• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOJAProgramovani 40+
    DELVIT
    DELVIT --- ---
    SUCHRE: Hele já jsem zažil HPSM, teď přežiju cokoliv. Mohu vyprávět asi o 46 školení co jsem musel pisílat faxem, atd...
    NOHOUS
    NOHOUS --- ---
    HWLLFFRDD: zatím jsem na to neměl čas, kdybych se někam dostal, dám vědět
    HWLLFFRDD
    HWLLFFRDD --- ---
    HWLLFFRDD: ...nicméně data nakopírovaná někam ve Windows nebo MacOS to samozřejmě je schopný hluboce analyzovat a přeorávat, nádhera :))
    HWLLFFRDD
    HWLLFFRDD --- ---
    NOHOUS: Zaujalo mě, chtěl jsem vyzkoušet pod WSL2 a vypadá to, že to neni schopný akceptovat path formát "\\wsl.localhost\Ubuntu\home\..." ani "\\wsl$\Ubuntu\home\..." a podle dokumentace to zatim Linux nepodporuje... nebo ses dostal nějak dál?
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    Pak se neni, co divit, ze je framework pomalej, kdyz pri kazdy sebemensi zmene generuje event.
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    A uplne nejhorsi je instant apply, to mohlo napadnout fakt jen nejakyho dementa. Kolikrat clovek vybere spatnou kategorii nebo cloveka a akce triggeruje dalsi eventy, aniz mate sanci se opravit.
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    Je to z modernich nastroju nejbliz k tomu, co potrebuju, ale stejne se nedokszu zbavit dojmu, ze do UX teamu se v ramci inkluze nabiraji mentalne zaostali, protoze za poslednich 20 let se stalo modou delat veci tak komplikovanym zpusobem, ze misto jednoho kliknuti musite klikat 10x, nez se dostanete tam, kam potrebujete, kategorizace a doprovodny linky nedavaji smysl a bez udelani vlastnich dashboardu je kazdej moderni nastroj v default nastaveni prakticky nepouzitelnej
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    Pouzivame clickup
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    KLEINZACH: microsofti outlook/win11 je busy znovuobjevovanim web 2.0. nas korporat ted konecne dostal ten update, co uplne u vseho udela kulate rohy
    sice se mi ted na monitor vejde pulka mailu co driv, but hey - "looks modern", "new UI", extra padding, aby jsi se trefil az budes po screen matlat prstama, ..
    MLEKAR_STEIN
    MLEKAR_STEIN --- ---
    KLEINZACH: no, nevim, jedtlinto byl neomutt, nebo jinek klon :)
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    MLEKAR_STEIN: "nejakeho" mutt?!

    nejlepsi mejlovej / usenetovej klient ever! mutt je nenarocnej, sviznej, prehlednej, flexibilni a je radost s nim pracovat. dej za me kamosovi pusu ;)

    zaimco mrkvosofti outluk znovu a znovu vynaleza kolo a porad ne a ne se trefit..
    FARIN
    FARIN --- ---
    ALMAD: to je hodne trefny

    me ted celkem desi to, ze management pojal napad ze by chtel vsechno videt v Jire a ze bychom mohli i nas ClickUp zmigtovat tam.

    Osobne nevim k cemu bude managementu videt nase tasky o tom ze je nekde potreba prebarvit button.
    A jak rikas, kdyby se ty velky epicy co je realne asi zajimavy trackovali jinde a nam zustal system co vyhovuje vyvojarum tak budou vsichni stastnejsi.
    Sam zvedavy jak takhle iniciativa dopadne. Muj tip je ze to nebude hned, ale nakonec to pro nas dopadne blbe.
    MLEKAR_STEIN
    MLEKAR_STEIN --- ---
    ALMAD: kdysi jsme s kamarady premysleli, ze bychom zkusili prispivat do nejakyho mailovyho projektu, no, kamarad párkrát prispel do nejakeho mutt...
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    JANFROG: Abych byl fer, imho hlavni problem jiry je, ze se tvari jako project management system, ale ve skutecnosti je to framework na tvorbu tvyho vlastniho project mamagement systemu, a ty lidi co to konfigurujou…zkratka maloktera firma je dobra v tom takovej system vytvorit.

    Zaroven se to snazi propojit kazdodenni zivot kde mas todolist kde na kazdym detailu zalezi s high level reportingem pro management kde se managuje metrikama, aniz by to melo jasnej nazor na to pro kterou z tech dvou skupin to je, coz imho nemuze fungovat z principu.

    Plus teda backlog, coz zas dalo beznemu delnemu lidi poslat lidi s taskama doprdele ani by bylo nutne mluvit sproste. Takze vlastne woke software.
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    ALMAD: O Jira jsem slysel hodne, ale teprve tohle tomu dava srozumitelnou perspektivu! Diky!
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    JANFROG: Still better than JIRA backlog
    JANFROG
    JANFROG --- ---
    ALMAD: Ja celkem pravidelne na callu pronesu: "Oh sh.. I completely forgot I promised to look into that!". Ale stejne nas to nedonutilo k tomu pouzivat nejaky tool :-)
    FARIN
    FARIN --- ---
    DELVIT: určitě to umí ty guest accounty který jsou právě pro tohle primárně určeny. A v tomhle módy nás projekt vlastně začínal, protože tracking byl v projektu dodavatele a nas produktak byl v pozici zákazníka. Takže myslím že tohle by neměla být překážka. Ale nějakou aktuální zkušenost s tím v tomhle režimu teď nemám
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Musim rict ze me fascinuje, jak project a task management je furt nevyresenej problem.

    Neco jako email a kalendar :)
    DELVIT
    DELVIT --- ---
    FARIN: Díky za podrobnosti. Ten vývojářský tým máme také poměrně malý, ale máme vícero testerů a infrastructure lidí. U nás je právě zásadní, že zákazníci musí vidět svoje problémy na kterých se pracuje a zároveň je tžeba mít tkz sdílené problémy, kde jeden problé ovlivňuje více zákazníků najednou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam