• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FANTOMASSvět MOTO sportu | Formula 1, Dakar Rally, 24 Heures du Mans, WRC, GP2
    MELDA
    MELDA --- ---
    GOG23: Mazec :o)))
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    GOG23: Ted jsi nejsem uplne jisty ale rozdeleni na tridy bylo az nejak 1992/3 nevim presne...
    GOG23
    GOG23 --- ---
    PETRPEDROS: a to bylo kdy prosimtebe ? :-D

    MELDA: v jak davný historii ? třeba v roce 1988 ? :-))
    YouTube - De Rooy Daf vs Peugeot 405 Dakar
    http://www.youtube.com/watch?v=L2Xar-CD6MM
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    Miss Marathon se stala Tatra Marka Spáčila | Czech Dakar Team
    http://czechdakar.cz/miss-marathon-se-stala-tatra-marka-spacila
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    ROENICK: to je mazec no....asi měl telefon z Kremlu, že se jinak nemá vracet! :))
    MELDA
    MELDA --- ---
    PETRPEDROS: Mno ja bych zase rekl, ze v historii nejezdili nakladaky bezne 140-160km/h a vice.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    MELDA: No to neni tak uplne pravda protoze v Historii Loprais zacal vyhravat az kdyz auta rozdelili na osobní a nákladní...
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    MELDA: od turb :)
    MELDA
    MELDA --- ---
    TOM_HOST: Nevim no....meli by mu sebrat ventilky
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    MELDA: dobre ale o pulhodiny z niceho nic?
    MELDA
    MELDA --- ---
    Mno oni ty nakladaky to prece jen mrskaj vic.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    to je jako moc toto... tam je proste nekde nejaky rusky smelo... :P to jinak nejde...
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    tyvole todle mluvi za vse... jel zkratkou ne? :)


    Jednička Kamazu předvedla výkon jako z jiné planety. Čagin v nejdelší etapě porazil všechny osobní automobily kromě čtyř nejrychlejších volkswagenů.
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KORDA: zkusim najit, videl jsem v TV
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    YouTube - KM Racing team (Czech national team for Dakar 2009-just a LIAZ trucks)
    http://www.youtube.com/watch?v=KxA1a7LxdHU&playnext=1&list=PLCA377ABB73D61C18&index=6
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Fiche pilote VLASTIMIL VILDMAN : Dakar
    http://www.dakar.com/dakar/2011/fr/pilote/519.html
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Na dakaru fandim LIAZ jediná v soutěži a Alešovi :D
    KORDA
    KORDA --- ---
    ROENICK: Ne. Youtube?
    UNDERDOOR
    UNDERDOOR --- ---
    ROENICK: jo, celkem slusna masaz ty kotrmelce, az mi zatrnulo, nejhorsi je to, ze pri velkym sklonu duny by se auto z kotrmelcu dostalo az uplne dole...

    paradni praci odvadej i kameramani ve vrtulnicich - nejlepsi je moment, kdy kameraman sleduje vozidlo pri ceste na hranu duny... jakmile zaber prejede hranu a je videt v dali pouze pobrezi a ocean a vozidlo preklapeci se pres hranu kamsi do neznamy propasti... parada
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    STEMBUS: čagin asi zatahl za nakou nitro páku :)

    videli jste jak se kutalelo to auto z duny?
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    Snad nevadi kdyz vam sem na dobu Dakaru vlezu. Z motosportu me bavi prave Dakar a myslim ze se v Chile a Argentine dostava do jinych rozmeru. Ty prujezdy vyschlymi koryty rek, nebo zdolavani mostroznich dun jsou fascinujici a pri sestrizich jen nevericne hledim co je mozne v takove rychlosti zajet

    Dnes to byl podle sestrihu masakr a silene bylo nahaneni motorek vedoucich jezdcu na spickach dun. Attiya se Sainzem to potom zopakovali v autech a vypada to na dobrou divocinu v nasledujicich etapach.

    Co se tyka kamionu tak skoda ze mel Loprais defekt, ale i tak je to bourak

    „Co říci k dnešku, byla to typická pouštní dakarská etapa. Bohužel jsme hned v úvodu chytili defekt a s ním i poměrně velkou ztrátu. Při výměně kola nás předjelo pět kamionů a několik aut i motorek. Dostat se zpět přes prášící auta byl pořádný oříšek, ale předjeli jsme všechny kromě Čagina a Kabirova, v cíli tedy nakonec brambory… Všechny nás bolí záda, všichni dostáváme opravdu zabrat. Já mám navíc nějaký zánět v pravém lokti a neskutečně to bolí, když řadím rychlostní stupně. Řadím tady určitě minimálně tisíckrát denně, ale má to alespoň jednu výhodu, řadím o to rychleji, abych to měl za sebou, v písku je včasná změna rychlostního stupně důležitá, abychom nezapadli :-). Těch 508 kilometrů bylo opravdu mimořádně rozbitých. Dneska tedy čtvrté místo, ale show musí pokračovat, bojujeme dál,“ řekl k etapě Aleš Loprais.


    Zitrejsi etapa bude asi tresnicka na Dakarskem dortu

    Nabídka úseků v Atacamě pokračuje i v deváté etapě, zdánlivě pouze 235 km dlouhou, možná však nejobtížnější v celém závodu. Start i cíl je v Copiapó, kousek od bivaku. Nekonečné moře dun a zrádných písečných pastí může zamíchat pořadím všemi směry. Poté se závodníci přesunou zpět do Argentiny, kde budou písečné galeje pokračovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam