Tohle bude zatim me rozlouceni se hrou, alespon na nejakou dobu.
Zbytek svatku uz potrebuji uprit zraky trosku jinam, abych neprirostl do kresla pred pocitacem :-))
Build byl staveny ciste pro radost.
Ma rekneme tri uhly pohledu, ci zpusoby, kterak likvidovat nepohodlne:
1) Pro ucely jistoty a klidu, ze se bude darit plnit treba i tiche mise, je zaklad v quick hacks.
Cyberdeck ktery typicky pouzivam ma bonus na sireni ultimates na jednu dalsi osobu a take snizeni -RAM toho ultimate. V praxi mi kombinace perks a gear umoznuje ty ultimates posilat skoro porad, kdybych potreboval.
Dame si takovy mene seriozni, ale zabavnou QH kombinaci, pouzivam ji ale asi nejcasteji, protoze mi to prochazi:
* Legendary Ping: Ping jak ho zname a mame radi, ale tenhle umoznuje scan a quick hacks i skrz zdi. Snazim se to ale nezneuzivat.
* L. Suicide: Obet + kolega si prostreli hlavu
* L. Detonate Grenade: To same, ale s velkym ohnostrojem... pokud teda dotycni nemaji flashbangs (napr. neprekvapive SWAT team), coz ale v praxi nevadi, protoze ostatni QH
* L. Cyberpsychosis: Je to nesmysl, ale kvuli humornym scenkam to sebou nosim a obcas vtipne vyuziju. Zajimavy pasivni bonus: Oponenti se nadale neboji strilet skrz sve kamarady - friendly fire.
Cekal jsem ty scenky teda jeste humornejsi, ale dobry, obcas se i tak zadari, treba kdyz se to sesle na lidi s brokovnicema :-)
Na serioznejsi mise menim na Cyberware malfunction - leckteremu unikatnimu protivnikovi to dost omezi jeho schopnosti.
* L. Weapon Glitch: Mmj. pro vsechny pripojene v lokalni siti umi pridat jammer daemon :-)
* L. System Reset: Zabije protivnika a kolegu vedle nej, to cele na rozdil od predchozich potichu.
2) Protoze to nejradsi hraji jako FPS strilecku, vozim u sebe tyhle 3 me oblibene zbrane:
* Overwatch - Tezka bolt-action sniperka s integrovanym tlumicem. Strili to pomalu, ale strili to na dalku viditelnosti a i skrz zdi. Nevybavuji si, ze by mi nekoho, krome nejmenovane finalni postavy, nezabila na jeden vystrel. Strileni skrz zdi se snazim nezneuzivat.
Puvodne jsem chtel nejakou semiauto sniperku, klidne s mensi energii strely. Ale nepodarilo se mi najit nejakou vhodnou. Libil by se mi treba Breakthrough, ale strasne se klepe a neumi trefit na dalku. Nakonec dobre, s Overwatch jsme se skamaradili.
* Moron Labe - Presna utocna puska s tlumicem. Neni tak silna jako me ostatni moznosti, ale hra s ni me bavi. Kvuli sve tichosti a pohotovosti ma take velke vyuziti v tichych misich.
* Comrade's Hammer - Pistole jednuska s pomalym nabijenim. Ale typicky zabiji na jeden vystrel a to i skrz zdi. Damage je dvojnasobny nez ve statistice, kvuli perku na 2x damage posledniho naboje (v jednusce jaksi jedineho). Snazim se jeho schopnosti moc nezneuzivat, ale obcas je vtipne ho vyndat a pokochat se tou spousti co po sobe necha :-)
3) Projectile Launch System v ruce. V tom "uspavaci rakety". Tohle je opet nevyvazena zbran, bezne nepratele to uspi na prvni ranu. V praxi to na beznych misich nepouzivam, ale kdyz se veci nedari, je to tam jako zaloha. Mam ho pod palcem na mysi. Navic mam ID Launcher, takze asi povinnost...? :-)
K vyse uvedenemu jeste 18 levelu do Technical Ability, protoze logistika / crafting.
Se stavenim buildu i s jeho provozem jsem si uzil spoustu zabavy. A jak asi citite, build jsem stavel a hru jsem hral s laskou.
Miluji technicke hracky vseho druhu (tema hry), miluji FPS (paradne funguje), miluji sandbox hry (tady ji mame), miluji hry s nadhernou grafikou, ktere umi vytezit soudoby hardware.
Rad bych podekoval:
* CDPR za paradni hru. A ze to alespon takhle vydali pred Vanoci. Pro me idealni cas, na nejake to hrani si.
* nVidia, ze mi vcas stihli prodat 3090
* AMD, ze mi vcas stihli prodat 5800X