• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    LOPIK: 32 nebo 36 hodin. rozhodl jsem se bočních aktivit nechat hodně na potom, protože dostupnosti jsou tentokrát hodně navázaný na progres v hlavní linii.
    Btw zase velmi zábavná scéna při závěrečných titulcích.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LEFTY: Ty to mastíš! Já jsem po cca 10 hodinách ve 4. chapteru a to mi přijde, že vedlejší aktivity přeskakuju.. (ale je fakt, že nechvátám - třeba ve škole po chodbách neběhám, protože to se nehodí, že jo :)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Neodolal jsem a hlavní linii v lost Judgement jsem dneska ve 2 ráno dohrál.
    Je to skvělý. Ale ještě ne čeká spousta sidequestu.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    NAGASAWA: A lidi se obcas riznou :) Anti-spoiler kultura je sobecka a nasledne mrtva kultura. Lide jsou obeti na zacatku a pak tvori dalsi obeti pozdeji. Muzeme se pouze prizpusobit.

    Ti co hrajou pochopi o trosku lepe :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    MCKIDNEY: no spoiler tagy maji tu osklivou vlastnost, ze v iOS app na mobilu nefunguji a clovek chte nechte nejakej zasadni spoiler proste preleti ocima.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Yagami by pouxil Spoiler tag :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: naprosto chapu a rikam si, ze by nebylo od veci nastavit vypršení casovyho embarga na screenshoty a komentare bez spoileru. Co takhle embargo uvolnit od 1. prosince?
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    víte, jaký jsou to muka, když pro vás mám hromadu spoilerů, screenshotů a věcí, co mě na Lost Judgmentu baví, a nemůžu se o ně podělit?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Včetně komentářů

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Btw tvuj screenshot ma na HQ úspěch :)

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    upe mam chut poslat mu tam toho haranta :))
    https://twitter.com/RyosukeHorii/status/1443962160548175880?s=19
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: no hele jak ted drtim Dark Souls, kde je clovek porad porad napruženej a v lehkym stresu, tak jsem dva dny zpatky pustil na hodinku prvni Judgment v adventure stories, kde jsem si poresil par poslednich vedlejsaku, skocil na rande a bylo to uplne aaaaaaaaaaaach a pripadal jsem si tam jako ve wellness lázních. No proste jsem si v tom stejne jako ty, vylozene medil.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LEFTY: Mně přijde, že zrovna takovou tu náladovou hudbu pro dialogy mají teď zas trochu jinou, ale každopádně je to dost stejný - já to mám taky rád. Nechápu jak se jim to daří - normálně má ta série všecho proč to nesnášet - malinká mapa, která je pořád stejná, stejný assety, úplně zbytečný natahovačky kde to jde, ale já si v tom už vyloženě medím. Včera jsem si dal hodinku ve škole a zatím se mi to líbí.. I ty stealth pasáže a sledování už jsou narozdíl od jedničky relativně zábavný.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: Oujeeee takže Yagami zachránil v Tokyu budoucnost gastro scény a teď nevede na správnou cestu půlku Yokohamy včetně střední školy? Tak to má bejt.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Samozřejmě jsou zde opět skvělá moudra do života https://pbs.twimg.com/media/FAjT3U-XIAMypyP?format=jpg&name=large

    A co mě taky baví je přepoužívání assetů napříč celou yakuza větví - vždycky stejná hudba, když je bizár, když je "feelgood" moment... Chlapci a děvčata z RGG umí.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: na tenhle report jsem se tesil, kdyz jsem vcera videl, jak ti tam cinkaji celej vecer trofeje :)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Kyodais, moje první dojmy z Lost Judgmentu. Spoilery minimální, kdo jste viděl trialery, budete vědět, o čem mluvím. Mám za sebou asi 8 hodin.
    - pomalý rozjezd. Case, který řešíte, nemá oproti jedničce tíživou temnotu hned od začátku.
    - Yokohama je velká, na rozdíl od Kamurocha, kde je všechno tak nějak pohromadě. Geniálním řešením od vývojářů je skateboard, kterej umožňuje rychlejší přesuny, a navíc je cool.
    - Líbí se mi, že k side questům je tentokrát složitější cesta - musíte si je "vybudovat", nestačí jenom někam přijít.
    - RGG tentokrát nemá partnership s Don Quijote :-(
    - snake style je boží, to mi chybělo od Tanimury
    - samozřejmě jsem místo řešení hlavní story asi dvě hodiny tancoval ve škole.
    - je dobrý nejdřív hrát jedničku, hodně postav se vrací.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Japa žebříček prodeje

    1 [PS4] LOST JUDGMENT 111,852 (111,852)
    2 [Switch] Dragon ball Z KAKAROT 42,074 (42,074)
    3 [PS5] LOST JUDGMENT 33,151(33,151)
    4 [NSW] WarioWare: Get It Together! 21,909 (126,317)
    5 [PS4] Tales of Arise 15,224 (199,668)
    6 [NSW] Minecraft 12,937 (2,204,855
    7 [NSW] Ring Fit Adventure 12,489本(2,843,132)
    8 [NSW] Mario Kart 8 Deluxe 12,108 (4,063,247
    9 [NSW] Super Smash Bros. Ultimate 8,185(4,431,232)
    10 [NSW] Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! 7,104(2,381,682
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: nevim proc, ale taky sem si na nej vzpomnel :))
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: snad to neni ten, co jsem mu v Zeru kupoval pornáče
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam