• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CLOWNZEPPAPŘIZNEJME SE...
    ZEBROWSKI
    ZEBROWSKI --- ---
    TRISSIE: ruské děti pořád studuji a žijí na tom zlém západě.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Ze uz se hrozne tesim na jaro, teplo a slunicko..Ta zima je fakt totalne na kokot. Uz aby sla dohajzlu.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SALAMAN: ja taky posledni dobou nejsem moc pozitivne naladena (kodove oznaceni pro "od jake intenzity a frekvence by mel clovek resit panicke ataky jinak nez svepomoci?"), ale v kombinaci narocne rodinne, pracovni a svetove situace (a ledna) doufam aspon v to, ze duben mi vzdycky udela lip.
    Pokud do te doby neprijde jaderna zima, to by asi zlatej dest nevykvetl, kdyby jo.
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    TRISSIE: Na to jsem právě původně narážel. Optimismus je jenom nedostatek informací.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SALAMAN: na druhou stranu nevidet moc budoucnost v lednu na prahu ww3... to taky muze byt pragmaticky realismus, ze!
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    KAIAFOX: Dej pokoj, za šichtu přeházím dvě tuny sladu :D
    KAIAFOX
    KAIAFOX --- ---
    SALAMAN: Pojď tahat železo. To zabirá líp, než prášky..
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    občas mám ten nych rád,
    vy hold ste hovádka boží : )
    KURE
    KURE --- ---
    SALAMAN: 😍❤️👍👍
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    KURE: Však já vím, děkuji :)
    KURE
    KURE --- ---
    SALAMAN: byl to pokus o žert a kompliment. zjevně ne moc povedenej.
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    MICHELLEDANIELS: Přesně tak, antidepresiva nemění osobnost, ale pouze vyrovnávají hladinu neurotransmiterů v mozku.
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    KURE: proc si lidi mysli, ze antidepresiva cloveka zmeni, vypnou, oblbnou... vzdyt je tolik druhu a kazdy cilí na neco jineho. Mozna diky temto predsudlum se pak lidi boji rict o pomoc.
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---