• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: měl by ses vrátit k základům!

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Takhle se pozná fanboy Yakuzy. id Maticzech ví, kam prvně vyrazit v Tokyu. UFO Catcher, Batting center a Kabukichu říká Kamurocho. Tak se to má dělat.

    #02 Na cestě po Japonsku: Skytree a Asakusa 🌳
    https://youtu.be/-MZ_8jZvZ68?t=1610
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jeste neeee.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    uz ste s ni mluvili? :)) ja ji potkal uz v patek 17/2 jak sem zacal hrat. asi po 5 hodinach hrani v kuse. ferove sem u ni vytuhnul! ;))

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Vyzkousej. Centruje to kameru. Ted ale presne nevim, jestli je to leva, anebo prava houba, ale mam dojem, ze je to ta, ktera prepina do FPS pohledu.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    LOPIK:
    NAGASAWA: presne! s tim promacknutim nevim. to sem asi nezkousel. ja mam pocit, ze to bylo dycky nekde L2, R2 myslim...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jj obcas se tam odehravaji situace, na ktery nejsem u RGG zvyklej. V podstate jsem nikdy driv bug nepotkal a ted se na tom Unrealu sem tam neco posere. Kdyz po me sli Shinsengumi, tak jeden rotoval na mape kolem vlastni osy atd. No starej dobrej Dragon Engine byl neprustrelnej. Tady bude jeste co ladit.

    To centrovani promacknutim pravy houby nefunguje?
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    BOBESH: Je fakt, že s tou pistolí střílím tak půl času naslepo (obvzlášť když je nutný odběhnout co nejdál a pálit do do nich..)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja jim rozumim a naprosto chapu. on i ten technickej stav neni kdo vi jakej. casto vidim zasekly postavy, v jedny cutscene problikly textury zrovna v akci, takze sem skoro netusil co se stalo.nastesti jdou prehrat zpetne. chybi mi to centrovani pohledu pri soubojich. to prece bylo snad vsude
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jeste bych dodal, ze je to vlastne prvni "negativni" sada komentaru. RGG s podobnou kontroverzi moc zkusenosti nema a rikam si, jestli se na tom nepodepisuje odchod Nagoshiho a nestane se z toho bez jeho vedeni trend. Uvidime, jak budou vypadat dalsi dily.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Btw na redditu se resi review bombing pro Ishin na japonskem Amazonu (samozrejme je to klasicky japonskej review bombing, tak probiha celkem distingovane a věcně) ale i tak tam ma hodnoceni 3.1 Cim to? Ono se totiz na Japonce v Ishinu tak trochu zapomnelo, respektive my na zapade mame radost, protoze to bylo vydani cileny specialne pro nas a Japonci jsou rozcarovani, protoze dostali v podstate totoznou hru, kterou meli driv a jsou nastvani, ze pro ne to je akorat remaster a ne remake. Rozciluji se, proc jsou ve hre loadingy pro lokace, problemy s kamerou, nulovej obsah navic a proc hra nedostala stejnou peci, jako treba Kiwami 2. Mno s takovou by to pro RGG mohl byt impuls a mohli by vydat obsah navic coby DLC, ale dost pochybuju, ze se to stane a kdyz uz, tak bude stat raketu, jako Kaito Files.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: no dyť. automaticky jsem mackal imaginarni button pro skate.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jee! tam vlevo se de do Survive Baru! :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Je to tam vid. Kdyz jsme u tech podob, tak jsem vcera koukal na jeden film a rikam si hele, tam to zname.

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    tady este me zaujal ten most a vozejk,kterej neni moc videt. takovy blbosti, ale prijde mi ze v ty hre je to upe totozny a vpravo typek s knirem ma imo haori, co by seklo i Saito-sanovi :)


    BOBESH
    BOBESH --- ---
    vcera sem si dal asi po roce Zatoichi s Kitanem. taky vybornej doplnek k Ishinu! myslim, ze mi ho tu doporucoval Nagasawa. musim rict, ze sem si tam ted vsimal mnohem vic detailu diky hre. chci rict, ze je hrozne pekne a presne dobove zpracovanej ten Ishin!

    tanec na konci uz je jen tresnicka :)


    BOBESH
    BOBESH --- ---
    https://twitter.com/SCaprium/status/1629197727954354179?s=19
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Pokud by nekdo chtel platinovat Ishin, tak powerpyx rika:

    Does difficulty affect trophies?: Must complete a playthrough on Legend difficulty (can be switched to Legend difficulty before the last combat section of the game)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Like A Dragon: Ishin! Kotaku Review: Best Samurai Game Ever
    https://kotaku.com/like-a-dragon-ishin-review-yakuza-samurai-xbox-pc-ps5-1850151595
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    taky z twitteru

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam