• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LEDOFREDOHearthstone Mercenaries
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Sam sem zvedavej co tu budeme psat za mesic, ted me to sice bavi, ale vlastne uz ted si uvědomuju, ze grindit to je uplnej nesmyl :) ... a ja bych se vlastne ani mozna nebránil do toho dat nejaky penize ala constructed, kde to proste beru zatim jako konicek, ze vyklopim nakej ten preorder a doplňky, neco kolem 100-150$ trikrat za rok, nejsou to pro me takovy penize a nekdo to platit musi, nemuzou byt vsichni f2p.. ale tady mi prijde ze ten money sink bude nasobne větší s tim tempem jakym muzou pridavat nový merky a ta value za ty prachy bude mnohem mensi a docasnejsi
    MATHES
    MATHES --- ---
    LEDOFREDO: ano, reseni kreditkou je prave to reseni, ktere neni uplne F2P friendly:))

    hrat 75x ten samej run mi prijde fakt uchylny. je to WOW logic - lidi to budou hrat furt dokola, protoze jim nic jinyho nezbyva, coz je presne jeden z piliru kvuli kterymu se wow pomalu ale jiste hrouti.

    mne to prijde strasne prepaleny, ze fakt chtej vytahnout vsechny goldy z ekonomiky a moc se s tim neserou...
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    MATHES: furt mnohonasobne větší sance nez kdyby to bylo uplne random, tak nenafarmis nikdy nic.. a navíc 10 runu, to jsou rookie numbers!

    KVIIIK: vzdycky mas možnost to řešit pomoci kreditky :)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Při průměrném droprate 20 tokenů na jeden ze tří runů je potřeba dodělat celou bounty jen 75x, abych nasbíral 500 tokenů. Nevim nevim, jestli je to úplně F2P friendly :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    LEDOFREDO: na bossovi padnou coiny pro jednoho ze 3 mercu, ktery tam mas vypsany.

    takze po kazdym dohrani mas sanci 33%, ze trefis svyho merca, kteryho potrebujes.

    takze to taky muzes dohrat 10x a nedostat ani jeden token od hero co potrebujes
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    KVIIIK: drop z challenges neni nahodny, najdi si na netu rozpis jaky coiny kde padaj na kazdym bosovi padaj 2-3 merkové porad dokola.. proto jestli farmis tasky na elementalovi mas hidne tokenu na rokaru, cornelia a cariel napr.... to ale nic nemeni na tom ze dat 500 coinu za hera je hrozne moc

    https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/q7nk33/list_of_mercenaries_guaranteed_rewards_by/?utm_medium=android_app&utm_source=share
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: tak jako nejbliz tomu se dostanes, ze mas sanci 33% na 10-40 tokenu po nejakym boss fight a to me mrda docela dost
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: jak píšeš... a drop rate těch tokenů je úplně random, takže můžeš farmit klidně nekonečně a dostat velký hov**
    MATHES
    MATHES --- ---
    mne prijde sileny utratit 500 pointu, abych si koupil merca a pak znovu zacal farmit tokeny, bo sice mam merca, ale je to sracka :D
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    KVIIIK: tak to zase nesouhlasím, podívej se na twitchi na nejaky high mmr plays, neni nahoda ze nejlepší hraci jsou ti sami co exceluji v constructed/BGs/arena (ta mnozina je ale mnohem mensi, protoze vetsina top hracu, kteri jeste s HS neselli hraje primarne BG)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: crafting legendárek se v první řade nevyplatí, těch 500 fragmentů je strašně moc. Lepší je čekat a když pak ten hrdina náhodou padne, za 500 už se dá poměrně slušně vylevlit.
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: ja bych to uplne neshazoval, zatim nikdo moc nevi jak to funguje, neexistuje meta a do konce roku ocekavam nejaky balancovani

    co me hodne sere je, ze ty hrdinove, co si neotevres jsou fakticky absolutne nedostizni, ten crafting pro kazdyho hrdinu zvlast je dobra sracka
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    LEDOFREDO: tak jasně že nějaké myšlení potřeba je. Minimálně musí člověk být schopen zapamatovat si tři barvy :D Pořád je to ale komplexností někde na úrovni RNG tavern brawlu : D
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    KVIIIK: Ano, constructedje komplexnější, ale i tady se to v pvp proti lidem (ne botum) bez myšlení neobejde.. neda se to hrat jako pve, to je cista prohra
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    LEDOFREDO: constructed je po všech stranách lepší. Jednak vyžaduje skill (což se o mercenaries říct nedá), jednak je v něm variabilnjěší odměna, jednak se posouvá a vyvíjí a vyžaduje odlišné přístupy podle mety, zatímco v merc. jen nahážeš co máš a klikáš barvy. Change my mind :D
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: lvl 30 uděláš za necelou hoďku v PvP, pak už je to "jenom" o nekonečným grindění, kdy po 15 fragmentech kompletuješ dostatek "expů" na upgrade (skillu nebo předmětu). A takhle se to opakuje do zblbnutí. Reálně hraješ s tím, co máš nejlíp vylevelovaný (tzn měl jsi nejvíc štěstí na fragmenty a questy). Ael tier 4 hrdina se schopnostma na lvl 4 je pořád úplná srágora proti základnímu tier S hrdinovi se schopnostma na 1.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Me to bavi, ale otazka jak dlouho.. jak píše kviik zadnou endgame to mit zrejme nebude jen stejne principy v na dalsich a dalsich hrdinech, dalsich a dalsich challengich, takze neverending game/grind.. coz na jednu stranu zni jako fajn oddych, na druhou to je vlastně čistá závislost bez pointy... a nez nekdo napíše ze constructed je stejny tak ja si to nemyslím, a to ani ne kvuli komplexnosti, ale tim ze ten system je otevřenější a je tam co získávat - predevsim goldy a dust, coz umoznuje ziskavat neco noveho a narozdil od merků to jsou univerzalnejsi platidla, ktery muzu vyuzit k vice moznostem, coz tady neni.. tady budu dycky jen farmit a nebo solit a vzdycky budu behind.. to by musel bejt v mercích nakej gold gain... nebo to vidite jinak?
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: "end game" myslim co se de delat od chvile, kdy udelas lvl 30. jakoze pak predpokladam, ze uz to bude vic o pvp nez pve, bo to pve proste dojde:)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: end game není jiná než "actual" game :D Bude to pořád stejný, jen budeš mít na výběr víc hrdinů a nějaký jejich potenciání komba (který se ale stejně nedají moc uplatnit, protože potřebuješ v první řadě vyvažovat barvy). Zajímavý combo jsou třeba démoni, ale pořád nejvíc surovýho damage na stůl dostanu přes Millhouse doplněnýho o tanka+healera. Ale je to fakt situační, o ty barvy jde nejvíc. (a to je hodně limitovaný omezeným výběrem hrdinů, pokud do toho člověk nechce rvát prachy nebo těžce našetřený goldy)
    MATHES
    MATHES --- ---
    btw jestli chce nekdo prava, aby to tu trochu zkulturnil, tak staci rict.)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam