• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    AVATAR: Funguje to i web based, nebo jen na mobilech?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BURKHAR: o vikendu dodelam registraci a pak uz to bude docela k pouziti :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    AVATAR: To chcu, pošli link. :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    SIRIEN: Jj, vim. Se svou partou jsme puvodne zkoumali i FATE na nynejsi online kampan a tedy jsem si to zkousel, ale skoncili jsme nakonec u Questu.
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    KARADUM: to zmíněné pseudo Trello pro Fate (btw tvorba cz aurora) má nějaké velmi hezké Fate-specifické funkce, které pokud chceš nějakou podobnou pomůcku stojí za použití.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jo a trello jedu taky :D
    (konec spamoveho okenka)

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Pro predstavu :)










    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JVMLOK: appek na kostky je neurekom, ale malokdy maj historii a nevim o zadne, ktera by ji mela sdilenou. Nehlede na takovy vychytavky, jako rovnou hodit attack a dmg roll s advantage a oznacenyma critama :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Ja hodne casu travim na pracovnim pocitaci atp, je pro me vyrazne pohodlnejsi nemit potrebu zadnych dalsich aplikaci (i kdyz u hazeni kostkama se tomu asi nevyhneme). Vsecko co jde nasazet na nastenku, mapy atp. se daji pripnout do postu nebo v pripade aktualni takticke situace se da scena pichnout ndo zahlavi aby byla na ocich, ale minimalne bych opoustel uzemi nyxu. Ve Shadowrunu se nam to darilo, je to overene. FATE se naucime
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    mno, ja s tim svym systemem pres vikend docela pohnul, ale jeste to tak dva vikendy chce :D

    je to komplet online (jede to jak pres app, tak pres web) a vsechny hody / zmeny vidi vsichni v kampani. kdyby mi nezarizli hosting, ukazal bych vam to. Zkusim to behem dneska nekde rozchodit :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Videl jsem take reseni osobaku primo pres Trello. Tedy pokud s tim jsou vsichni seznameni, muzeme pouzit i ty (a nebot byva casto pouzivano v korporatu, tak asi nebude za firewallem).
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Večer zkompiluju z téhle diskuze na nástěnku výcuc toho, co vypadá použitelně pro organizaci hraní.
    Furt nevím jak s těma kostkama.

    KARADUM: doplním ti potřebná práva a založím IC. Postupně do něj přibydou i hráči. Jestli se dokážeme na tom, co večer sepíšu, bez velkých rozdílů shodnout, mohl bys zítra vykopnout diskuzi o settingu :-)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SIRIEN: ta frekvence postů je ztraceně vyšší, zejména během akčních scén. Ale RL dokáže občas potrápit, drželi jsme PbP spíš jako pomůcku k tomu, aby se nikdo úplně neztratil.

    Ty veřejné osobáky a asi i aspekty scén jsou dobrý nápad, nástěnka nebo záhlaví bude ok. PbP není tak úplně chat, takže člověk má možnost si text promyslet a případně si potřebné věci dvakrát ověřit. Kazdopadne diky za doporuceni :-)
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    JVMLOK: zejména z kraje hry je dobré mít aspekty postav ostatních skutečně neustále na očích, nejen pro GM, ale i mezi hráči navzájem - v živé hře se vůbec nebojím hráče přimět (zejména např. na one-shotu), aby si je před sebe dali jak jmenovky. Doporučuju vypsat je do záhlaví, hned nahoru a tak aby byly jasně a výrazně vidět i při zabaleném záhlaví. Totéž pro aspekty hry (pokud je použijete) popř. zásadní aspekty aktuální scény/prostředí. Zbytek informací (dovednosti, triky...) je spíš dost jedno a pokud to hráči budou mít na papírku vedle klávesnice, tak se tužku stane, takže to tu jde skladovat klidně na nástěnce.

    Mimochodem když tak sleduju vaše úvahy o frekvenci postů pro PbP hru, tak bych vám hodně doporučil snížit množství stresu:
    - ofiko rady tady
    - moje rady tady

    ...dál bych se možná zamyslel nad tím jestli nepoužívat místo tahově-krokového vyhodnocení radši Jednorázové vyhodnocení. Tohle je trochu kontroverzní, protože jste si chtěli vyzkoušet Fate vanilla RAW zatímco tohle už je poněkud hack, byť zcela korektní a v rámci Fate-y duchu (narozdíl od toho stresu, který je ve Fate jen "dial" a jeho změna je naprosto nic proti ničemu), ale při frekvenci 1 post na hráče denně by se vám bez toho mohly bojové scény dost protáhnout (by default jsou postavy ve Fate docela odolné - i bez stresu mají pořád 3 Následky a možnost umenšovat zásahy bodama osudu a volnejma vyvoláníma, sice tam existuje nějaká spirála smrti následků a boostů, ale odehrávání boje tempem 1/post denně při 1 akci (útoku) na post může snadno skončit tím že drobnější šarvátku budete řešit týden). - Tohle ber spíš jako námět k zamyšlení, osobně sem Fate v Play by Post módu nikdy nehrál a PbP samotný sem hrál naposled fakt dávno (a navíc jsme jeli v mnohem větší kadenci postů, často i 10+/denně, takže my milleage surely differ)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Hmm a novém nyxu už ani neukazuje hody…
    NAVARA
    NAVARA --- ---

    Roll (1 = +, 2 = 0, 3 = - )? Nativní Fate kostky nemá

    NAVARA
    NAVARA --- ---
    JVMLOK: Pochybuji, budeš muset vystačit s nyxím házítkem
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    prostě něco kde bude v postu vidět i výsledek hodu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    NAVARA: neee aspoň linkem odkaz nebo tak něco
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    JVMLOK: Jako že by měl API na nyx a postoval sem výsledky? To se sotva naučil fyx a nyxdroid :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam