TOMBRIDER: Oukej. Tak nejdriv rychlostni blato testy. Protoze to me sere nejvic. Kdyz se prevrhnu ve skarpe v lese, protoze jsem netrpelivej kokot a zkousim to vyjet bokem a jeste najedu na kamen, to snesu a pak me bavi to vyprostovani, ale kdyz je nekde tricet metru louze na silnici a ja se tim prohrabavam pul hodiny, to me rozciluje.
Takze jsem si se vsema truckama projel trasu na Wisconsinu - Black Badger Lake, vylet od garaze po silnici na vychod, nikde neodbocovat, az dojet k pumpe (tankovaci spot) skrz zatopenou vesnici. Trosku silnice, dirt silnice, jeden brod pres ricku, a pak uz jen silnice z kopce a skrz zatopenou vesnici blatem/vodou az k pumpe. Vsechno best kola (pokud lze, mudtires), best motor, balanced gearbox (nebo advanced special), awd on celou dobu, gear auto dokud lze ci je rychlejsi nez low, u aut s difflockem, co potrebuje low, prepiname low. Bez nakladu, flatbed nebo aspon saddle.
Amici
Western Star 49X. 6:20, 75l benzinu (77% zbyva). Louze musely byt low a difflock, lehci teren mel rychlejsi
Twinsteer, 5:03, 80l, 78% zbyva. jistota pohoda, s difflockem lepsi.
Paystar 5600, 5:57, 99l, 64% zbyva, vetsinu casu na auto, byl mirne rychlejsi nez v low a difflock, ale vic zral. mudtires nepomohly
Navistar 4:53, 82l, 74% zbyva, v lehcich pasazich mimo louze radil i za dve a byl rychlejsi. Pro srovnani s highgearem 5:12, na H to neutahnul, stejne se muselo na auto na jednicku a nechtelo se mu tak zrychlovat na stredne lehkych pasazich, 115l, 65% zbyva.
P16 – 5:03, 42l, 85% zbyva, tez se mi zdalo, ze obcas dovede zabrat, zadni kola to utahly
Freightliner 114SD – 7:00, 45l, 78% zbyva
P12 – 5:08. 58l, 80% zbyva. celkem stabilne jel na auto, i v horsich pasazich vaznul malo, difflock ani moc nepotreboval
CAT dumptruck 5:05, 57l, 89% zbyva. (s advanced special a cisternou na zadech jel za 5:20 a 80l)
CAT kloubovy 4:47, 60l, 82% zbyva
CAT heavy duty 8:39, 81l, 70% zbyva. Velke zklamani a prekvapeni, v lehkem terenu je to jeden z nejrychlejsich, ale tady bez difflocku byl uplne v prdeli i v lehkych pasazich
ANK 6:22, 65l, 67% zbyva. muze mudtires, ale nechal jsem mu jeho unikatni offroad kola. zadna slava, ma byt nejlepsi offroader, ale v bahne-vode to same jako ostatni. nedalo mi to a vyzkousel jsem ho jeste v nejlepsim moznem setupu na balonovych mudtires, a 5:40, 43l, 78% zbyva
Royal 5:34, 64l, 76% zbyva. styl navistar, nema difflock, na auto awd zurive hrabe dopredu, nadsene zrychluje na kazde lehci pasazi. dva pokusy neplatne, prevrhl jsem ho v zatacce z kopecka
Paystar stary – 5:36, 65l, 72% zbyva, prekvapive dobry
Rusaci
Bandit 5:30, 34l benzinu (76% zbyva)
Boar, 5:10, 75l, 74% zbyva. rychlejsi na auto v lehcim bahne
Azov73 nizky – 5:50, 80l, 77% zbyva. nejlepe jel na highgear s jistotou. zatezovy test s cisternou na zadech a dalsi v privesu: 6:54, 125l, 64% zbyva. na highgear uz to neutahnul, chtelo to auto. plus trosku uviznul v tom prvnim brode pres potok mezi dvema kameny, ale cas jsem mu pozastavil na to. (pri dalsich testech v tomhle miste s nakladem uviznul DAN, P12, P16, Tayga, vlastne vsechno krome Kolobu a Tatarina)
Azov 64 cerveny 5:55, 54l, 85% zbyva. pocitove rychlejsi,celkem se snazil na auto i radit nahoru
Azov 53 rychly 4:43, 60l, 70% zbyva
Azov Arctic 3:54, 54l, 84% zbyva. Nejlepe jen na low+ s difflockem, to bylo jak projizdka po asfaltu, na auto prekvapive prohraboval a vaznul
Kolob placaty cumak 4:14, 53l, 85% zbyva. nezastavitelna mrcha
Dan 5:55, 60l, 82% zbyva
Cerveny Voron – 4:58, 49l, 80% zbyva. lehke pasaze znatelne rychlejsi, v tezsich vaznul zcela jako ostatni na offroad kolech
Tayga 4:58, 52l, 84% zbyva, cerveny voron v blede modrem, nejlehci teren nadsene zivejsi. zatezovy test s cisternou na zadech a dalsi v privesu: 7:56, 115l, 64% zbyva, uz tak tak jela s bidou i na lowgear, na prvnim brodu zapadla na stejnem miste jako vsichni (a jeste driv nez srovnavany azov73 vyse), cas jsem odecetl
Step310 – 7:45, 62l, 71% zbyva
Scouti
Actaeon (s cisternickou a mudtires), 9:29, bez difflocku uplne v prdeli i v lehcich pasazich, 57l, 57% zbyva
Ford750 – 7:17, 41l, 69% zbyva
Tatarin 2:57, 29l, 90% zbyva. jedinej, kdo jede na auto na petku furt a ma totalne v pici
Yar 5:16, 12l, 88% zbyva. na auta na jednicku a prokluz, takze lowgear taky nejlepsi volba
Zaver: Top vysledky poradi: Tatarin 2:57, Antarctic 3:54, Kolob 4:14, Rychly Azov 4:43, kloubovy CAT 4:47, Navistar 4:53, Tayga a Cerveny Voron 4:58, Twinsteer 5:03, P16 5:03, CAT dumptruck 5:05, P12 5:08, Boar 5:10, Bandit 5:30, Royal 5:34
Top zklamani – Actaeon (ze by za to mohla vaha ty cisterny?), heavy duty CAT, ANK
Medium trucky jsou svizne, ale jen dokud jsou lehke a jen dokud jsou v lehkem terenu, cim vic nakladu ci horsi podminky, tim je lepsi volit viceucelove heavy trucky s privesama ci korbama, rozdil se srovna nebo ty lehke dokonce prekonaji. Rusaci jsou rozhodne lepsi nez amici. Snowrunner prevodovka dava smysl, na Low jezdi trucky v bahne jisteji nez na auto, tam jedu na jednicku pomalu a prokluzuju, dvojku mi to neradi, na low+ to byva o chlup rychlejsi, a to zejmena u aut, ktere nemaji trvaly difflock.
Tyhle testy me presvedcily zacit pouzivat ten lepsi Kolob, ktery jsem do te doby ignoroval kvuli spatne zkusenosti s tim prvnim. A taky Twinsteerr.