• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HANOUCHThe Ascent
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Dobry den! Tak uz dorazila erekce z Ascentu i ke me! :))
    Moc hezky toe! Dobře švédi! Jen sem se chtel zeptat...mate bugy? A mohla bych je...teda celkem za dve hodiny v coopu s Avatarem nam to parkrat crashlo, ale je parada, ze za par vterin je clovek ve hre zpatky tam kde byl.
    Musim to tu procist a sesbirat tipy! Diky za diskuzi!
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Zmeny:

    Augmentace: Joyrun Dragon jako druha. Neni tezke ji sehnat, skoda ze jsem to nevedel driv. Vyborne se to kombinuje s oblibenymi spiderbots.

    Zbrane: Prijde mi nakonec lepsi EBR Enforcer nez Disintegrator - po vyzkouseni a porovnani v Dnexus, Scrapyard. Zkousel jsem oboje na Mk8. Thx ID ELECTRICKOTA za popostrceni. Nechal jsem se unest unikatnosti Disintegrator, ale bohuzel.

    Jak bude level 25, dojete si pro Dealbreaker a ihned upgrade na Mk10, tady neni treba vahat. Jak jsem psal nize, nevhodna zbran na drobne strileni nepratel, ale treba na cisteni Scrapyard mi to prijde nejlepsi ze vseho co jsem zkousel. Necham na vas co k nemu jako druhy, ja mam Enforcer, ale tady si tak jisty nejsem. Zalezi taky kam jdete, muze se hodit Magmamaker atd.

    Pripominam ze vyse plati pro gamepad, na mysi by to mozna bylo jinak, dozvim se dneska vecer.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Pratele kdo nema The Dealbreaker, dojdete si pro nej a doprejte mu level 10.

    Velmi dlouho se roztaci, ale nasledne masakr vseho s velkou vydrzi. Budu kombinovat asi s EBR Enforcer (thx ID ELECTRICKOTA) na rychle strileni beznych nepratel.

    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Tak hotovo :)

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Huh, ses rozepsal, motion blur je rozdíl mezi jednotlivými dvema framy v čase a interpolaci pohybu objektu mezi těmito časy, tedy čím víc fps tím menší blur musí být. Čím min fps tím větší, ve hrách se to dělá různé přes object notion až po image blur postproces - bohužel tady právě nastává to že to nedodržuje to první pravidlo a je vše rozmazly a ne přirozený, bohužel s tím má problém i Hollywood v CGI aby to nastavil jak se sluší. U závodních her se toho zase zneužívá pro pocit z rychlosti a pak koukáš na matlanici. Takže jsou hry u kterých to taky vypínám, hry u kterých je mi to jedno(ascent), a hry který to Maj fyzikálně správně ( vzpomenu si teď snad jen na první Crysis)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Typicky je snaha tocit video na polovicni cas oproti fps.

    Tzn pro film 24fps (delka frame 1/24s) je "ideal" pouzit cas 1/48s.
    Pro hokejovy zapas 60fps pouzit cas 1/120s.

    Viz napr sekce video zde: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shutter_speed

    Jak je presne spočítany ten efekt ve hrach ti nereknu, ale pusobi to na me odlisne nez viz vyse.

    Laicky typuji, ze to nebude umet jit s presnosti na uroven vetsiho detailu, nez jsou fps co v te hre mame - protoze naroky na vykon neceho takoveho.

    Ale presne to nevim, do her nedelam, do videa obcas jo.

    Druha vec jsou subjektivni preference. Chapu snahu u umelecky přednes v 24fps. K tomu oblibene zpomalene zabery.

    Ale muj ideal to neni. Ja mam radsi rezbu idealne v 10k a 1000fps (jeden z odhadu pro fotorealisticky zazitek, ale videl jsem hodne ruznych definic). Obdobne kdyz nabidnes sportovnimu fanouskovi sportovni prenos v 24fps, moc te nepochvali.

    A naopak, fanousek klasickeho filmoveho prednesu bude trvat na svych 24fps a bude psat hajty na pokusy s 48fps z dilny Peter Jackson.

    Druha vec je HW. Muj preferovany monitor je nativne 75Hz, takze tam v mych typickych hrach na motion blur neni uplne prostor a i bez nej je to bida. Kdybych mel 240Hz monitor (resp kdyby nejaky takovy existoval, ktery by mi vyhovoval i ostatnimi parametry), stalo by to za nove kolo experimentu s motion blur ve Forza.

    Tim nic proti lidem, kterym se motion blur libi, nejmene na jejich HW.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: jasně je to jen simulace toho co se děje v reálu, ve filmovým průmyslu se to taky používá léta a neslyším že by někdo tak naříkal, a že tam je X případů kdy je to špatně. Hold užívej ostřejší obraz ;)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: MB nevede k vnimani plynulosti pohybu, protoze ti napr. brani se ocima zamerit na napr. jedno staticke misto pri ubihajici krajine a rychlost kompenzovat otacenim oci nebo hlavou.

    Ale v poho, kolik lidi tolik chuti.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Na Xboxu jsem zaznamenal jen ten problem, ze po par hodinach hrani se bedny zacnou rozpadat cca 1s po te co do nich narazis s postavou. Staci hru vypnout a zapnout.

    Zitra me to ceka na PC, bojim bojim.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Á další úchyl na postprocesingový efekty :D Nevadí mi v Mass Effectu, a tady o něm ani nevím. Jinak film grain ještě chápu, ale motion blur pokud je udělaný dobře pomáhá k vnímání plynulosti pohybu, a tady mi přijde ok.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Omlouvam se za me ASD, ale nechces si vypnout ten motion blur a film grain? :-))
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: mimo jiné mi ta hra začala padat, chjo :(
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: "Furthermore, this patch improves loading in of NPCs, and brings a CPU performance mode for lower-end PCs."

    The Ascent August 6th Update improves DX12 & Ray Tracing performance
    https://www.dsogaming.com/patches/the-ascent-august-6th-update-improves-dx12-ray-tracing-performance/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Po nejakym malým updatu se mi v nastavení objevila kolonka CPU performance, neví někdo co to je, google neporadil.

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    A jak se divim, proc me to tak bavi :-))

    "While unknown to most people, developers Tor Frick, Arcade Berg, Erik Gloersen and Jonathan Heckley have been making some great games over the last decade. Their combined portfolio includes the likes of Bulletstorm, Far Cry 3, Gears of War, Wolfenstein: The New Order and even DOOM. Taking all of that expertise with them (a combined 70 years worth), the four have left their respective studios and formed a new super-studio called “Neon Giant.”"
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TRAGED: Absolutně
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    NAGASAWA: Ze ty by jsi chtel takove Ascent Elysium ;-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NAGASAWA: Jsem pro, pokud slibis, ze cely pribeh pujde preskakat :-))

    Zarekl jsem se a kvalitu pribehu ve hrach uz posuzuji jen podle moznosti to preskakat :-)

    Tim ale nic proti gustu. Ja zase pozaduji vzdy a vsude top grafiku, bez ni me to nebavi. A protoze vim ze me to bez ni nebavi, tak chapu ze jineho odvzrusi treba pribeh co ho nebavi.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LAUNCHER: Ja bych byl nejspokojenější, kdyby vzali Ascent, obrátili ho vzhůru nohama, vyklepali z nej všechny bugy, emzáky, pozpátku pustenou švédštinu v dialozích a poslali to Polákům a Japoncům z RGG, aby do nej doplnili questy, postavy, funkční ekonomiku, endgame a vydali to jako Cyberpunk 2.0 Okamžitě bych bral deluxe edici. Klidně i třikrát.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Jinak celozivotne rikam, ze bych chtel hru z prostredi cyberpunk v totalne top grafice.

    A pak behem par mesicu vyjdou CP2077 a The Ascent.

    Jsem moc spokojeny :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam