• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: The developer is known for juggling multiple games at once, as in the last five years, for example, RGG Studio has released Yakuza 4 Remastered, Yakuza 5 Remastered, Yakuza: Like a Dragon, Judgment Remastered, Lost Judgment, Like a Dragon: Ishin, Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name, and Like a Dragon: Infinite Wealth, alongside three Super Monkey Ball Games and an enhanced remaster of Virtua Fighter 5. That's 12 games in total.
    GEE
    GEE --- ---
    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/yakuzagames/comments/1h09sog/heres_hidenari_ugaki_majima_singing_24_hour/

    Dneska byl fakt narocnej den, ale tohle ho zlepsilo o 100%

    Ishin jinak cim dal lepsi. Side stories se rozjely, stejne tak souboje (ja se tim pochopitelne protancuju) a ja si kazdej vecer chrochtam
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: joooo Ishin pracuje pomalu, ale jistě. Taky mi to kliklo pozdeji, ale o to vic.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: Jinak Ishin bavi? Sedlo ti to?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    GEE: celkem ti to zavidim. Ishin je ted presne to, co bych si po vsech tech letosnich hrach zrovna pustil.
    GEE
    GEE --- ---
    BOBESH: Ale jo vlastne :-D Krome tohohle si nepamatuju nic
    Like a Dragon: Ishin Karaoke - Ichizu Samurai (Truehearted Samurai)
    https://www.youtube.com/watch?v=RGa0ZWuHNcc
    GEE
    GEE --- ---
    Včera jsem koupil za pětibábu Ishin Deluxe, takže si můžeme být jistí, že v průbehu října padne do Pluska. Já se každopádně těším!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Like a Dragon Ishin PS5 - Majima / Okita Soji Boss Fight (4K 60FPS)
    https://youtu.be/HuUVAIw3uB4?si=MFjSvDyImIT7cs-d
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: hehe jj je dobrej. Prijde mi to jako snaha rict vsechno o Yakuze do 50 minut totalne bez pripravy. My vime o cem mluvi, ale kdyz jsi v publiku, tak si musis rikat akorat: the fuck? Akorat teda cosplay z Ishinu jsem tam loni minul. Majimu jsem potkal, ale Ishin bohuzel.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---

    Moje 3 nejoblíbenější dily Yakuzy včetně spin-offů jsou:


    Instrukce:
    Veřejné hlasování / 3 hlasy na osobu

    24 hlasy od 8 respondentů

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jj. je :)) ale nasel sem na redditu jinou referenci
    "BTW they made The Last Samurai reference again, in Ishin RGG once featured a substory character modeled after Nathan Algren and this time in Y8 he's even properly named lol "
    "I assume the "Tom" is for Tom Cruise who played Nathan Algren."
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Takhle, uprimne, za ultimatku 2.600,- je brutal. Co si budeme povidat. Ishin stal v ultimatce 18 stovek. Kazdopadne je to holt dan za uspech na zapade, kdy to RGG doji fest, ale nemam jim to za zly. Nekde na ty rappery a promo vzit prachy musi haha. Ne ted vazne. Za to, co nam vzdycky doruci je to ok, kor kdyz v tom necham za pul roku zase 200 hodin nekonecny zabavy a porovnam to s listkem do kina za tri kila na hlavu. NG+ paywall je trochu zbytecnej ulet, ale ani v LAD1 jsem nemel duvod do ni jit a dal tam blbnout, pac jsem hru vytezil komplet. Tady navic pridaji nejakej dalsi obsah v NG+ navic, tak to logiku ma. Kazdopadne po osmi stovkach za par malo hodin v Kaito Files jsem na ten jejich ekonomickej model uz tak nejak rezignovane pristoupil a nesere me to.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    hele neni to jen na nyxu :)) berte to pls s nadhledem jak uz sem psal nekolikrat. nam jde o hrani! .)

    The British Xbox account responds sarcastically to the British PlayStation

    koukam, ze tam jeste zapomneli na Ishin! :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    je to jako dycky! uz po kolikaty? :)) nejlepsi Yakuza je ta, kterou zrovna hrajete :)

    nee...Ishin byl supr nejvic. pro me splneny prani. nicmene bylo videt, ze toe starsi titul v o malinko hezci grafice + nejaky novodoby picovinke jako photo mod.

    tohle je proste novej dil. je to kraaasny. du se podivat, co je to za engine. estli ten jejich Dragon, nebo UE5. je to klasika. beat em up. vsechno na jednicku! tohle neni 8/10. pro nas prinejmensim 9/10 ne-li 10/10 :)

    supr novy dva fighting styly! Kiryu to meta jak kdyby mu bylo 20! :)) je tam ten Counter attack - uz sem tady na to daval video. pecka!
    a jinak me tesej takovy malickosti, ktery se tahnou napric serii a dycky z toho mam pocit, jak kdybych se vratil domu. takovy ty lokalni songy u konkretnich mist, obchudku...nebo finishery s kuzelem, nebo kolem...klasika :)
    btw i klasicka zmena nabirani expu a levelovani/otvirani skillu. v tomhle dile se vetsina kupuje za prachy, ktery padaj napr. z ulicniku, ktery zmlatite
    GEE
    GEE --- ---
    NAGASAWA: se obávám,ze budu ještě chvíli v závěsu. Chybí mi Kaito a hlavně Ishin a pořádná karaoke challenge. Vydavaj to rychlejc, než stíhám hrát,ale po druhým Ichinanovi bych vas měl chytit

    Like a Dragon: Ishin Karaoke - Ichizu Samurai (Truehearted Samurai)
    https://youtu.be/RGa0ZWuHNcc?si=uaCYzz405Y8aWjb2
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    The Like a Dragon series producers talk about the “Don’t change anything” policy they upkeep and fandom behavior that has surprised them  - AUTOMATON WEST
    https://automaton-media.com/en/interviews/20231030-22625/?

    The Like a Dragon series producers talk about the “Don’t change anything” policy they upkeep and fandom behavior that has surprised them

    ...

    ──And then comes Like a Dragon Gaiden, followed by Like a Dragon 8…the speed of your releases is astonishing. Do you have three separate teams working in parallel? How are you able to realize such quick releases?

    Yokoyama:

    Actually, it’s just one team for the most part.

    ── Just one team…?

    Yokoyama:

    For example, for the Like a Dragon Ishin! remake, we used Unreal Engine, but the programmers using Unreal Engine were the same ones who were also using Dragon Engine for other titles. This is especially the case for programmers, but one of the most unique characteristics of Ryu Ga Gotoku Studio is that we don’t have one person dedicated entirely to one project.
    CROME
    CROME --- ---
    Od zejtrka je Ishin v Gamepassu kdo mate xbox!
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    btw ten Ishin pujde asi mimo me, kdyz mam odehrano, ale Ace Attoreney konecne vyzkousim, pac se mi do toho nechtelo kvuli moc cteni :)

    mno a s tim Gaidenem nevim :(
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: mno on je to spis "what am i doing with my life?" moment, ale dik hehe

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: hehe muzes zacit studovat. Na Powerpyxu jsem byl posledni mesic. Ishin tam meli naprosto skvele rozpracovanej. 300 hodin. To je hned.

    Monster Hunter World Trophy Guide & Roadmap
    https://www.powerpyx.com/monster-hunter-world-trophy-guide-roadmap/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam