• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    LACHY
    LACHY --- ---
    TRAGED: Mám na sobě vlastně tohle

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LACHY: Nenavlik jsi se do nejakeho skafandru?
    LACHY
    LACHY --- ---
    DEEFHA: Díky. Juknu se na to.
    LACHY
    LACHY --- ---
    Jak si mohu v CP vyměnit oblečení? Mám hromadu hadrů a nic si na postavě nemohu vyměnit. Všechno mám pod zámkem, čepice, bundy, kalhoty atd.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    DEEFHA: prostě je tam nekonečný loop, po konci Tě to vrátí a můžeš si stejný konec dát klidně 3x
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: aha, ja reagoval na predchazejici deefhuv post. Gandhi se tam stihl vetrit. Nesnazil jsem se ti pohanit tvoji oblibenou babovicku (kterou jsem mimochodem dohral a cenim ji hlavne kvuli paradni praci s kamerou)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    A to nemyslím nijak zle. Jenom je to pro mě jedna z top 3 životních her a doporucuju ji úplně všem coby povinnost.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: Tak dohraj Nier: Automata a potom můžeme pokračovat :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: covece nevzpominam na zadnou z poslednich x let, ktera by v dalsim pruchodu neotevrela nejake nove dvere, ci jiny content. Ale co ja o tom vim, vzdyt hraju jen skoro vsechny :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: Ne
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GANDHI: No ty průchody u Nier: Automata jsou založeny na trochu jiném principu, respektive je celá ha rozdělená “uměle” do tří celku, kde každý z nich konci titulkovou sekvenci a proste jenom pokracujes dal s perspektivou pohledu jiné postavy, takže první “konec” přichází po par málo hodinach a celek má řekneme kolem 20 hodin včetně true endingu, protože hra má přesně tolik koncu, jako písmen v abecedě a každý z koncu je podle písmene pojmenovaný. V podstatě je to spis hrani si s hráčem, než ze bys vyloženě hrál jednu a tu samou hru dokola a cekal na novou linku, která se objeví.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    AVATAR: ty jsou ale nahodne generovany
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Tak to je v podstate esence roguelike her, zejo :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DEEFHA: tohle je tusim u Nier: Automata nebo neceho takovyho, ze se otviraj pruchodama dalsi dejovy linie - jinak si hry vystacej vetsinou s New Game+
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    AVATAR: No jasně, já myslel mimo ty achievementy. Nic už, nechme to být. Já jen u nějaké hry kdysi viděl, že se další průchody lišily podle toho, jak člověk předtím skončil. Ale nevzpomenu si teď co to přesně bylo.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hra se chova furt jako pred koncem, jen ti, jak jsi psal, dojdou jednou naky smesny odmeny.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    DEEFHA: tak to si dela urcite. Na xboyu jsem dostaval achievmenty. Nak nechapu na co se ptas :)

    Po dokonceni nabehnou titulky dostanes achievment a nasledne si muzes nahrat starsi save.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    AVATAR: No jasně, to vím :-) Takže po dokončení se ti vlastně jen načte tahle pozice a akorát dostaneš nějakou tu odměnu. A můžeš hrát ten konec znovu klidně úplně stejně jako předtím. A tak dál pořád dokola. Šlo mi o to, jestli si hra dělá přehled o tom, které všechny konce už máš za sebou a podle toho se třeba nezačne nějak chovat. Ale asi ne, když se tak nad tím zamyslím.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    DEEFHA: hra se ti ulozi pred spustenim finalni mise.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam