• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JJOXERDnD 3.5 - Iron chef challenge
    Klub pokračující v tradici Iron Chef Challenge

    Soutěž v optimizaci charakter buildů pro DnD 3.5 a stavění zajímavých encounterů. Pravidla jsou na nástěnce.

    Iron Chef Challenge #1 (Pirate island) Winner: Greatdrake
    rozbalit záhlaví
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    Omlouvám se za delší odmlku.

    Děkuji všem za vstupy, máme tři soutěžní buildy, dva meele a jeden cose range. Zkusím to sem dát do konce týdne.
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    Pošlete své vstupy do zítra do půlnoci na: nyxironchef@gmail.com
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    Poslední týden vaření! [:
    SORROW
    SORROW --- ---
    JJOXER: jasně, ale pokud je to DPS a nedává DPS, je někde problém ;-)
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    SORROW: Jen k tomu doplním, že build nemusí zvládat všechno sám, klidně to může být build do party, která dobře zvládá aspoň jednu ze základních funkcí jako skaut, diplomat, range DPS, melee DPS, crowd control, healer...
    SORROW
    SORROW --- ---
    JJOXER: judge; s tím, že:

    a) budu hodnotit i kohezi a vnitřní harmonii buildu a postavy; a

    b) DPS a další vyfikundace musejí obstát i proti DR, imunitě na kritikály a jiným běžným věcem, která mobs má (modří vědí)
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    Piště do klubu, kdo se chcete účastnit a kdo by chtěl soudcovat. Já tohle kolo budu soutěžit, takže potřebujeme nějaké další soudce [:
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    Nová pravidla na nástěnce, challenge na duben je postavit lvl 20 build, popsat příběh a motivace postavy a vyzdvihnout power spiky a highlighty buildu.

    Soutěžní buildy posílejte do konce měsíce na: nyxironchef@gmail.com

    Tajná ingredience: Totemist, SRD nebo Magic of incarnum.
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    ARANIUS: díky za zveřejnění ankety, v neděli ji zavíráme, zatím to vypadá, že budeme soulmeldovat [:
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    ARANIUS: obyč nemagický adamantiový shortsword povinně v ruce
    SORROW
    SORROW --- ---
    ARANIUS: Cursed Adamantium Gauntlets of Self Abuse
    ARANIUS
    ARANIUS --- ---

    Soutěž na Duben bude ve stavění optimalizovaného buildu, lvl 20, PB32, standard gold per level. Jakou byste chtěli secret ingredient?

    8 hlasy od 8 respondentů

      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Děkuji všem zúčastněným, soutěžícím, soudcům i čtenářům! [:

      Velká gratulace Chšaršovi a Šamuramat k vítězství, bylo to těsné.

      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Entry 1
      Originality 4 - pěkné uvedeno do kontextu, pád který koná zlo z rozmaru bohyně
      Power 5 - síla i flexibilita veliká, komplikace, kdy chceme hráče živé je pěkná
      Elegance 4 - Všechno dává smysl včetně vybraných bohů a motivací jednotlivých postav.
      Secret ingredient 2 - ani jeden z protagonistů není pirát

      Entry 2
      Originality 5 - dějově velmi pěkné, zápletka se snem výborná i návrhy jak to po troškách odkrývat
      Power 2 - dobré je, že máme několik encounterů, ale nejsou k nim žádné detaily
      Elegance 3 - někomu by nemuselo sednout, kvůli silnému "suspension of disbelief"
      Secret ingredient 4 - dobré, necháno trošku na artistické licenci GM, dobrý prostor to různě rozvinout dle situace a osobních preferencí

      Entry 3
      Originality 4 - pěkné pojetí "kladné" pirátky, která má velmi svérázný systém hodnot, ale ke svým se chová dobře (dokud jí to vyhovuje)
      Power 4 - past možná až moc silná? encounter zajímavý s jasně stanovenými cíli a motivacemi
      Elegance 4 - úvod velmi dobrý, jen otázka kolik z toho lze použít do kampaně (děje se mimo linku s hráči), dobře nastavený prostor pro další rozvedení
      Secret ingredient 4 - pirátský ostrov, kde jsou ztroskotanci, kteří jsou ve skutečnosti piráti, kteří ale nejsou standardní piráti, pěkné.
      LORD_SHAPER
      LORD_SHAPER --- ---
      Originality:

      #1 - 3 - piráti sbírají oběti, mírné vybočení z klišé
      #2 - 5 - snící beholder s páskami na očích
      #3 - 3 - nahatá nymfomanická pirátská kapitánka náhodné sexy rasy, potenciálně zajímavé co do zajatců pro kolegyně na pobřeží, ale nerozvinuto

      Power:

      #1 - 4 - precizně připravené, rozhodně challenging, pro mě lehce překombinované
      #2 - 1 - hlavně funny, co chybí v síle je v originalitě
      #3 - 3 - setup pro větší kampaň, vlastně jen jeden encounter střední síly, samotná druidka bude i přes pomoc elementálů hodně přečíslena

      Elegance:

      #1 - 3 - nic mi z toho neční ani aach ani meh...
      #2 - 2 - autor ze začátku se bude dost na DM sílu kroutit z otázek co je to za knihy, celé jinak je to takové deus ex machina (což je zase in line s originalitou)
      #3 - 2- tady někdo hodně chtěl sexy-piráto-nymfo-druidku (pirát jí zabil kamarádku jdu pirátit), že? ;)

      Use of Secret Ingredient:

      #1 - 3 - pirátský ostrov check
      #2 - 2 - vlastně by to mohlo být cokoli a pirátský ostrov je čistá kulisa, dokonce ani ne hlavní
      #3 - 2 - spíš taková skalka na rozvalování se nahatice, piráti vyklidí pole hned jak se začne něco dít a šlo by je zaměnit v zásadě za cokoli
      SORROW
      SORROW --- ---
      Originality:

      #1 - 3
      #2 - 5
      #3 - 4

      Power:

      #1 - 5
      #2 - 2
      #3 - 4

      Elegance:

      #1 - 3
      #2 - 3
      #3 - 4

      Use of Secret Ingredient:

      #1 - 3
      #2 - 3
      #3 - 3
      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Máme tři vstupy na posouzení, hodnotíme 4 kategorie (Originality, Power, Elegance, Use of Secret Ingredient) detailní popis viz záhlaví.

      Konec soudcování: 14/03/21
      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Entry #3

      Nejsladší Lilie a její parta.

      Úvod:
      Lilie je legendární pirátka moře slz. Její posádka je uctívá a Lilie svou práci miluje. Lodě bez milosti potápí, bojující piráty obvykle rybám, ale kdo se vzdá, je pouze spoután a předán na nejblížší zalesněný břeh, kde vždy nějakým zázrakem čekají její méně vodymilovné kolegyně. Takovíto zajatci se obvykle vrací do civilizace se zasněným výrazem a ničeho nelitují.
      Lilie je rovněž známá svým zvláštním přístupem k posádce a ke kořisti. Ošklivé věci hází do moře, peníze a suroviny nechává posádce a její kořistí jsou pouze krásné šperky či vytříbeně zajímavé magické předměty. S posádkou, která se čas od času mění, každou (obvykle celou) noc souloží a chlastá. Je to Nymfa a druidka. Má dost magie a vitální síly, aby dala celou posádku a ještě si to užila. Občas při tom někdo zemře – mezi piráty je to považované za výhru a u starších za cíl.
      Její věrná posádka si myslí, že Lilie pochází z prastarého aristokratického rodu slunečních elfů daleko na jihu. Pravdou je, že Lilie je Nymfa a k tomu také schopná druidka. Svou pirátskou kariéru začala před lety v touze po pomstě. Pirát Střevovous jí zabil kamarádku. Zatím jej nenašla. Ví jen, že prchnul do moře slz..
      Osudné rána je jasná obloha, svítí slunce a Lilie si protřela a promnula své zalepené levé oko a zajela rukou do špinavých vlasů. Přes svůj hrozný stav spatřila na obzoru bachratou obchodní loď. Pomyslela si, že sice nepoveze nic zajímavého, ale rum je prakticky jistota a posádka se aspoň večer bude nudit. Zamumlala něco potichu a něco zagestikulovala směrem pod sebe a za pár minut loď vyrazila hnaná magií a větrem za kořistí. To již stihla pozvracet kormidelníka a opět usnout. Obchodní loď se stejně jen vzdá a posádka to zvládne sama.
      Onoho osudného dne se Ibrahim Potměchuť nudil na palubě bachraté lodi Kobyla. Spěchal společně s přáteli potírat nějaké zlo, které nevypadalo nijak nebezpečně, ale ostatní jej ujišťovali, že je to důležité. Byl právě po raním cvičení. Stojka na palcích a ukazováčcích. Za měsíc dva zvládne pouhé ukazováčky, do roka mu dát malíček, jako jeho mistr.
      Poklidné myšlenky vyrušil kapitán Tolar a jeho nářky na druhé straně lodi. Ibrahim soustředil své smysly a k jeho uším se donesla stručná informace, že se k lodi blíží pirátská loď a všichni jsou ztraceni. To Ibrahimovi stačilo. Další informace nebyly podstatné. Do stojky zapojil všech deset prstů, mírně pokrčil lokty a elegantně se odrazil, za letu přetočil a jeho pád do vody byl prakticky neslyšný. Po pár tempech, jak kdyby zázračně zrychlil a najednou se i odrazil. Jeho mnišské střevíce kmitaly po hladině. Za několik minut doběhl k pirátské lodi.
      Ťuk.
      Klep.
      Ťuk. Ťuk.
      Bum.
      Klep. Klep. Klep.
      Úder malíkovou hranou pod vodou je zajímavě obtížný, pomyslel si.
      Mohutný kmen tvořící lodní kýl pukl. Na levobok i pravoboku, stopu pod hladinou se objevily díry velikosti kančí hlavy. Kormidlo se pomalu oddělovalo od lodi.
      Ibrahim dokonal a poprvé pohlédl vzhůru. V lodním koši zahlédl blonďaté vlasy a šíji.. že se ohlédl ještě jednou, ale již nic nespatřil. Zlomek vteřiny přemýšlel a potom líně a vyrovnaně odplaval zpět ke své lodi líným tempem plaveckých šampionů Selgauntu.
      Jeho družiníci se zvědave koukali přes zábradlí. Ibrahim z hladinu doskočil na palubu a na jejich tázavé pohledy pokrčil rameny. Jeden ze společníků se zeptal: „Kořist bude?“
      Ibrahim na to dočista zapomněl. Nic ovšem nepřiznal a bez jediného mrknutí odvětil: „Poklad svobody je to nejcennější, po čem může čestný člověk toužit“ a vyčítavě se na své společníky pohlédl. Společníci tento projev emocí pochopili správně jako omluvu a dál to neřešili. Ostatně, co zajímavého by taková loď mohla skrývat.
      Elegantní pirátská loď se skutečně téměř okamžitě zastavila a rychle se potápěla, ale to již Kobyla spěchala ke svému cíli...

      Lilie zjistila, že v lodi jsou díry hned poté, co dopadla ze stěžně na palubu. Stále na mol se nejistě rozhlédla po palubě.
      „Díra na pravoboku!”, Lilie se otočila na kuchtíka, kterého si docela dobře pamatovala z noci. „Díra na levoboku!“ Lilie se otočila na starého, ale stále zdatného kormidelníka.
      „Kýl je na čtyři kusy, nemáme spodní podpalubí“ vykřikl někdo další. Lilie si pomyslela, že dnes nemá den. Ujistila, se, že má na hlavě čelenku, přes ramena svůj oblíbený plášť a pokynula nejbližším členům posádky, aby přišli blíž. Všechny je objala a zašeptala něco v jazyce, který si nelze zapamatovat.
      Proměnila se v racka, stejně jako ostatní. Neřekla jim, co mají dělat, ale instinkt jim velel následovat opilého racka, který sebejistě letěl... na jih. Asi. Letěl za rackem Bonifácem, kterého piráti dobře znali. Rád vysedával na stěžních a nebo Lilii ve vlasech.
      Po chvíli spatřili malou pevninu a zamířili k ní. Lilie na zem dopadla opět v opileckém bezvědomí.
      Chvíli před setměním se probrala. Ostrov byla malý, ale plný přírody a vlastně hezký. Pět zachráněných vypadalo překvapivě klidně. Lilie si sundala plášť, vstala a krom korunky zcela nahá se usmála se na své věrné a řekla: „Teď povečeříme. Pak si to rozdáme. Žádné výmluvy! Minimálně do svítání. Doufám, že jste zachránili rum! Zítra odletíme někam pryč, leda někdo plul kolem a ta loď byla aspoň trochu hezká! To mě i vzbuďte.” A jak řekla, tak se všichni činili kolem dopoledne Lilie vzbudili.

      Situace:
      Lilie a její posádka skončili na malém ostrůvku poté co se zachránili z potápějící se lodi. Lilie je mocná druidka a nemá problem z ostrova zachránit sebe a přeživší posádku, ale nemá k tomu důvod. Ostrůvek není daleko od známé obchodní trasy a trosečníkům každý rád pomůže. Kouřový signál si získal pozornost družiníků, kteří cestovali do Selgauntu, řekněme elegantní elfí šalupě za nějakým svým úkolem. Nebo cokoliv jiného.
      Loď spustí člun a družiníci se bez větší nervozity vydají na ostrov. Trosečníci mohou být i piráti a proto kapitán vyšle pouze dobroduhy, aby vše obhlédli a zajistili.
      Toto se děje brzy ráno. Lilie vše sleduje svý ostrým zrakem a zbytek jí pošeptal malý racek Bonifác, který před malou chvílí kroužil nad tou hezkou elfí lodí. Rychle si připraví vhodná kouzla a na vrcholku ostrova, kde je rozdělaný oheň, připraví svou past. Dobrodruhy plánuje přemoci, vyslechnout, ošukat a potom použít pro své plány a nebo vysadit za pár dní na břeh, kde si je převezmou další Nymfy. Námořníci se přidají k ní a kapitán bude mít na výběr.
      Tak si to alespoň Lilie plánuje. Možná někdo umře, ale neměl by. Její schopnosti budou hrát prim. Její posádka není příliš ozbrojená a nejsou to zrovna válečníci. Ti bohužel včera ještě spali. V podpalubí.
      Pokud se věci nebudou vyvíjet dle očekávání, Lilie se promění a uprchne. Tentokrát asi bez ostatních.

      Setup:
      Na vrcholku ostrova, tedy na tom zeleném plácku vpravo nahoře, je oheň – zdroj kouřových signálů, které družiníci zahlédli. Kousek za ohněm je nahé spící tělo Lilie. Družiníci ovšem cestou za ní projdou, celkem nevyhnutelně, kolem ohniště. Pod listy a kamínky kolem ohniště je ovšem připravená past(DC 25 spot). 8 holly berries, CL 12. Kombinovaná exploze 8d8+99. Lilie to odpálí, až bude v dosahu exploze co nejvíc postav. Družiníky to jistě nezabije, ale možná oslabí. Potom se ze země vynoří jeden huge earth elemental (earth glide) a tři large. Budou mít v sobě dost kol, Lilie má ashbound summoning a augment summoning.
      Lilie se v okamžiku výbuchu a objevení se elementálů probere a nasadí si plášť(charisma +6) (do té doby detect magic mlčí – pokud měli hrdinové detect magic. Pokud ne, má nenápadné minutové buffy a možná i 1,2 kolové – toto je retroaktivní podvod. Smůla ). V dalším kole odpálí unearthly grace (DC 23 – což už má šanci na slepotu). V příštím kolem zkusí znovu. Pokud to bude vypadat, že s tím nebude mít úspěch, bude pokračovat s wildshape (natural casting) a flame strike nebo dispelama, zatímco dobrodruzi tlučou elementály. Pokud HP klesnou pod 1/2, zdrhne pomocí DD na druhý konec ostrova a potom wildshape na ptáka a rychle pryč. Piráti se vzdají. Schovávají se někde za keřem na druhé straně ostrova.
      Elementálové mají dost int. Jejich rozkaz je jít do bezvědomí. Pokud je někdo už blízko smrti, tak jdou na plocho (bez postihu).
      Background: Je to setup pro delší campaign hook, kde hrdiny čekaj orgie s Lilií a potom jí budou pomáhat. Ať už vyhrají nebo prohrají. Rozhodně by neměla umřít, to by byla škoda. Pokud Lilie vyhraje, s hrdiny se dohodne a přesvědčí je, že jí mají pomoct. Pokud to slíbí, nebude ani trvat na tom, že ta krásná loď je nyní její. Pokud tedy budou naléhat.
      Pokud prohraje a bude zajatá, bude to zkoušet obdobně. Má zašité poklady na nějakém (jiném ostrově), které slíbí jako odměnu a samozřejmě.. orgie.
      Počátek se vstupem na ostrov je třeba navodit v lehkém tónu, bez většího nebezpečí. Klidně přidat do popisu trosky lodi (s kn checkem, na to, že jsou starší) a hráče ukolébat pocitem bezpečí a pohody, aby Lilie měla surprise round.

      Staty:
      Hlavní bojovníci jsou huge/large earth elementálové s aug summoning a ashbound summoning a potom počáteční exploze fire seedů.
      Staty Nympfy(tedy zajímavosti oproti základu) jsou:
      Feats: natural spell, focus conjuration, augment summoning, ashbound summoning a ability focus(stunning glance)

      Stats:
      +7 cha (+1 za 4 levely druida, +6 plášť)
      +4 wis (korunka)
      AC +4 (z extra charismy).

      level 4 druid, kde se ale caster level sčítá se sedmým levelem Nymf, tedy caster level 11 a CR taky. Má rovněž speciální abilitu, který jí umožňuje počítat půlku HD k Wild shape levelu. Tj wildshape jako druid level 7).
      Dostala jí za peníze, které ušetřila z těch 70-(36+16)=18k. Je to aby uměla wild shape.
      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Entry #2

      Pirati z Karibiku
      [dopln akekolvek more z vlastneho sveta]

      Ostrov je rozdeleny na 3 casti + jedna bonusova pod ostrovom.
      Kazda cast zodpoveda jednej “kapitole” pribehu s finalnou kapitolou v podzemi.

      Velmi vplyvny a bohaty obchodnik – Joe Kornigston Rowling, dalej len J.K.Rowling
      Jeho linie:
      • Zmizla mi moja najcenejsia zbierka knih a chcem ist spat
      • Budete kralovsky odmeneny za ich navratenie
      • Zaplatil som magovi aby mi ich pomohol lokalizovat, su na ostrove uprostred Karibiku.
      • Zaplatim vam cestu tam a spat – to je moja investicia a prejav dobrej vole z mojej strany.
      • Tie knihy maju pre mna velku zberatelsku hodnotu.
      • [Vyhyba sa odvpovede na otazku co je v tych knihach a o com pojednavaju]

      Kapitola 0
      Hraci sa nalodia na velku jachtu, je to skor mala lod, ktora je ale lahko ovladatelna a obsahuje kajutu pre kapitana a pre nasu partu. Ostatni namornici spia v podbalubi… Lod nie je vybvena na boj...
      Ako nahle sa lod priblizi k ostrovu, tak sa lod napadne kraken.
      • Na vode na zdvyhaju vlny a postupne vyrazia z vody obrovske chapadla.
      • Na lodi vznikne chaos a zacne boj s Krakenom, ktory obime lod svojimi chapadlami.
      • Utoky nasich hrdinov budu super efektivne – kazdy uder poskodi / odsekne chapadlo, nech dostane akykolvek dmg.
      • Namornici sa chytia diel a zacnu ostrelovat Krakena [Z kadial sa na lodi vzali dela?]
      • Po krakom boji ako zazrakom lodi sa nic vazne nestalo a kraken je porazeny
      • Ak hraci sa budu pytat z kadial su tie dela, tak vsetci v ratane kapitana budu tvrdit, ze su sucastou vybavy lode odjakziva a ze si ich urcite len nevsimli
      • Lod zakotvi na ostrove bez akychkolvek problemov.

      Kapitola 1
      Hraci po vylodeni natrafia akokeby nahodou na Jamesa – strokotanca, ktory ich tym najviac cliche – sposobom poziada o zachranu jeho snubenice Jasmine z ruk obrovskej gorily, ktora ju uniesla. Nech sa vydaju hraci akymkolvek smerom do jungle, tak najdu oborovsky strmy kopec s terpemtinami, seriou rebrikov. Ako sa priblizia tak zbadaju na vrchole kopaca obrovsku ciernu gorilu, ktora drzi pod pazcuhou krasnu spanili devu, ktora zacne druhou rukou pustat dole oborovske sudy, ktore sa budu gulat dole serpentinou az na spodok kopca, kde zmiznu v priepasti.
      Uloha hracov je dostat sa az ku gorile – donk-king-kingovi. Staci na to jeden hrac z druziny, ktory ma najlepsiu dexteritu alebo acrobatics, kedze musi sa dostat hore a pri tom sa vyhybat sudom, ktore pri naraze robia nejaky dmg a tiez ho vratia na zaciatok…
      Po zachrane princeznej a porazeni gorilly, ktora padne na jednu ranu cimkolvek, tak princezna sa podakuje hracom, odovdzda im malu truhlicku, ktoru vytiahne z podsukne a potom sa rozbehne za svojim milym. Ak by niekto pozoroval, tak ako bezi k svojmu milemu, tak to vyzera ako slow-motion z romantickych filmov, kedy si dvaja milenci vpadnu do narucia – a to aj keby James na zaciatku zabili.
      Na krabicke je maly logicka hadanka s koleckami a symbolmi. Bez zjavnych indicii. Mozu to skusit nahodne s tym tocit a nastavovat symboly, alebo ju nasilym otvorit. Pri nasilnom otvoreni to na otvarajuceho vypusti oblak nejakeho jedu, ktory sposoby “Tashas hideous laughter” s efektom, ktory bude trvat az pokial hraci sa nedostanu do podzemia, takze pokial to nedispellnu (na kazdu akciu si moze hadzat will save, po case s nejakym bonusom, ci spravi nejaku akciu alebo sa bude z toho smiat) – tak to bude trvat az kym neskoncia kapitolu 2 a 3. Riesenie hadanky je napisane na zadnej strane krabicky, takze ktokolvek je utoci, tak najde nakresleny spravnu kombinaciu symbolov.
      V krabicke bude mapa ostrova s nakreslenou cestou poziciou kde su – nakresleny kopec, potom este cesta s ku velkemu cervenemu X v strede ostrova, kde nakreslenou obrovkou truhlou.

      Kapitola 2
      Mapa ich privedie do “Piratskej dediny“, vlastne nech by sa vydali akokolvek cestou, tak pri nej skoncia. Piratska dedina koncetruje vsetky klise o piratoch, ktore si vie GM predstavit. Vsetci pirati zacinaju vetu “Yaaarrrr”. Chodia tam pirati s / bez drevenej nohy, pripadne najde sa tam aj jeden s oboma drevenymi nohami. Variacia hakov namiesto zakonceni ruk. Je tam aj kovac, ktoremu chyba kus ruky a ma tam manzetu s kladivom. Kazdy “obyvatel” tejto dediny nejak klisoidne predstavuje pirata. Obyvatelia tejto dediny sa spravaju ako obyvatelia akekolvek inej dediny, len vsetko ma “piratsky” feeling, ako keby niekto vysypal na dedinu vsekty klise o piratoch, ktore kedy vznikli.
      Zakazdym ked sa s nikym daju do reci, tak im bude chciet kazdy predatat za zlatku tajnu informacii o rozpravkovom poklade. Po niekolkocyh uspesnych checkoch na charizmu / gather information / minuti aspon polku sovjho majteku v zlatych sa hrdinovia dozvedia o mieste na nedalekom poli, kde ma byt ten rozpravkovy poklad zakopany. Ako budu prechadzat skrz kopeck u danemu polu, tak z hora si vsimnu ze v na tom poli je obrovske X vyskladane z kamenov.
      Po vykopani obrovskej truhlice, sa znova musia otvorit seriu podobnym mechanizmom ako to bolo pri malej truhlicke. Znova riesenie je nakreslene na spodnej casti tento krat velmi tazskej truhly, takze budu musiet prist s niekym originalnym sposobom ako sa pozriet “pod” truhlu. Nasilne otvorenie znova bude vies k Tashaas hideous laughter. Truhla bude plna map pokladov, ale kazdy mapa bude rovnaka – bude vies z tohto miesta, kde tento krat X bude viest na miesto oznacene jaskynou. (Pri jaskyni bude nakreslena cierna gulicka – cierna perla…)
      Kapitola 3
      Po kratkej ceste dzunglou pridu nakoniec k obrovskej jaskyni, v podobe obrovskej lebky. Po prichode do jaskyne sa a prejdeni seriou tunelov sa ocitnu vo velkej otvorenej miestnosti s kvaplami. Cela miestnost ma v strede velku ciernu gulu. V strope jaskyne je 5 dier z ktorych presvita svetlo. Ako sa priblizia blizsie k ciernej guli, tak postupne zacnu ozivat mrtvoly mrtvych piratov a branit pokusat sa ich zabit. Niektore mrtvoly budu mat na sebe leskle okruhle stity.
      Okruhla “cierna perla” je nejaky cudny objekt, ktory sa neda pohnut a zda sa ze je neznicitelny. Po dlhsom dobe priekumu najdu zarastene dvere s lianami. Po odstraneni lian objavia na dverach velky symbol slnka s kruhom vo vnutri. Musia prist na to, ze je potrebne pouzit stity zombikov na reflektovanie svetla na ciernu perlu v strede, co otvori nasledne dvere. Pokial nebude perla osvetlena 5-timi svetelnymi paprskami odrazenymi zo stitov zombiekov, tak kazdych niekolko kol povstane zombiek, ktoreho treba zabit, aby drzal partu v napeti. Pri kazdom povstani ich zombiek pozdravy klassikym piratskym „yaaarrrrr“
      Nasledne cierna perla zaziari vdaka vsektym odrazom a vsetci zombieci vypustia posledne „Yaarrrr“. A nasledne sa postupne zacnu otvarat dvere…

      Finale
      Za dverami ich este bude cakat zopar chodieb, ktora ich privedie do velkej podzemej svatiny. Na konci svatine si mozu hraci vsimnut seriu knih posvetne vylozenych na kamennom oltari. Okolo oltara je nejake sviatice, pravdepodobne ochranne magicke pole. Svetlo z “force fieldu” chraniaceho knihy na oltari brania vyhlad na strazcu, ktory je skryty za tymto polom. Spi tam strazca – beholder.
      Mozu ho zobudit hlukom co budu robit, alebo pri pokuse o prekonanie ochrannej barriery chraniacej knihy. Pri zobudeny zakrici “YAAAARRRR! You are not prepared!” A zautoci na hracov.
      Encouter s piratom beholderom je mozne pripsosobit levelu party. Zdovodnenie moze byt ze niektore oci ma prelepene piratskym patchom, takze niektore ability nemoze pouzivat. Kedze ostatne encoutere na ostrove su pomerne len take symbolicke, tak toto bude fight na overenie hracskych skusenosti.
      Po porazeni beholdera piarata, zhasne pole chraniacie knihy. Su to 3 knihy s nazvami: “Kraken – pohrama z hlbyn mora”, “King-kong – tragicky pribeh Jamesa s Jasmine”, “Poklad na stratenom poli za jazerom” a “Cierna perla”. Vsetky knihy napisane a podpisane autorom “J.K.Rowlingom”
      Po porazeni beholdera sa zmeni ostrov na pustinu a vsetko sa vrati do normalu.



      Errata:
      J.K.Rowling je znamy a popularny aj hlavne vo svete za svoje serii knih. Jeho prvotiny ale drzi pred svetom v tajnosti. Poziadal preto velmi silneho maga, aby vyvoval strazcu, ktory ich bude strazit. Bol povolany beholder – Spectator. Ktory, kedze sa nudil, tak si knihy precital a bol nimi fascinovany. A zacal snivat. A kedze sny beholderov sa menia na skutocnost, tak ako prva vec sa presunul aj s knihami na ostrov, ktory zacal pretavovat do svojich predstav na zaklade knih, ktore strazil. Preto sa ma zdat, ze vsetko co hraci na ostrove zazivaju, je ako epicky pribeh plny cliché ako z B-eckovych romanov. Po navrate bude J.K.Rowling velmi stedry a poziada ich aby o existencii knich pomlcali..

