• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VOIKUKKAFotovýzva
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    KREJCZY
    KREJCZY --- ---
    ELSINOR
    ELSINOR --- ---
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    Jestli umim dobre pocitat, je to na me...

    verim, veris, verime
    1KA
    1KA --- ---
    Já se pořád někde snažím fotit jako duch. Tohle je fotka dva dny stará, jsem se dostala k lékaři, využila jsem odrazu ve skle.

    CAROLIAN
    CAROLIAN --- ---
    experiment se stíny (objekty experimentu nespolupracují)

    N_I
    N_I --- ---
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    zmena ohniska zoomu behem delsi expozice, hranicni zamecek, hlohovec, podzim 2022

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    Po nekolik desetileti jsem fotil modu, a bedny s satama a botama maj na maly i velky holcicky magnetickou pritazlivost. Saty: Paco Rabanne, Boty: uz se nepamatuju, model: moje dcera. Oblicej jsem si dovolil uriznout, snad tu kompozici prezijete.

    NELLAS
    NELLAS --- ---
    První Signál v Praze byl takový experiment - v jednom kostele tehdy viselo radioaktivní sklo.

    1KA
    1KA --- ---
    MAJKA: Diky!
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    1KA: Ok, Zkusila bych tema "Experiment". At uz je to experiment obsahove, nebo formou (kompozice, zaostreni, rozmazani, efektové atd). Jen bude milé, kdyz popisete v cem experiment spociva, at divak netape :)
    1KA
    1KA --- ---
    MAJKA: asi jsme vyhrály, zadasbpls téma? Mě nic nenapadá, krom “toulavych bot” 😀
    KURE
    KURE --- ---
    KOLU
    KOLU --- ---
    Sovenice (GPS: 50.2849394N, 15.0977717E), foto trochu starsi (archiv, k negativum se nedostanu).
    Tohle jezero jeste nikdy nezamrzlo, je to docela vydatny zdroj studene vody, rodice maji hned vedle chalupu a ja jsem tam stravil hodne casu jako malej prcek.

    N_I
    N_I --- ---
    DARKINA
    DARKINA --- ---