• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    V__M
    V__M --- ---
    Já se tady vykecávám o Balkánu a úplně jsem zapomněl postnout nový set fotek!

Tohle je vlastně taky trochu Balkán - Východní Slovensko.)) Konkrétně slévárna Eurocast v Košicích, v samém srdci Východoslovanských železiaren.
    Tam se snažím dostat už 15 let a nelze. Tak jsem se propašoval aspoň do slévárny.
    Pěkná je, příští rok bude mít šedesátiny.

No a jedná se o 416. závod na webu.

Komplet zde: https://www.viktormacha.com/galerie/eurocast-kosice-568/
    Milodary přijímám zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha
    V__M
    V__M --- ---
    LEENVECKA: Bogovina;) Víc neřeknu.
    LEENVECKA
    LEENVECKA --- ---
    V__M: to bylo presne kde? ze by si clovek kouknul na google maps jak to vypada :) diky :)
    V__M
    V__M --- ---
    Toulám se Balkánem.

Už po několikáté a tak mám zhruba představu, jak to tady chodí.

Přijedu takhle na jednu šachtu a vím, že bez souhlasu direktora to nepůjde. Ale co dělat, když na emaily nikdo nereagoval a v neděli tady nikdo z vedení nebude?
    Je to prosté, jsem přece na Balkáně.