• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    V__M
    V__M --- ---
    JONEZ1: no minule fakt ne, ale dnes by účast měla být poněkud umírněnější.
    JONEZ1
    JONEZ1 --- ---
    V__M:: prosím, ať je v zadních řadách dost místa pro tlačenici pozdě příchozích stojících :-)))
    V__M
    V__M --- ---
    V__M: Jen připomínám, dnes večer přednáška na téma INDUSTRIÁLNÍ URAL!
    Kdo dřív příjde, ten dřív sedne.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    V__M: Hmmm, než moderátor řekl, že neví co je odpich, tak prohlásil, že ve Vítkovicích byl...
    KAERO
    KAERO --- ---
    odpich znam taky jenom proto, ze jsem puvodne ze slezska, a Brne se na me koukaji jak na mimozemstana. Mimochodem kdo z vas zna pojem 'dvojkolí'? V Bohumine (Bonatrans, drive Zelezarny a Dratovny Bohumin) to zna kazdy, mimo skoro nikdo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    V__M:
    Tak oni mají desítky témat týdně… A asi úplně nechci rozumovat, protože jsem z Ostravy, ale nejsem si jist, zda to je třeba v Praze či někde na jihu Čech tak automatická znalost…

Skoro přemýšlím jak postavit anketu, abych nenapovídal ale zároveň tuto znalost prověřil…