• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NE7RA: noooooo zrovna v petce jezdit taxikem je jako nosit bicykly do Kamurocha.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    NAGASAWA: Taxi? :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: ten counter attack me hodne pomohl! :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    LOPIK: to by me zajimalo kdo to byl. to sou naky ty posledni dyz se dojedou vsechny substory? dyztak hod do spoileru .)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: dve golfovy hole :D spis se hodi cokoliv po ruce/v hideoutu.

    ten zacatek petky byl vybornej! vsecko pecka. mesto.minihry. prace. postavy. substories....
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: jj ale kdo by chodil pomalu, kdyz se blizi dalsi chapter :) pomalu chodim akorat v sestce.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: A to víš, že když jdeš pomalu (dá se to i držením R1 myslím), tak na tebe blbě čuměj a mají kecy, že jsi sračka ale nenapadnou tě? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: jj rikal jsem si, jestli to bude blockuza, jako trojka, ale pak se to podda. Na petce me vylozene stvala akorat jedna vec. Kdyz se vylevelujes na strop, tak ti dava hra celkem nepekne najevo, ze uz se mas posunout dal a sazi ti na kazdych 50 metru na ulici potizisty a to zacne byt vylozene neprijemny, tak jakmile se ti uz nebude dal posouvat skill stupnice, tak je cas vypadnout. V zaveru takhle probehnout mesto bylo s Kiryu trochu utrpeni.
    GEE
    GEE --- ---
    NAGASAWA: Chapu, u Persony jsem toho v zaveru propotil dost. V Y4 me hodne potrapil az uplne posledni boss, ale ve finale to slo prekvapive na prvni pokus i bez grindu.

    Petka je kazdopadne prvni dil, kdy me obcas vyblokujou nebo prasti i prihloupli Yakuzaci na ulici - to je ale celkem prijemna zmena
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: Všechny bossy v normální hře půjde umlátit na jedno zdraví, bohužel to neplatí pro tohodle anála co má deset teploměrů života a Komaki counter attack dává za třetinu zdraví tobě v mezičase, kdy není zrovna nesmrtelnej a ty náhodou nehoříš nebo tě nemá v nějakým kombu na třicet úderů.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: no zaklad je na konci vybavit se staminou spark a vzit si alespon dve golfovy hole, jinak se z toho stanou Dark Souls, ale neni to o nic drastictejsi, nez zaver ctyrky. Akorat ti to tam sazi, jako bossy v Persone 5.
    GEE
    GEE --- ---
    NAGASAWA: Ty jsem varil tusim dva dny zpatky, krasna bokovka :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: nudle uz varis? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: no a proto jsem sledoval v nedeli Bobeshe na streamu a vzdycky jsem mu v patym chapteru v poslednich dvou kapitolach rikal: "bez si nakoupit heaty, bez si nakoupit staminu spark, vyhod z inventare solnicku a bez si pro staminu a nenapadne jsem mu pripomenul Komaki counter attack" :))
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    GEE: Tohle je takova specialita co te potka, jen kdyz budes dost kompletovat, v normalni hre se zaseknout asi moc nejde.
    GEE
    GEE --- ---
    LOPIK: To me trochu desis. Ja vcera zavodil jako o zivot, zazpival si na prvni dobrou Baka mitai skoro na perfect a vysvihnul se tradicne na prvni misto zebricku a pobihal od jednoho side questu ke druhymu. Petka se mi proste zatim libi moc!
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Tak jsem tezce narazil a budu muset loadnout celej chapter - jeden fight v petce tezce nedavam ani na easy a sel jsem do toho moc nalehko jen s par lahvickama. Takova ostuda!!!
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    sem zvedavej jak vypadaj vsici v tom novym enginu. chtelo by to este to Zero a Ishin do toho prehodit! :)

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: takze to neni jen muj pocit. me to trklo hned od prvnich rozhovoru. hlasy super,ale ta mimika a rec tela zadna. takze to ve vysledku tak zivejc nez puvodni nevypada :/
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jj to puvodni cteni dialogu mi vubec nevadilo. Trochu me ted rozciluje, ze titulky nejsou v tmavym boxu a obcas to neni moc konstrastni a navic jak postavy nemaji mimo cutsceny moc propracovanou mimiku, tak to toporne pusobi, ale zase nektery postavy jsou vyborne namluveny, tak se to vyvazuje. Tak jako tak je fajn videt, ze vlastni fantazii pri odklikavani rozhovoru nenahradi ani next gen grafika. Ten model graficky novely je proste univerzalne nadcasovej.

    Jinak jste meli recht, kdyz nad Puyo jeden trochu vic premysli dopredu a kombinuje, tak se da zakerne skodit :)) Vcera uz mi to slo o neco lip.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja sem sel trochu po story,abych si to tak nak odemknul,ale to se zatim nestalo. prijde mi, ze sice dialogy sou namluveny,ale "zivejsi" mi neprijdou. paradoxne mi to prijde topornejsi, nez driv. ale asi jen pocit! chci se podivat estli tomu bylo tak i v Kiwami 2 a Judgmentu. chtelo by se to svest na mene zkusenosti s novym enginem.
    je videt,ze to bylo delany este prave pred Kiwami 2. uz jen z uvodni obrazovky, kde jdou spustit memories z jednotlivejch dilu. dvojka je tam este ve starym, kdezto jednicka uz jako Kiwami
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam