• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)

    Klub slouží k podpoře a organizaci Play By Post hraní FATE, domluvě HRÁČŮ a GM, diskuze o pravdilech, settingu, vyjasňování situací a veškerá další metakomunikace Out-Of-Character.
    K diskuzi bude přidružený klub (IC) sloužící k samotnému hraní a interakci GM a POSTAV. Přístup po předchozí domluvě pro hráče.

    Pravidla kompletně ke stažení zde:
    http://fatesrd.d20.cz/fate-core-system/1-zaklady.html#vitejte-ve-fate
    rozbalit záhlaví
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: ¨
    #Proces
    Budu rád za opravu jestli se pletu:
    Jak z toho nadělat aspekty, které budou herně užitečné?
    V pravidlech upozornění...jestli se to herně neprojeví a nemá to žádný vztah k ději, není potřeba to řešt....takové to...
    "Když v lese spadne strom a nikdo ho neslyší, vydá zvuk?"
    Nemyslím, že by to tam bylo kvůli omezení kreativity, spíš nás to má vést tak, abychom dělali věci, které jsou herně podstatné. Zas tím, že to tam máme, můžeme to jak my tak GM využít....nevím, kde je zdraví míra. Dává to smysl tak i tak.

    Mj. za mě veškerý proviant řeší aspekt:
    Voják se stará, voják má.
    :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    #Proces
    Tak. A teď co?
    Se svou skupinou jste už vytvořili PH, vykreslili jste svět, který obývají, a ujasnili jste si výchozí předpoklady o hře, kterou se chystáte hrát. Máte hromadu aspektů a PV přetékajících dramatickým potenciálem a čekajících, až procitnou k životu.

    Co s nimi uděláte?

    Je načase dostat se ke skutečnému jádru hry: tvorbě scénářů a jejich hraní.
    Definice scénářů
    Jak bylo zmíněno ve Vedení hry, scénář je jednotkou herního času obvykle trvající od jednoho do čtyř sezení. Je tvořený množstvím oddělených scén. Konec scénáře by měl zahrnovat významný milník a tím umožňovat vašim PH, aby se zlepšily v tom, co dělají.

    Ve scénáři budou PH čelit nějakému velkému, naléhavému a otevřenému problému (nebo problémům) a budou se jej snažit vyřešit. Vypravěč scénář obvykle zahájí představením tohoto problému hráčům. Následné scény se většinou točí kolem toho, čemu budou PH čelit, ať už to je zjišťování informací, shánění zdrojů, nebo přímý úder na zdroj problému.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: ja jsem pro kazdou variantu. Jen premyslim jak to uchopime...je to takovy...co bylo driv, slepice nebo vejce? Postava nebo setting?
    Takhle to vypada, ze dokoncime zakladni nastrel postav, pak si pohrajeme se setingem a pak rinalni ladeni postav.
    Nevadi mi to, at nedojde k mylce. Jen sleduju ten kreativni proces :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam