• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KULHYUI design, design systémy, interakční design, ♥ Figma
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    BLAMAZ: Já dělám pluginy do Photoshopu... teď dělám plugin do VSCode, aby bylo psaní pluginů do Photoshopu jednodušší. :-D Jak to má s pluginy Figma? Koukám, že to taky frčí celé na JavaScriptu.
    BLAMAZ
    BLAMAZ --- ---
    Udělal jsem si ze stylů barev variables. To ještě šlo nějak automatizovaně, dokonce se mi podařilo to udělat i se zachováním módů (light a dark). Hledal jsem nějaký plugin, který by dokázal nahradit styly v objektech, ale nenašel. Nemáte nějaký tip? Bavím se o desítkách barev ve stovkách komponent. Mám tam původní styly, kde je hodnota jako variable, bohužel to pak moc nefunguje se změnou módu barev. Ručně to je nekonečné. Nevíte o nějakém pluginu nebo němá někdo nějaký postup?
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KULHY: To byl spíš jakože vtip. Ale jako, samozřejmě úplně nemám radost že moje OCD mě teď bude nutit všechno dělat s Variables a co je ještě horší, refaktorovat všechny staré komponenty. A to jsem se radoval, že už mám konečně skoro u všeho implementované Variant Properties :D Super je, že se jim pořád relativně daří držet dostatečně "low floor", navzdory tomu, že na té opačné straně začínají mít seriózně "high-ceilings".
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    Tak záleží o co jde... já třeba kdysi pracoval pro firmu co měla e-shopový systém a k tomu nějaké šablony co se vždy upravují. Tam se počáteční investice vrátí několikanásobně. Pokud půjde o nějaké jednorázovky, kde je všechno custom, tak to bude možná s otazníkem.
    KULHY
    KULHY --- ---
    A teda to parametticky prototypovani a neskutecne robustni dev mode… ja jsem u toho fakt juchal.
    KULHY
    KULHY --- ---
    DAN_F: Me to neprijde tak dramaticky, beru to taky jako pocatecni imvestici, ktera to urychli do budoucna. Stejne jako kdyz uz mas nejakou library/design system tak se to pak sklada dost rychle. A kreslit to na prasaka se da vzdycky.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KULHY: Akorát připravovat ty komponenty důsledně už bude pomalu náročnější, než to všechno kreslit ručně :D
    KULHY
    KULHY --- ---
    Wow dnesni Config od Figmy je top. Brutalne modularni variables, min-max size, wrapping auto layoutu. Hned tri prvni oznameni jsou na mejch most-wanted. Ted s tim pujdou uz fakt psi kusy.
    KULHY
    KULHY --- ---
    UV_CAT: Tak obecne, funkcni reseni vetsinou stoji penize. A zminene Webflow bych jen podporil, pokud ti to pro tvuj zamer vyhovuje.
    UV_CAT
    UV_CAT --- ---
    KULHY: Anima stojí $39/mo, Webflow (s CMS) stojí $23/mo, takže to moc nedává smysl.
    KULHY
    KULHY --- ---
    UV_CAT: Zkusenost nemam, ale casto sklonovana je v tomhle kontextu Anima.

    Anima: Design to code | High-fidelity prototypes
    https://www.animaapp.com/
    UV_CAT
    UV_CAT --- ---
    Má tady někdo pozitivní zkušenost s některým z pluginů pro konverzi Figma > HTML?
    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    KULHY: :) eh. No to máš asi recht.
    Tak držím palce. Třeba tím, že je to offiko počin of figma community, tak výstup bude ok. No vyhouklo to na mně, prodávám, jak jsem koupil. Na první pohled to vypadá sympaticky..
    KULHY
    KULHY --- ---
    GEN_IO: Zrovna nedacno jsem neco takoveho pouzival, ale vysledek byl dost bordel. Mel jsem za to ze uklid po importu je nevyhnutelny — zkusim tohle, jedtli to bude lepsi. Asi dost zavisi na kodu. Dik
    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    Dovolím si odložit. I pro ostatní. Nevím, jestli jste zaregistrovali. Třeba se bude komu hodit ⭐️

    Convert any website into fully editable Figma designs | HTML to Figma file
    https://youtu.be/gk7tr31KqEM


    Plugin: https://www.figma.com/community/plugin/1159123024924461424/html.to.design

    KULHY
    KULHY --- ---
    INXS: Peknej obrazek. Asi by bylo fajn prilepit nejaky fiunkcni link na nabor. :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ok, dobre vedet
    KULHY
    KULHY --- ---
    Dokonce i Screen Resolution to ukazuje v prepoctu tech 1728x1117 (namisto fyzickych 3456 x 2234).
    KULHY
    KULHY --- ---
    KAJJAK: Ne ukaze, ti neco mensiho, protoze opravdu vi, jak velky byl vyrez browser okna, ale relativne k tem 1728 x 1117.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam