• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FANTOMASSvět MOTO sportu | Formula 1, Dakar Rally, 24 Heures du Mans, WRC, GP2
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ROENICK: to je imho nesrovnatelny - kolik aut jede kamaz a kolik loprajz?
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    TOM_HOST: olol :)

    ted cagin muze zvolnit a uz ho asi nic neohrozi pice... kdyby tak chtel nekde zapadnout, klaun :)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    ROENICK: no a ma je i namontovane ... v pripade poruchy jenom zmackne cudlik a vzduch se zacne tlacit do toho zdraveho :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    pocitam ze kazdej Kamaz veze takovy turba tri nahradni :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    uaaaaaaaaaaaaaa PUL PROCENTA :)

    Ačkoliv rozpočet týmu Loprais dosahuje půl procenta finančních prostředků továrního soupeře pro letošní závod, Češi byli pro favorita stálou hrozbou.
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    hh vetsina... co kamaz? :) zjistime? ale doufam ze jako soupere ho berou a byli by radsi kdyby jel


    "Ačkoliv se za nás postavila většina konkurenčních týmů, jury byla nekompromisní. Končíme," uvedl Loprais.
    ROENICK
    ROENICK --- ---

    mrdat !!!



    at to rozbije cagin.. to jako za tech sest vyher v rade nemel nikdy poradnej defekt????
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    ach jo :( tak uz jen vildman a machacek... :/
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Tak už fandim jenom té Líze.. snad dojede Vildman
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Tak aspon jedna dobra zprava

    Sky to televise F1 in HD in 2011 | Formula 1, F1, Rally, WRC, IRC, WTCC, GP2, Endurance news | Nextgen-Auto.com Motorsport
    http://motorsport.nextgen-auto.com/Sky-to-televise-F1-in-HD-in-2011.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_term=%23formula1
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    STEMBUS: Tak to je v prdeli --(. Prvni technicke problemy a hned konec. Ted uz bude vladnout jen Kamazstan.
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    STEMBUS: RIP Aleš a - tady to můžete zavřít! Dakar skončil :/

    Kurva!
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    PUKPUK: na tom horizontu mezi těma divákama to bylo fakt hodně hustý! :)


    KOOFILTH: nezatrhnou jim to, loni to jeli uplně stejně nevraživě...pro VW je to show a ve skutečnosti i kdyby se tyhle dva spolu vysekali, tak tam maj hned na 3 a 5 pozici další a.....prostš tak jako tak VW bude vidět...a to je jediný o co jde! Tomu co řikáš moc nevěřim, je to dle mě hodně zkreslený pohledem "trpaslíka" co se účastní dakaru a...prostě mu to tak může připadat....rozhdoně je ale pravdou, že se etapy zkracujou kvuli prvním například - protože pokud do bivaku dorazí pozdě první vlna, tak co teprve ty ostatní....?


    Jinak info k Alešovi ze včera:



    V 9. etapě Dakaru se posádka Aleše Lopraise potýkala s velkými technickými problémy a dokončila ji s velkou ztrátou.

    Okruh kolem Copiapó obsahoval ve zkrácené podobě na CP2 sice jen 207 kilometrů dlouhý úsek, ale patřičně opepřený pouštními horami, které je nutno vyjíždět až stodvacetikilometrovou rychlostí, prachem a gigantickými dunami. D speciálky vyrazily jako první tři Kamazy a Aleš Loprais hned za nimi. Na prvních dvou waypointech si zkušeně udržoval 3. místo v etapě tak, aby kontroloval náskok před Nikolajevem.

    Na 77.km však vůz musel zastavit kvůli problémům s turbodmychadlem. Na 3. waypoint Aleš ještě dojel se ztrátou 1:18 hodiny, ale další stop nastal na 110. km. Další časový údaj, který máme k dispozici, je až cíl se ztrátou 2:48 hodiny. Vůz zratil velkou část svého výkonu, který je pro zdolávání tak obtížných dunových pasáží naprosto klíčový. Právě díky vysokému výkonu motoru lze efektivně přejíždět i gigantické duny. Posádka si cestu do cíle musela doslova proklestit v písku a vydřít i za cenu značného rizika nehody i toho, že na místě zůstane a nedostane se odtud. Na Alešově Tatře jsou použita špičková turbodmychadla světového výrobce, speciálně připravená pro nároky a výkonové požadavky při takovéto soutěži a tento díl ještě dosud nikdy v minulosti Alešovu posádku nezradil. Nicméně v tak extrémním zatížení i klimatických a prachových podmínkách není žádná část techniky zcela nesmrtelná.

    Dejme slovo Aleši Lopraisovi: "Dnes pekelná smůla, první technický problém vůbec a takto vážný na tak nepříjemném místě. Rozletělo se nám turbo. Etapu jsme dojeli velmi komplikovaně a měli jsme k dispozici jen asi 30% výkonu. Některé duny jsme nebyli schopni ani vyjet, museli jsme neustále v poušti kličkovat. několikrát jsme balancovali na hraně duny a jeli po dvou kolech, stále hrozilo převrácení a hlavně zapadnutí. Jednu dunu jsme museli ve vrcholové části přeskočit a přit tom jsme utrhli tlumič. Byl to extrémní zážitek, něco takového se bez výkonu motoru nedá jet. Momentálně všichni makáme na autě a doufáme, že se nám ho podaří přes noc zprovoznit. Držte nám palce."




    Bohužel ještě neni jistý, jestli jestli je nediskvalifikujou, nebo nedostanou nějaký další penalizace, protože je možný že minuli nějaký checkpointy.


    1 502 KABIROV (RUS), BELYAEV (RUS), MOKEEV (RUS) KAMAZ 035:30:48 00:00:00
    2 500 CHAGIN (RUS), SAVOSTIN (RUS), SHAYSULTANOV (RUS) KAMAZ 035:34:59 00:04:11 00:00:00
    3 512 NIKOLAEV (RUS), MIZYUKAEV (RUS), RYBAKOV (RUS) KAMAZ 037:34:39 02:03:51 00:00:00
    4 504 LOPRAIS (CZE), HOLAN (CZE), KALINA (CZE) TATRA 038:45:46 03:14:58 00:00:0
    .
    .
    .
    15 519 VILDMAN (CZE), FAJTL (CZE), BERVIC (CZE) LIAZ 053:06:18 17:35:30 00:00:0
    KOOFILTH
    KOOFILTH --- ---
    no vzhledem k celoživotní Sainzově nasranosti, předpokládám, že si to jako tovární jednička nenechá dlouho líbit a hlavně si myslim, že jim to VW zatrhne....
    jestli tady nekdo běžně nadává, že Ecclestone a FIA jdou Ferrari na ruku, tak se to rozhodně neda srovnat s tim, jak pořadatelé Dakaru, lezou do prdele k VW..
    dokud jako fabrika jelo Mitsubishi s Peterhanselem, tak to nebylo, tak markantní, ale ted je to hnus!!!!
    neni to z mojí hlavy, muj kamoš dělá pro Tomáše Kocandu a pro Davida Pabišku s KM Racingu karbonový díly a Tomáš říká, že ted se Dakar řídí jenom podle toho, jak VW píská!!!!
    Sainz je unavenej???? zkrátí se etapa..!!!! VW i přesto, že jede snad celá fabrika mechaniků nestíhá???? klidne se jeden den vynechá....!!!!!!
    nechtěl sem tomu věřit, ale když to potvrdil i Pepa Kalina, tak tomu věřim....
    všechno je to jenom vo prachách, jako v F1.....
    a jen co se na to vyserou i VW, tak převezme otěže Kamaz a ten to uz nikdy nepustí!!!! takže Aleš má jednu s posledních možností Čagina a Kabirova rozsekat..... bohužel
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    to je fakt ale masakr!!! cekam kdo to driv posle do kopru :P :)
    ale libilo se mi ze na konci si potrasli rukou... ale doufam ze takle budou pokracovat dal :)
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    MERTLAS: Se divim ze nekoho na tom vrcholku nesejmuli. Souboj je to opravdu na krev
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    typicooooooo ten karlos s atyjou to je masakeeeeer!!!!!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam