Entry #1
Backstory
Druid Chšarša a kouzelnice Šamuramat byli mnoho let ve velmi intenzivním citovém vztahu, ač on je člověk a ona Merfolk. Jednoho dne však Šamuramat rozhněvala Shar a stihla ji ohavná kletba a začala velmi rychle velmi ohavně umírat..
Aby zabránil její smrti, hledal Chšarša pomoc kde se dalo - a našel ji u Umberlee, která však za pomoc chtěla značnou službu. Jednalo se o ostrov XXX, kde kdys stávala její svatyně, ale obsadili jej piráti a používají jej coby úkryt.
Úkol zněl - piráty z ostrova obětovat na jejím oltáři, poté přidat oběť 1000 námořníků z lodí kolem plující - vše Chšaršovo rukou - a do té doby nesmí ostrov opustit.
Uzdravená Šamuramat mu v jeho úkolu pomáhala, naváděla kolem plující lodě k ostrovu, či je přímo potápěla a doručovala přeživší a tak s plynoucími roky mizely mnohé lodě a kdys frekventovaná obchodní stezka začala uvadat.
Plot hook
Dobrodruzi jsou vyšetřit mizející lodě z okolí ostrova XXX a zachránit pár velmi bohatých cestujících kteří tam zmizeli za tučnou odměnu. Nejspíše je unesli piráti co v tamních vodách prý dost řádí.
Notes
Setup je celkem silný vzhledem k CR, nicméně druid shání primárně oběti na rituál a tak se snaží každého primárně zajmout (viz subdual substitution). Chšarchša zařízne vždy 1 oběť denně a má jich tucet v zásobě, lze tedy utéci, lépe se připravit a přesto o někoho zachránit. Chšarchša
Protagonisté
Chšarša, human, druid (11)
Šamuramat, Merfolk, sorcerer 6, incantatrix 3
Rozložení sil:
Chšarša obletuje ostrov v podobě bludičky ( Will-O’-Wisp )
Jeho dravá želva polehává vedle oltáře a má budoucí oběti svázané na svém krunýři ( pro snazší hlídání)
Šamuramat obplouvá ostrov, je-li třeba varuje skze Sending či vypomůže skrze Shield other (lifemate skill)
Idea je aby ve vzduchu, ve vodě i na souši byl zajímavý protivník.
Ostrov je pokryt mrtvými těli v různém stádiu rozkladu, 36 z nich jsou kostlivci - bývalí piráti lvl 1 (součást Šamuramat CR skze její Animate dead) jejich úloha je ležet, tvářit se mrtvě a povstat v případě blízkosti živých tvorů a zkusit se je zabít.
Tj. fungují primárně jen jako distrakce/varování.
Základní komba:
Incantatrix pomáhá na začátku dne skrze Metamagic Effect/Cooperative Metamagic persistovat druidí buffy. Jelikož má Spellcraft 12 + 2 (int) + 2 (Knowledge arcana synergy) + 8 (loresong) +2 (Heroism) == 26, zvládne to dobře.
Dále pak z moře podporuje v druhé vlně magií field control/blaster
Druid je coby bludička neviditelný a imunní na magii (tj. zranitelný jen tím co má SR-NO a kouzly Maze a magic missile (proto má brooch použitelný i v bludičkové podobě)
Mám připravené další wildshapy pro specitické situace pokud by nebylo účelné jen poletovat kolem a kouzlit. (Nilshai, Dharculus, Darktentacles)
- Darktentacles pro proté ubití spoustou útoků/grappling
- Dharculus pro precizní snajpování vybraných cílů skrze Dualplanar
- Nilshai pro další akci skrze Fearsome Celerity (partial action z 3e je std action v 3.5) a tedy surové kouzlení
Druid má též směs battlefield control/blast kouzel -notable exception Summon Fey
Želva je dost tuhá a Lightning strike dokáže dost překvapit někoho, kdo ji nezná.
mapa, deníky a stat bloky zde:
https://drive.google.com/drive/folders/1EqL_mLr-B0QhrTMiZeafCZMnwTrS0Y50