Baldur's Gate III
Podruhe jsem se dostal do tretiho aktu.
Podruhe, protoze prvni nepruchod jsem hral za Lae'zel, protoze me hra nespravne nerekla, ze si mam radsi vyrobit svou postavu, nez hrat za nejakou z predvytvorenych.
A hra me pribehove dostala do bodu, kdy se budu vuci nekomu citit jako zmrd, at uz pujdu kteroukoli pribehovou linku.
Tak uz koncim s klikanim na dvere, ktery jsou otevreny, ale kurzor si to vetsinou nemysli.
Koncim s nevedenim, co je zem a co ne.
Koncim s neschopnosti kamery chodit do jinych pater.
Koncim se zbytecnym prohledavanim tisicu prazdnych beden.
Nevadi, ze se nikdy nedozvim, k cemu jsou veci jako lano, ingot, nebo gemy.
Pribehy byly skvele, filmove, s perfektnimi hereckymi vykony a dechberoucim dubbingem, az na mou postavu, ktera byla potichu, snad podle vzoru pokemonu a dragon questu.
RPG system byl taky strasne moc paradni. Ale chtel bych globalni prepinani tahoveho systemu misto prepinani po postavach.
A vsechen ten equipment, kde kazdy kus je unikatni! A jak hra je o jinych vecech, kdyz mate v parte jine postavy!
Diky vyvojarum za skvelou zabavu a dobrou ukazku, jak funguje Dungeons & Dragons 5th Edition.