ELECTRICKOTA: Aaa, stará dobrá výmluva. Je to jen o osvojování si nových modelů ovládání, kdy nakonec zjistíš, že jsou kolikrát lepší. Já začínal na ZXS bez joye a i na té KB projdou lodi vývojem, kdy z Cursor leys, přejděs na Sinclair a na konec na QAOPM. Podobné to bylo i má PC, pamatuju doby, kdy lidí nechápali, že hraju ShiftAZX a drželi se šipek. To byl musil default Descent, z kterého se pak vyvinulo WASD.
V 00's jsem přičichl na Game Cube ke GP, split screen multak v TimeSpliters 2. Strašlivé jsem tenkrát GP nenáviděl! Ale pakjsem si pořídil vlastní Kostku a postupem času sezdal, že GP je velice chytře a ergonomicky navržené zařízení a ve začal jsem ho používat i u PC.
K tématu Diablovek K smrti mě nudily. D1 člověk hrál, protože byl zvědavý, D2, protože to hráli všichni a bylo krásné, ale v Bažinách mě už nudilo natolik, že jsem ho také odložil, proto jsem pochopil, že klikání na pindulaky mě fakt nebaví, čili že to není žánr pro mne. A pak se mi dostalo do ruky Brotherhood of Steel, které ovšem není klikání myši, ale jak níže píše Avatar, přímé ovládání postavy a je to hned úplně jiná hra. Mimo jiné, co se obtížnosti týče.