MASTER_A: Ted jsem to zase nejakej tejden nezapnul. Ale 3.21 i 3.22 pro me byly velkej posun od cca 2022 kdy jsem to naposledy hral.
Z mojeho pohledu asi nejzasadnejsi improve:
30k error neni tak castej, nekdy jsem ho nevidel i nekolik dni v rade.
Kdyz uz ale 30k padne, clovek neprijde o vybavz kterou ma u sebe, a lod s cargem / lootem.. A to mi prijde dost zasadni.
Nekdy to chce tomu dat jen trochu casu, kdyz je lod po 30k “unknown”, tak ji nereclaimovat, ale pockat (pouzivat jiny). Zatim vzdycky mi to 30k ztracenou lod do 30minut vratilo na domovskej spaceport i se vsim na palube..
(Asi to chce nekdy cas nez se server vzpamatuje ze 30k agonie a preda svuj backup ostatnim serverum)
Game crash na strane klienta vraci dokonce primo na stejnej server, presne do stavu v jakym hra crashnula, tzn na palube lodi v kosmu, v tramvaji ve meste, etc..
Kdyz clovek chcipne v armistice zone, tak ma ve spitalu ulozenej vsechen gear co mel u sebe..
To je dobry hlavne proto, kdyz clovek chcipne vlivem nejakyho bugu, ze to pak neni tak frustrujici:)
Ale za me osobne, teh vylozene frustrujicich bugu kdy clovek chcipne kvuli necemu apod. je tam vyzname mene nez pred rokem..
Kolikrat sem nechcipnul i nekolik dni, a kdyz tak kvuli naky vlastni kokotine nebo pvp..
Je tam nove salvage lodi, jednak salvage vnejsiho trupu, ale i structural salvage, kdy clovek proste vyluxuje vsechno beze zbytku, a proda…
Jsou tam novy lokace, novej styl outpostu na planetach ve stylu pyro..
Nektery lode maj nove vlastni tracktor beam.
Je tam lod na odtahovani lodi, ale zatim dostupna jen pro lidi co si ji koupili jako pledge, ale beru to jako OK prptpze zatim to nema moc zadnej game-loop. Ale tahani jinak funguje pekne.
Nevim asi sem neco zapomel, ale tohle jsou z mojeho pohledu nejzasadnejso veci.
Za me osobne je to o dost vic hratelny a zabavny nez pred tom rokem kdy jsem tam byl naposled..