Tak jo - pro zaznam... XCHAOS neprimo priznava, ze by sam sobe dle "svych" metrik
vlastne mel dat ban 😂 Ale na to koule asi nema...
K tem zacpam... mam to vetsi, rychlejsi a lesklejsi auto taky. 2,5L benzin, kdyz to fakt zaslapnes, tak je to fakt zabava... :) Ale soucasne hybrid, takze v te zacpe v prdeli nejsem... naopak, pak se bezne s tim formalne "nenazranym" motorem dostavam na spotreby pod 5L/100km.... a pres pul cesty odjedu z baterky / rekuperace. A proc radsi jedu tim autem? Porad je to 3x rychlejsi, nez ekvivalentni cesta v MHD a to ji ve velke casti kopiruju (jenom "chalupoidni" planovaci maji obcas touhu ji kamsi vybocit).... protoze holt ani "dedecek hribecek" aka soucasny namestek pro dopravu v Praze nepochopil, ze ne vsechny cesty vedou z periferie metropole do centra... a potencialne tangencialni linku zkurvil... jasne, z pohledu pozice jeho vilky to dava smysl, ze to jede "jinudy" :D Aneb neni v zajmu Hriba, aby S61 jela v puvodne planovane trase... pac ta by jela dal od jeho pozemku :D
Dnesni doba je v tomhle smeru paradoxni.... o vikendu jsem vyrazil z Prahy k Baltu... radeji vlakem, protoze to bylo pohodlnejsi, nez se tam crcat autem. A smutny bylo pozorovat, ze i populacne polovicni/tretinove populace kolem Gdansku ma jako celek ve finale lip fungujici system verejne nez ma Praha. V relaci Gdyna-Gdansk (
coz je neco srovnatelneho ala Ricany-Praha) ta nabidka spoju byla proste....v hustejsim intervalu.
Plus ti Polaci zvladaj jednu u nas dnes uz neprilis vidanou vec - u dalkovych spoju spojovat soupravy. Aneb u nas brecime nad malou kapacitou drahy, ale pak ti jede par "malovozovejch" souprav stejnym smerem... co se treba jakoze nekde dal od Prahy (Trebova, Olomouc, Prerov) ve svem smerovani rozdeli.... touhle "blbosti: ale ziskavaji kapacitu trati pro ty lokalni spoje.