny drobné, co nám Babiš vytahá z kapes, skončí v jeho dotacích na řepku, tak holt nezbydou v rozpočtupeníze ani na úzkokolejku.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS: vas program jsem opakovane linkoval i ve svych odpovedich - naposledy v tom, na ktery reagujes.
    Koncepce VRT jasna je - vsak jste o ni i s autory debatovali - ale VRT resi jen prepravy na vetsi vzdalenosti, ale uz ne u celou radu vnitrostatnich relaci - jednoduse proto, ze nemuzes stavet na kazdem rohu. Takze logicky i sit VRT musi byt doplnena siti zajistujici mistni obsluznost, nebo treba i prepravu (pomalejsich) nakladu na vetsi vzdalenosti - ktere by poslane na "rychlou" trat brzdily ostatni dopravu... tzn. VRT je komplementem dnesni site, nikoliv substitutem. Takze ano, trasa na Drazdany logicky s obsluhou letiste vubec nepocita... v navrzich se dokonce debatuje i o tom, zda vubec zajizdet do centra Brna, protoze to samozrejme bude znamenat zpomaleni na delsich trasach... nicmene ani v obecne rovine z programu nedokazu vycist, zda se Pirati hlasi k vizim CEDOPu... nebo maji jinou vizi ;-)

    A jak si Pirati predstavuji pojeti stavajici zeleznicni dopravy z programu uz tak jasne take neni. Trat Praha-Kladno je jeden z mnoha konkretnich stripku, ale podobne jsou na jiz zminene berounske vetvi - ale problemovych mist je spousta (v podstate vse svetle zelene, cerne a zlute je v podstate technicky nezabezpecene a zavisle jen na lidskem faktoru). Tedy rec neni o vystavbe novych trati - ale udrzbe a modernizaci tech stavajicich. Presmerovanim casti (v programu Piratu opet neni receno, jak velke) na VRT logicky zpomali obnovu stavajicich trati.
    Nove tunely budou velmi draha sranda - je to sice hezke, ale v kontextu toho, ze u silnicnich staveb Piratum tunely vadi mj. kvuli vyssim nakladum je podpora podhrabani Prahy kvuli vlakum ponekud zarazejici - tam uz velke naklady nevadi? :-) Pritom jde o jedine - uvolnit lukrativni pozemky v centru na povrchu, ktere dnes trate blokuji. Co je na povrchovem reseni zeleznic (a metra) Pirati vysvetlit nedokazou - tzn. proc neco, co napr. ve Vidni i u novostaveb neni problem v Praze tak vadi. A ackoliv Pirati radi napadaji neefektivni vydaje, tady efektivitu viditelne asi neresi.

    Bez planovani u pozemnich liniovych staveb se neobejdes - to fakt neni jako vlezt na strechu a nekam nastrelit radio - musi s tim pocitat uzemni plan, musis mit pozemky. Ignorovanim starsich investic do drivejsich staveb take v dusledku mrhas prostredky drive tam vlozenymi - a spousta cest u nas byla budovana s vizi budouciho rozsireni ci napojeni navazujici komunikace. Jestli je neco drahy luxus, tak kazdy par let ty plany menit - ona i ta priprava ruznych studii a pruzkumu pred tim, nez se skutecne kopne do zeme stoji dost penez - a pokud se plany kazdou soustavne meni, tak to je vyhazovani penez oknem.

    A smyslem liniovych staveb neni pouze obsluha velkych aglomeraci. Takze i podle tebe nesmyslna smycka kolem Oseka svuj smysl ma - zajistuje obsluhu aglomerace o ~2500 lidech. A jeji prime napojeni na hlavni, ale i blizke krajske mesto, aniz by bylo nutne resit dalsi vozidla a personal. Ano, verejna doprava je vzdy o nejakych kompromisech - ostatne jsme to disktuovali uz ve vztahu k linkovemu vedeni autobusu. Nebo tomu mam rozumet tak, ze Pirati vidi zeleznici jako zpusob, jak propojit jen Prahu s krajskymi mesty a ostatni je uz nezajima? ;-)

    XCHAOS: paradoxne sem nejvic offtopicu vkladas ty. Ja diskutuji programovy bod Piratu a kladu otazky, na ktere ty odpovedet viditelne neumis.... nechapu, co je offtopic na debate o tematu, o kterem sami Pirati poradaji predvolebni debaty. Asi bys to mel nalezite vysvetlit....
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK ---  --- 14:53:14 27.9.2017
    XCHAOS: kolik Pirati prispeli NYXovi na chod tohoto serveru...? Nehlede na to, ze za PR se i na tomto serveru plati... ;-)
    XCHAOS: jak souvisi tvoje obchodni aktivity s programem Piratu?

    Jinak kodex je v nekterych bodech samozrejme "gumovy" - sekce osobni poctivost, kde "eticnost" si urcujete jen vy sami :-) Takovy "kodex" by naplnil klidne i Standa Gross, kdyz by se CSSD usnesla, ze dary od strycu nejsou spolecensky neeticke. Boj s korupci je fajn, ale ten porusuji Pirati uz dnes - namisto neutralniho pristupu rovnou ukazuji prstem a mluvi o vine, ackoliv dle kodexu by toto mel ucinit organ cinny v trestnim rizeni.
    A je otazkou, proc je to vydane jako "novinka" z 26.9.2017, kdyz samotny kodex byl schvalen uz nekdy na konci dubna, coz z odkazovaneho textu patrne take neni. Takto publikovane to pusobi podezrele - kdyby to bylo skutecne schvalene az vcera - jak samotny clanecek pusobi, tak by se clovek musel ptat, jak se kandidat na kandidatni listinu podanou pred par mesici vubec mohl dostat ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    NIEKT0: zbývá ale otázka v čem všem nemá pravdu, protože on je odborník úplně na všechno na světě, jestli sis toho nevšiml (skoro jako já - proto taky máme takové střety...)
    NIEKT0
    NIEKT0 --- ---
    myslim si ze danysek nema pravdu
    LEJIMADA
    LEJIMADA --- ---
    druhá :)
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    první :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam