VACA: Bylo to fakt naprosto uzasny.
Mozna jsme se nejakym omylem dostali na Robertsuv soukromy server nebo co ;-D
Kazdopadne se jednalo o vyjimecnou situaci, ktera se asi uz jen tak opakovat nebude.
Od te doby uz zase vsechny servery kolem 6-10 TPS, ale presto to docela jde a NPC jsou i tak dostatecne zivy, ale s tema 30 TPS se to stejne neda srovnat.
Kazdopadne, pokud clovek nema smulu, tak to proste bezi dobre a da se to uz orpavdu hrat jako hra.
Glitche a bugy se dejou, jen za vcerejsi vecer:
- v bunkru jsem propadl zabradlim vytahu dovnitr sloupu pod vytahem (killnuti procesu hry to resilo a po opetovnem pripojeni jsem byl zpet v New Babbage, tak jsem aspon neprisel o equip)
- prehlidkova Invictus flotila nas pri pokusu o pristani v hangaru rozstrilela na hadry, asi protoze byl nejakej LAG diky kterymu nas pilot zrejme do nektere z jejich lodi vrazil
- behem mise na zastaveni hacku a obrany Kareah se mi po pouziti medpenu bugla zbran/medpen (misto strelby mi char vzal do ruky medpen), coz se stalo pozdeji v jine misi znovu (po unequipu vsech medpenu z opasku/armoru se to spravilo).
...ale hrat se to da.
Spis to ted kulha na tom, ze spousta misi najednou neni vydelecna.
Diky tomu, ze jsou NPC responsivni, a zvlast ship2ship combat proti NPC je ted skutecne o drzku, tak za naslednou opravu+prezbrojeni lode clovek utrati nasobne vic, nez kolik mu ta mise vydelala.
Ale aspon je to zabava kdyz se ty NPC/lode hybaji, a na vydelavani penez je ted asi nejlepsi vzit Reclaimer a dva pomocniky a recyklovat znicene Hammerheady (neco snad jsou primo salvage mise, ale daji se najit i v ramci jinych misi - asi jakekoliv kde nejak figuruje nejakej velkej vrak, presne nevim pac vyber misi si resil kolega).
Master Modes jsou... OK.
Je to jednoznacne krok spravnym smerem, ale je potreba to poladit a upravit.
Rozhodne se nejedna o nic slozityho, a nerozumim proc si na to nekteri lide stezujou.
IMO je vysledkem zabavnejsi boj, a nutnost trosku vic premyslet a zvazovat zda a za jakych okolnosti se do boje vubec poustet.
V souvislosti s tim taky konecne zacalo davat smysl prapuvodni urceni lodi podle typu/velikosti.
- Male lode jsou hbite, hure se trefuji, ale tolik nevydrzi.
- Vetsi lode jsou pomalejsi a hure manevruji, ale vice vydrzi a taky vice kopou.
Obecne mi ted Ship combat prijde mnohem vic smysluplnejsi.
Respawn na kdejaka lehatka nevidim jako problem. Proc ti to vadi?
Jako dovedu si predstavit, ze by to mohlo mit nejakej griefer potencial, ale asi dost omezenej.
Na planetach s nehostinou/absentujici atmosferou musis mit lod s lehatkem plnou obleku/armoru, protoze respawnujes nahej, takze abys pak mohl zase nekam na planete dobehnout, musis se znovu obleknout a vybavit.
A pokud budes nekoho moc rozcilovat, tak neni problem tu lod najit a proste znicit, protoze i kdyz budes mit to nejlepsi lehatko co ma dosah 50 km, tak si tu lod stejne das nejak hned za roh - i 5 km daleko je hodne, protoze nezpaomen, ze tech 5 km musis pak ujit zase pesky.
V ramci PVP si nedovedu predstavit, ze by to melo nejaky negativni dopad, nebo poskytovalo nejakou znatelnou vyhodu.
A jestli to bude mit nejakou vyhodu v ramci PVE (MOZNA trochu QoL), tak to je uz uplne jedno.
My jsme vlastne vcera respawn luzka vyuzili v te Kareah misi
(ta jak branis terminal pred nekonecnyma vlnama NPC, dokud nedobehne nejakej spustenej proces).
Kolega vzal Cutlass Red, nastavili jsme si v posteli respawn, a sup do Kareah.
Ale jak uz jsem zminil nahore, nikdo z nas si neuvedomil, ze se respawneme nazi, bez obleku a bez kysliku, bez armoru a beze zbrani :)
Kyslik se vyresil preparkovanim lode blizko k airlocku, a clovek pak z lodi v pohode dobehl, vesmirne vakuum nevakuum, ale porad jsi nemel nic a jedina moznost jak se zase ozbrojit, bylo najit nejakeho mrtve NPC a vzit si jeho vybavu.
Vyhoda to byla, ale fungovala jen proti PVE nepratelum - hraci by nam tu lod rozstrileli a meli bysme po respawnu.