KULHY: myslím, že se to jmenovalo project Comet. Interne to bylo odstartovano jako kopie sketch. Sketch dela maly team, ktery sebou tahnou spoustu balastu z minulosti. Protoze to bylo prvni. Jedna z veci kvuli malemu teamu bylo rozhodnuti nechat hodne veci na pluginech. Pluginech, ktere to kvuli architekture toho softu zpomaluji az k nepouzitelnosti (treba invision), ktere ruzen rpestavaji byt podporovane, ktere v mnoha ohledech nefunguji jako integralni cast. Nechteli resit ani prototypovani. XD to melo vsechno nahradit, ale protoze adobe, tak to bylo cele strasne pres ruku. Jak jsem pak byl u figmy prekvapeny mnoha vecma jak je to domyslene, ze kdyz nekde dava smysl nejaka moznost, tak je to nastaveno tak, aby to v relanem pouziti davalo smysl (velmi neprogramatorsky pristup :). XD byl presny opak v tomto. Stejne jako cele adobe dnes. Cokoliv muze byt udelano vice zpusobi je vzdy neomilne udelano tak,a by to bylo pouzite v jednom procentu pripadu, misto opacne variatny pro 99 % pripadu.