Konas Sinakon
14 hod
Dobrý den, rád bychom slyšeli vaši zpětnou vazbu. V současné době pracujeme na nové funkci, kterou plánujeme provést po otevření beta verze: Territory Wars - Fortresses.
Zde je velmi velmi stručný přehled:
Teritoriální války postaví proti sobě 4 frakce v boji za kontrolu území. Hráči potřebují porazit příšery v nepřátelských pevnostech a pak vyzvat vlastní armádu, aby ji nárokoval a bránil. Hráči mohou jen vyvolat příšery, které již objevili, a odhalily všechny své rysy - pochopili je. Hráči odhalují zvláštnosti monster tím, že se s nimi bojují. Objevované monstra se objeví v bestiary. Vyvolané příšery získávají zlato pro hráče a nárokovaná pevnost nabízí jedinečné bonusy všem přátelským hráčům na svém "okupovaném území" - regionu.
Vyvolané příšery žijí buď do doby, než se jejich poslušnost úplně rozpadne (což se děje v průběhu času) nebo až do doby, kdy nepřátelé porazí během útoku pevnosti.
Hráči mohou zvýšit poslušnost svých příšer s tréninkem, zatímco každé monstrum reaguje na jiný druh podnětu - potřebujete najít, což jinak, jinak se jim to nebude líbit a neoznámí vás. Hráči z téže frakce se mohou navzájem pomáhat a navzájem si navzájem posílat poslušnost. Nepřátelští hráči mohou napadat pevnost pouze.
V Pevnosti Assault, hráč bojuje s obránci pevnosti (přivoláni monstra) buď do smrti, nebo všichni jsou poraženi a pevnost se stává neutrální.
Ještě nechceme odhalit, ale doufáme, že to stačí. Co bychom rádi obdrželi zpět, jsou spousty zpětných vazeb. Rádi bychom slyšeli odpovědi na takové otázky, jako jsou tyto:
Co očekáváte od této nové funkce?Jaké odměny byste chtěli vidět za účasti (útočící / obranné pevnosti)?Myslíte si, že je to dost sociální?Co od něj očekáváte? Sociální interakce, exotičtější kořist, stavový zisk?
atd.
Díky za všechny vaše připomínky. Nemůžeme čekat, až je slyšíme a budeme s vámi diskutovat o budoucnosti hry!