• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: mně se to nestává ani když mám ve F4 level nad 150 a ve skyrimu taky něco podobnýho. Pořád potkávám skupiny nepřítel nebo velkýho nepřítele, který mne umí ohrozit.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: hele, ze se ve vetsine bethesda single her v urcity fazi hry dostanes do god mode, je fakt. V mym poslednim gameplayi skyrimu se mi to stalo i presto, ze jsem zkousel x modu na zvyseni obtiznosti / gameplay overhaul.

    U f76, ktery jsem dlouho nepustil, spis obtiznost zvedaj, coz je fajne :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    JO a mimochodem, našel jsem ten comics Cyberpunk. Překvapivě je v dobrém stavu.

    Kdyby někdo z vás měl zájem, může si o něj napsat.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Elder scrolls jsou jeden z nejlépe vytvořených světů fantastiky v historii. Vyrovná se tomu leda Elden RIng, WOW, W3 nebo FF a podobné.

    Bethesda dělá RPG hry s komplexním RPG systémem. Na nastaveních obtížností jako hard, nebo survival se z toho rozhodně nestává lehká hra kde se neumře.

    CD Projekt dělá adventurní hry se efektivně zapracovanými RPG prvky. Lze je hrát na mnoho buildů a opakovaně. Zaklínač 3 se klidně může hrát i na výzvu, na vyšší obtížnosti na postavu co používá hlavně alchymii, je to pak hodně zajímavé.

    Cyberpunk možná dělá jen chybu, že není přísnější v umožnění používání zbraní, že by brokovnice šla pouze po získání některých perků, jinak by nešla použít vůbec a podobně. Ale umožňuje i výzvy.

    Pro lidi co umí hrát je to ideální. Pro lidi co si tam namodují kulomet a mega brnění, dají si to na easy a případně si podle youtube udělaj nejsilnější build, protože všude hledají nejsnadnější cesty jak čím projít (často oportunisti v životě i ve hře) a pak se nudí to skutečně není. Ti si musí počkat, až budou dostatečná A.I., které jim budou měnit hru tak, aby to nešlo ochcávat jak jsou zvyklí a pak si na to stěžují.

    Platí obecně pro všechny hry, včetně Elden Ringu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jistěže, proto to má desítky milionů hráčů už přes dvacet let a vlastní MMORPG
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Pravda. Bethesda neumí postavit ani zajímavej svět...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    SHARNY: to o Bethesdě není prostě pravda.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Po 80 hodinách dohráno, (zůstali mi akorát nehotovy ty boxersky questy a ncpd události). Jako nomad začal. Jako nomad skončil. Fajne to bylo.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SHARNY: No, jestli oni to nestavi pro bezne hrace, co jdou pribehem a jen obcas si daji nejaky ten side quest. Kdyz budes peclive vyzobavat mapu, tak to vzdycky dopadne takhle. A je jedno jestli to je open world od CDPR, Bethesdy nebo Ubisoftu.
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    SHARNY: Mají blbý scaling, je to prostě nastavený tak, aby člověk mohl dát hlavní dějovou linii bez postraních příběhů, tím pádem bez nějakého extra levelování.
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Nejvíc mě tohle sralo asi u Dishonored. Tam mi trvalo první dil si tohle uvědomit. No a pak jsem si nemohl užít další díly.
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Přesně proto, jsem přestal hrát Cyberpunk i DLC Zaklínače. Můj dojem je, že CD projekt, podobně jako Bethesda umi postavit super svět, jehož gameplay loop nemá dobře nastavenou obtížnost a od určitého momentu to není herní challenge, ale obligátní klikačka, která stojí mezi mnou a zbytkem příběhu.
    Tohle se mi u Elden Ringu, God of War, Last of Us, atp prostě nestalo. Podobnou věc jsem zažil u Spidermana, kde ten loop, byl sice super, ale dýlkou hry ho vyždímali na kost a já si ke konci už taky říkal, ze je to furt dokola.
    No a pak jde o to, co je pro koho jak důležitý, spoustě z vás to nevadí a je to v pohodě. Já mám ale ze všech Dark Souls, Super meatboye, Donkey Konga, Crashe, Counter Striků a Dot fetiš na vysokou, ale ferovou obtížnost. No a tu mi CD Projekt nebo Bethesda (nemluvim o Doomovi, ale Falloutu, Skyrimu...) Nedá.

    No hate, jen Insight :)
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    DEEFHA: To jsem udělal, na druhý playthrough jsem dal top obtížnost a zkusil specialistu a jem jak chodící atomovka :D Těžký to bylo jen na začátku.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SINHIRIELL: Takhle nějak jsem to hrál - ode všeho trochu. Nedokázal jsem díky tomu získat jednu trofej (vymaxovat jednu vlastnost) a vrátit zpátky se to nedá, takže příště se už budu specializovat.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BUCKOWSKI: jo, vsak to pisu v predchozim postu :)

    Obcas me zabijou cyberpsychos teda. Ale bezni nepratele padnou na jeden hack (po dvojicich), vcetne robotu (i tech velkych). A muzu hacky spamovat bez cooldownu, s jistotou zasahu. Proste zadna vyzva.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    AVATAR: a co nejvyšší obtížnost? Tam je to taky tak?
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    Jo jo, tak bylo hned od vydání. Ta hra nabízí v podstatě výzvu jen když člověk jede 'middle guye' a moc se nespecializuje a bere od každýho trochu.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    já se na konzoli nikdy nenaučil dobře mířit v rychlosti, takže netrunner měl smartgun nebo teď stealth headshoty dokud to jde a zbytek sekání katanou
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HAVANA: ja to rozjel stealth a vrhal noze. Papirak bez reflexu, jel jsem jen cool. Stacilo udelat chybu (netrefit headshot) a mohl jsem loadovat. To byla docela zabava. Jenze pak jsem zainveatoval do int a najednou z toho mam i na nejvyssi obtiznost neporazitelnyho, neviditelnyho boha, co instantne vypina nepratele jak na vezicim pasu.

    Kdyz jsem hral netrunnera po vydani, tak silene imba mi neprisel. Bud jsem tenhle build udelal lip, nebo to propatchovali do nesmyslu.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    A pak podle nálady a gangu...buď to vymrdam celý, nebo si to projdu stealth
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam