• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    Vyfoť a sdílej fotku (popř. aspoň popis) bosse/questu/puzzle ze hry, ve které jsi se zasekl tak, že jsi jí musel odinstalovat nebo se na to chystáš hned, jak zmizí rudá mlha před očima + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin jsi v ní utopil.

    Klub pro borce: [Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]

    Nerad bych, aby se to tu zvrhávalo v urážení (páč loseři jsou apriori všichni, kdo sem přispívají:)!
    Je to spíš o přiznání chyby/slabý chvilky/nedostatku trpělivosti. Následná konstruktivní/věcná debata je naopak vítána.

    Přiznání nebo aspoň hru, o kterou se jedná dávejte prosím tučně. Ať je to aspoň malinko odlišený od ostatní debaty.

    Díky a enjoy!
    rozbalit záhlaví
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    JUNGLER: Nejlepší okamzik mafie je ve druhým dilu, kdy k tomu krysimu snitchovi prijedes na navstevu
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JUNGLER: Ja si prave rikam :))
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER: Jaj koukám že jsem to blbec dal do špatnýho auditka :D
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Mafia: The City of Lost Heaven / 27 hodin / #dohrano
    Potom co vylezla ta definitivní edice jsem dospěl k tomu, že si chci Mafii znovu po letech zahrát a ideálně dojet příběh. Nikdy jsem jí předtím nedohrál. Skončil jsem myslím někde na letišti. No a ta definitivka se zdála být super volbou. To bych se ale nesměl před tím podívat na nějaký videa ze začátku hry. Ty změny, který udělali jenom na tom začátku mě totálně odradily a odmítal jsem to podpořit a definitivku nekoupil. Místo toho jsem si řekl, že radši dám starou dobrou původní verzi na Steam Decku. To byla trochu složitější akce protože rozjet to rozumně na Steam Decku chce trochu fidlení. Zvažoval jsem i hraní PS2 verze přes emulátor ale v nějakým rozhovoru Vávra řikal, že ta PS2 verze byla strašně osekaná. Nakonec se to ale podařilo a obyčejná PC verze makala na Steam Decku nádherně. Trochu situaci komplikovalo i to, že u PC verze vůbec nepočítali s gamepadem a tak bylo nutno přepínat rozložení kláves na setup v autě a setup bez auta. To jsem ale měl na dolním zadním pravým čudlu a velmi rychle jsem si na to zvykl.
    Jako hra je Mafie furt stejně skvělá. Je to občas těžký jak debil ale s využitím akcelerometru na míření se každá neřešitelná přestřelka dřív nebo později vyřešila. Story je perfektní a je krásně vidět kde všude se Vávra při psaní inspiroval. Odkazy jak na Godfathera tak na Scarface jsou nepřehlédnutelný. Teď teda asi počkám na nějakou slevu a dám si i dvojku.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Resident Evil 3 - Začátek vypadal slibně, ale pak přijde na scénu Tyrant a konečná. Ve dvojce jsem to nějak dával. Ok, nesmrtelnej enemák, co tě pronásleduje skoro všude, ale je aspon pomalej, dá se mu nějak utéct. Ve trojce navíc je rychlej, skáče, používá chapadla a hlavní postava se pohybuje jak po prokalený a asi i protančený noci, když už nohy moc neslouží. Neumí ani pořádnej úskok, úhyb? Jako sorry, obecně nemám rád hororovky s tímto konceptem lovené bezmocné zvěře, ale tam ještě beru, že se hlavní hrdina může schovat nebo je aspon rychlejší, úhyby atd. Takže jasnej uninstall, zajímavější hry ve frontě čekají.
    ENDER
    ENDER --- ---
    Lies of P 42 hodin, z toho tak poslednich 5 hodin straveno u Nameless puppet. Celkove peknej namet, hezkej pribeh, ale bossfighty me proste nenadchly, bylo to hroznej spam, misto tance na ktery jsem zvykly ze souls her (i kdyz datadisk k Elden Ring uz cast te krasy ztratil).

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Deathloop - Už když jsem tu hru zaznamenal, tak se mi to moc nezdálo, nijak mě nelákala, i když jinak hry od Arkane docela můžu. Pak se to jednou objevilo v Humble Bundle, tak jsem si řekl, že za ty cca dvě stovky tomu šanci dám. Začátek vypadal dost slibně, aspon teda příběh a trochu atmosféra. Jenže pak už to byl jen pomalej sešup dolu. Mapy nejsou nijak moc zajímavý, je jich málo a to je hra založena na tom, že se do nich budu pořád vracet v různý doby?? Nepřátelé a celkově boj strašně generickej, to je lepší i kdejakej open world, kde je střelba fakt jalová. No dostalo se to do klasickýho momentu, kdy mi tu hra jen vyhnívala, vždycky rozhodnutí, zda vyhraje spustit či odinstalace, až jednou vyhrála varianta druhá. Radši jdu zkusit zase Far Cry 6, u far cry tu generickou hratelnost tak nějak očekávám a mám tam aspon víc zbraní a obrovskou zajímavou mapu :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Abiotic Factor me v singlu zacina srat vic a vic.

    Obcas by proste clovek chtel ty designery za nektere skvele a inovativni napady liskat a liskat a liskat. Takze se vezme vzdalenost toho bodu, na ktery koukate a pokud je v (pomerne smesnem) dosahu podle accuracy skillu, tak vam kurzor se zamerenim jezdi pomalu kolem stredu obrazovky a s trochou stesti se da trefit, kam chcete. Pokud je ten bod, na ktery koukate, vzdalenejsi, pak vam to zamereni chaoticky skace po obrazovce a v podstate neni absolutne sance cokoliv trefit. To zni jako skvely napad, ze jo? Lemravy vedec je tak sotva schopny trefit neco, co je primo pred nim a cokoliv vzdalenejsiho je pro nej problem. Jenze realne je to neskutecna pycarna, kterou podle me autori vubec nezkusili. Prvni a obecne jedna z nejzajimavejsich zbrani - crossbow - ma totiz brutalni drop (jakoze fakt uplne brutalni, jako byste strileli iridiove sipy a natahovali to gumou z teplaku). Coz znamena, ze pokud zamirite na hlavu, jste radi, kdyz enemaka po par metrech trefite nekde kolem pasu. Samozrejme, protoze nejste uplne hloupi, budete chtit enemakovi mirit na hlavu. Ano, asi uz tusite :) At mate kurzor kdekoliv nad hlavou enemaka, pravdepodobne je dane misto notne dal, nez ta hlava samotna a vy jste absolutne bez sance tam zamirit, protoze vam zamerovac skace po vetsine screenu. Yay \o/
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    PSY_CHAOTIC: ja to taky nedal, protože i když nejsem z cukru, tak prostě tyhle hry jsou na mě zbytečně moc vizuálně brutální. Až tak, že u toho nechci trávit čas.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Callisto Protocol - Odehrál jsem cca 5h a zase jsem se dostal do klasický fáze ala jednou za čas přemejšlim, zda to zase zapnout a pak si to rozmyslim. Dneska vyzkoušeno, zase připomenuto, co mě od hraní odradilo - ten strašnej combat systém a celkově ovládání. Prostě tohle mi totálně nesedlo. Ještě to nějak dávám, když je proti mě jeden enemák nebo jich je pár a jdou postupně, ale jak je jich víc naráz, tak se to prostě nedá nebo spíš já to nedávám. Na ovladači by to nějak šlo, ale když hraje rozhodující roli telekineze, tak ta se tam ovládá tak debilně, že to nejde a je to nepoužitelný. Navíc hra je spíš takovej masakr než horor, i když grafický povedená. No nic, uninstall a přecházim na další. Tohle možná zkusim někdy příště, až nebude co hrát...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Zkousel jsem Outer Worlds, kdyz uz jsem jej tedy nakoupil zdarma na jepiku. A.. ne. Je to ukrutna pycarna. Lazy game design, kde jediny celindz v boji je vybudovan tim, ze i radovy, smradlavy low level enemak je totalni bullet sponge, ktereho hlava s prehledem absorbuje zasobnik az dva z pusky, na to jsem fakt stary. Samozrejme moje postavicka jde k zemi po par zasazich, aby to bylo "fer", to je jasne. Snazil jsem se, ale takovyhle boj me fakt nebavi. Popravde vzpominam, ze tohle me zarazelo, uz kdyz to vyslo a videl jsem to na nejakych gameplay videich. Cele to navic na me pusobi takovym hyperzdebilizovanym dojmem. Jakoze "musime to udelat tak, at to zvladne ovladat i kreten s pulkou mozku". Zadne slozitosti, minimum moznosti neco podelat. Nah, tohle se za me nepovedlo.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Divine Divinity #nedohrano
    Divine Divinity (to původní) mě zaujalo poprvé asi před patnácti lety. RPGčko, na svojí dobu se zajímavými možnostmi buildů postav a zároveň akčním soubojákem, questy a (imho) pěknou stylizací. maličko jsem si musel zvykat na úhel kamery, ale i to se poddalo. bohužel ve velmi pokročilé fázi přišel nevyřešitelný bug - hra prostě crashnula v momentě postupu příběhem, smůla, žádný updaty, sejvy ani reinstal nepomohli. pak jsem jí rozehrál o pár let později a zasekl jsem se na jiném bugu... ten si už nepamatuju, ale bylo to něco podobného... do třetice jsem rozjel během covidu, že to konečně dám... a už skoro u konce se mi nějak zničehonic rozesraly všechny (!) sejvy. WTF. počtvrtý do toho nejdu, přestože mě to fakt bavilo:) Larian vždycky uměl
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Mafia 3 - I když jsem na tuhle hru slyšel/četl všude hromadu hejtů, tak jsem si řikal, proč tomu nedat šanci? Hru jsem nekupoval, ale dostal kdysi k předchozímu pc. Tak to prostě nainstaluju a uvidim. Po prvních pár hodinách jsem si řikal, co na tom těm lidem vadí, vždyť je to docela dobrý! No jo, pár hodin uběhlo a blik cvak, hratelnost najednou ala hra od Ubisoftu, ale hodně taková B třída, možná i C. Přidalo se pár otravnejch bugů, z grafiky mě někdy až skoro bolí oči... Pak už jsem ten hejt začal i docela chápat. Ale dal jsem tomu ještě šanci, občas prostě nemám moc náladu na nic náročnýho, ať dějově či po stránce hratelnosti, tak to sem tam zapnu a budu tupě plnit ty stále stejný úkoly a sem tam to obzvláštní nějakej filmeček nebo nedejbože zvrat. No dlouho to netrvalo a už jsem to pěknejch pár měsíců nezapnul a ani neplánuju. Radši bych asi znovu sjel nějakýho z posledních assasínů a to je co říct :) Tak to šlo hodně rychle z disku.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    ERRTU: btw vestim ze dead island 2 vs dying light 1/2 bude imho uplne stejne jako assasins creed shadows vs ghost of tsushima :)
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Dead Island 2
    jeste ze jsem to mel v akci asi za tri stovky. vycpela mrtvola v polozasypanem hrobu. pres kopirak operace flashpoint 2 situace, producent po uspechu jednicky mel vize ktere byli v totalnim rozporu s vyvojarem, nechal si patent a znacku a zkusil prevzit a navazat na cizi uspech. dopadlo to jako duke nukem forever. letity vyvoj kdy zjistili ze to nikdo neumi poradne prevzit a dorazit. v prubehu toho vydal techland dva dily dying light, jednicka skvost a meta toho jak udelal open world parkour fps. dvojka... slabsi ale oba dily tisickrat zabavnejsi! dead island 1 byl super atmosfericky. dead island 2... meh. jedine plus snad za architekturu sidel bohatcu.
    a to pomrkavani k smerem k replay za jine postavy s jinym stylem boje me sralo uz u jednicky! to ze "ty ses proste strelec tak budes dvoubritou sekerou udilet damage jako nozem na dopisy! ze se k palnym zbranim dostanes az zhruba po ctvrtine hry? tvuj problem!".
    pribeh? uz ted si nepamatuju jedinou postavu!
    proc bych se mel zase vozit na retizkaci kdyz uz jsem byl v disneyladnu? zasypte to vapnem a doprejte tomu klid.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PSY_CHAOTIC: Hororova hra, kde nejvetsim hororem je ovladani.. jo, znam takove :D
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Ad Infinitum - další hororová hra, kterou jsem po pár hodinách vzdal. Jak jsem měl dřív hororový hry rád, tak většinou už poslední dobou narážím na takový hry, který za moc nestojej. Ad Infinitum se aspon ze začátku tváří zajímavě, vcelku dobrá grafika, záhada, možná slušnej příběh? Když přijdou první nepřátelé, tak následuje zklamání ala co to sakra je? Nejvíc mě na tý hře sere asi to ovládání a vlastně celej gameplay. Přijde mi, že ve většině posledních hororových her neni ten horor ani moc v příběhu, atmosféře, světu, ale největší horor a utrpení je právě ovládání a celkově hratelnost. Po pár hodinách se k tý hře vyloženě nutim, vždycky po chvíli odložim a pak už jen váhám mezi tím to zkusit zapnout anebo dát uninstall. Druhá možnost většinou zvítězí...
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    DAVESADE: já to hrál s mapou... v mym věku a omezeným herním časem už si nemůžu dovolit hodiny a hodiny bloudit a hledat kde je schovanej nějakej kriticky důležitej předmět. Teď místo Metroidu hraju první Zeldu a teda ta je výrazně přístupnější. Taky si ale absolutně nedovedu představit hrát to bez detailní mapy. Například pro vylepšení meče je potřeba mít určitý množství srdíček. Na to aby je ale člověk měl prostě musí najít srdíčka schovaný v secretech, který jsou ale většinou v naprosto random lesíku, kdy se musí spálit přesně konkrétní čtvereček toho lesíka. A jelikož jde ten plamínek použít jenom jednou na obrazovce, tak fakt nechápu jak to někdo mohl najít. Těch políček s lesíkem je tam asi milion a jeden po druhým zkoušet pálit? Prostě haluz. V tý době fakt byli lidi z Nintenda pošahaný :D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    JUNGLER: Nedivim se, ja jsem to dal jenom na 3DS ve Virtual Console se save statama. Jo a puvodni manual pro NES mel jakous takous mapu a pak samozrejme v Nintendo Power byly mapy detailni - kdyz si ji vezmes k ruce a planujes cestu, je hra mnohem mene frustrujici. Super Metroid je teprve to prave, orechove.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Já vzdávám první Metroid na NES. Hrál jsem to emulovaný na Myioo Mini Plus a byl jsem fakt nastavenej, že to pokořim. Ale teda musim říct, že tuhle hru designoval blázen. Obtížnost je úplně naprosto nesmyslná a ne tím, že by to bylo fér. Je to šponovaný hlavně dvěma parametry. 1) když umřete, tak respawn je jenom s 30 body energie. Stačí aby se Vás něco třeba dvakrát dotklo a konečná. Řešením je po každé smrti trávit tak 5 minut farmením energií, což jsem teda párkrát dělal ale je to dost otrava. Jenomže za 2) ovládání je hodně clunky, takže se hodně snadno stane, že spednu do lávy, kyseliny nebo čehokoliv smrtícího, co je tam takřka všude a třeba 5 vteřin se nepovede z toho vyskočit, protože prostě naser si hráči... 5 minut farmení v prdeli a pak se o vás jednou štrejchne nějakej mob a nazdar. Tohle je moc haluz i na mě. Kdyby tam nebyla ta nutnost po kažný smrti farmit energie, tak bych ten zbytek už umlátil ale takhle to prostě vzdávám. První Metroid zůstane nepokořen.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam