• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    V__M
    V__M --- ---
    TERRYNKA: Liberty někdy někomu zaplatila? :D
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    V__M: Byt dodavatel Liberty je take radost, jejich platebni moralka je… no, je tam vyrazny prostor pro zlepseni, receno diplomaticky.
    V__M
    V__M --- ---
    Řeknu vám, že Sanjeev Gupta, majitel Liberty Steel, významného hráče na poli světového těžkého průmyslu, teď asi nemá lehké spaní. Proč?

1) zítra bude definitivně ukončena výroba koksu v australské huti Liberty Whyalla
    -Liberty to komunikuje tak, že jako greensteel, udržitelnost a máme rádi Planetu, ve skutečnosti do té koksovny za poslední roky nevrazila ani dolar a dostala se do havrijního stavu (proto jsem se taky musel před návštěvou oholit - aby mi těsnila kyslíková maska kvůli hojným únikům jedovatých plynů)
    -Whyalla tak bude bez koksovny, což je v situaci, kdy vám zbytek závodu živí vysoká pec, dost blbý