• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    V__M: ale tak mohl jsi zkusit udělat jenom pár fotek dronem :D :))
    V__M
    V__M --- ---
    PLOSTENKA: Plánoval jsem, ale již neplánuji.
    Po několika letech snažení za podpory ambasády v Pekingu mi bylo sděleno, že focení jakéhokoliv průmyslu je v Číně momentálně extrémně riskantní a že (tohle jsem si z prstu fakt nevycucal), že vězení se plní ne-Asiaty, kteří vědomě, či nevědomě vyfotili ten či onen průmyslový objekt a je minimální šance, jak je z toho vysekat.

Takže děkuji, raději Balkán.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    V__M: Planujes navstivit i cinske hute? Ty jedine zda se pribyvaji...
    V__M
    V__M --- ---
    V__M: čerstvý update, kompletní výroba ukončena na konci 2025, definitivně.
    V__M
    V__M --- ---
    Nový rok je tady, tak jedeme dál!
    427. zdokumentovaným závodem je lehce přehlédnutelná slévárna ve Valmezu.
    Zekom je zapomenutý ráj, kde ochranných pomůcek netřeba, kde litina stříká do všech stran a kde erotické plakáty stále zdobí stěny zapocených kutlochů.