      GM moze podla znalosti cliche B-romanov s piratskou temetikou zmenit alebo pridat / odobrat kapitoly podla uvazenia. Cielom tejto adventure je pobavit hracov ako aj zmiast ich svetom snivajuceho beholdera.
      JJOXER
      JJOXER --- ---
      Entry #1

      Backstory
      Druid Chšarša a kouzelnice Šamuramat byli mnoho let ve velmi intenzivním citovém vztahu, ač on je člověk a ona Merfolk. Jednoho dne však Šamuramat rozhněvala Shar a stihla ji ohavná kletba a začala velmi rychle velmi ohavně umírat..
      Aby zabránil její smrti, hledal Chšarša pomoc kde se dalo - a našel ji u Umberlee, která však za pomoc chtěla značnou službu. Jednalo se o ostrov XXX, kde kdys stávala její svatyně, ale obsadili jej piráti a používají jej coby úkryt.
      Úkol zněl - piráty z ostrova obětovat na jejím oltáři, poté přidat oběť 1000 námořníků z lodí kolem plující - vše Chšaršovo rukou - a do té doby nesmí ostrov opustit.
      Uzdravená Šamuramat mu v jeho úkolu pomáhala, naváděla kolem plující lodě k ostrovu, či je přímo potápěla a doručovala přeživší a tak s plynoucími roky mizely mnohé lodě a kdys frekventovaná obchodní stezka začala uvadat.

      Plot hook
      Dobrodruzi jsou vyšetřit mizející lodě z okolí ostrova XXX a zachránit pár velmi bohatých cestujících kteří tam zmizeli za tučnou odměnu. Nejspíše je unesli piráti co v tamních vodách prý dost řádí.

      Notes
      Setup je celkem silný vzhledem k CR, nicméně druid shání primárně oběti na rituál a tak se snaží každého primárně zajmout (viz subdual substitution). Chšarchša zařízne vždy 1 oběť denně a má jich tucet v zásobě, lze tedy utéci, lépe se připravit a přesto o někoho zachránit. Chšarchša

      Protagonisté
      Chšarša, human, druid (11)
      Šamuramat, Merfolk, sorcerer 6, incantatrix 3

      Rozložení sil:
      Chšarša obletuje ostrov v podobě bludičky ( Will-O’-Wisp )
      Jeho dravá želva polehává vedle oltáře a má budoucí oběti svázané na svém krunýři ( pro snazší hlídání)
      Šamuramat obplouvá ostrov, je-li třeba varuje skze Sending či vypomůže skrze Shield other (lifemate skill)
      Idea je aby ve vzduchu, ve vodě i na souši byl zajímavý protivník.
      Ostrov je pokryt mrtvými těli v různém stádiu rozkladu, 36 z nich jsou kostlivci - bývalí piráti lvl 1 (součást Šamuramat CR skze její Animate dead) jejich úloha je ležet, tvářit se mrtvě a povstat v případě blízkosti živých tvorů a zkusit se je zabít.
      Tj. fungují primárně jen jako distrakce/varování.

      Základní komba:
      Incantatrix pomáhá na začátku dne skrze Metamagic Effect/Cooperative Metamagic persistovat druidí buffy. Jelikož má Spellcraft 12 + 2 (int) + 2 (Knowledge arcana synergy) + 8 (loresong) +2 (Heroism) == 26, zvládne to dobře.
      Dále pak z moře podporuje v druhé vlně magií field control/blaster
      Druid je coby bludička neviditelný a imunní na magii (tj. zranitelný jen tím co má SR-NO a kouzly Maze a magic missile (proto má brooch použitelný i v bludičkové podobě)
      Mám připravené další wildshapy pro specitické situace pokud by nebylo účelné jen poletovat kolem a kouzlit. (Nilshai, Dharculus, Darktentacles)
      - Darktentacles pro proté ubití spoustou útoků/grappling
      - Dharculus pro precizní snajpování vybraných cílů skrze Dualplanar
      - Nilshai pro další akci skrze Fearsome Celerity (partial action z 3e je std action v 3.5) a tedy surové kouzlení
      Druid má též směs battlefield control/blast kouzel -notable exception Summon Fey
      Želva je dost tuhá a Lightning strike dokáže dost překvapit někoho, kdo ji nezná.

      mapa, deníky a stat bloky zde: https://drive.google.com/drive/folders/1EqL_mLr-B0QhrTMiZeafCZMnwTrS0Y50
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam