• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XBAHNOSpolečnost pro oslavy neobvyklých svátků - 20.9. Den smažené rýže, Den provázkových sýru(včetně korbáčiků) a Světový den uklízení
    TILIO
    TILIO --- ---
    XBAHNO: Hehe moje oblibeny tema - lidovy znalosti teorie mnozin, nekonecen a zakladu matiky! Zkus se nekoho zeptat co to znamena "iracionalni", bude sranda! Nebo nahod nejakou klasiku: je prirozenejch cisel (1, 2, 3, ...) stejne jako celejch (totez + do zaporu)? Pulka ti vysvetli, ze jich je 2x tolik +1 za nulu... Koncept ze iracionalnich cisel je nejen vic, ale jaksi megamoc nejvic vic nez racionalnich radsi ani nezminovat...
    //le pardon za lehky OT, ale ja tohle uplne miluju :D
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    TILIO: Jsem nevěděla, že jsem inženýr 😁
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    XBAHNO: stačí... díky za připomínky, klíčenky si vemte v krabici u východu z cirkusového stanu
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    FIONOR: To nestačí. Mléčná dráha má dle googlu 10¹⁸km, takže ještě 8 míst příhoď.

    NELLAS: Na jednu stranu mám radost, na druhou stranu mě přijde smutný, že je nutné dospělým lidem sdělovat, že π je iracionální. Ale už jsem tak nějak prokouk, že mé představy o znalostech matematiky průměrného člověka jsou nerealisticky optimistické.
    TILIO
    TILIO --- ---
    Na to byl na internetu takovej for:

    3,14 - staci vetsine lidi.
    3,14159 - staci vetsine inzenyru.
    3,141592653589793238...... - jsi kokot.


    A druhej vtip:




    Nic no, tak zas k vazny praci.
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    NELLAS: Přitom ke spočítání obvodu galaxie s chybou menší než 1 centimetr stačí znát Pí na 15 desetinných míst.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    XBAHNO: Dneska slaví i ČT24: