ELECTRICKOTA: Typicky je snaha tocit video na polovicni cas oproti fps.
Tzn pro film 24fps (delka frame 1/24s) je "ideal" pouzit cas 1/48s.
Pro hokejovy zapas 60fps pouzit cas 1/120s.
Viz napr sekce video zde:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shutter_speedJak je presne spočítany ten efekt ve hrach ti nereknu, ale pusobi to na me odlisne nez viz vyse.
Laicky typuji, ze to nebude umet jit s presnosti na uroven vetsiho detailu, nez jsou fps co v te hre mame - protoze naroky na vykon neceho takoveho.
Ale presne to nevim, do her nedelam, do videa obcas jo.
Druha vec jsou subjektivni preference. Chapu snahu u umelecky přednes v 24fps. K tomu oblibene zpomalene zabery.
Ale muj ideal to neni. Ja mam radsi rezbu idealne v 10k a 1000fps (jeden z odhadu pro fotorealisticky zazitek, ale videl jsem hodne ruznych definic). Obdobne kdyz nabidnes sportovnimu fanouskovi sportovni prenos v 24fps, moc te nepochvali.
A naopak, fanousek klasickeho filmoveho prednesu bude trvat na svych 24fps a bude psat hajty na pokusy s 48fps z dilny Peter Jackson.
Druha vec je HW. Muj preferovany monitor je nativne 75Hz, takze tam v mych typickych hrach na motion blur neni uplne prostor a i bez nej je to bida. Kdybych mel 240Hz monitor (resp kdyby nejaky takovy existoval, ktery by mi vyhovoval i ostatnimi parametry), stalo by to za nove kolo experimentu s motion blur ve Forza.
Tim nic proti lidem, kterym se motion blur libi, nejmene na jejich HW.