• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KERRAYAI Art - Tvorba za pomocí umělé inteligence: Midjourney, DALL·E 2, Stable Diffusion, OpenAI
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    _

    painting of noble woman with baroque clothes and hairstyle playing harpsichord but having tentacles instead of fingers to an audience of space aliens
    VDB
    VDB --- ---
    E2E4: jo, ale ne vzdycky, testoval jsem to extenzivne a pri detailnejsich zmenach se totalne ztraci a puvodni kontext mizi:( Pri opakovanych pokusech se obcas trefi dobre

    E2E4
    E2E4 --- ---
    E2E4: taky je dobry ze narozdil od bingu to umi vylepsit vygenerovany obrazek. ("na prvnim obrazku zmen krabici at vypada vic jako pocitac")

    E2E4
    E2E4 --- ---
    E2E4: E2E4: Dall-E 3 v ChatGPT Plus

    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    _

    head of a hipster male made of vegetables in the style of archimboldo
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    E2E4: me prave chat rekl ze nemuze pouzivat a neudelal obrazek
    E2E4
    E2E4 --- ---
    KAJJAK: tohle bylo v bing image creator nebo v bing chatu (tam mi to ještě včera říkalo že nemůžu používat interní funkce ale pak to stejně obrázek udělalo)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    E2E4: me to neslape, to si zkousel na GPT4 nebo uz na to prisli a zakazali to?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    E2E4: skoda ze neni moznost prohlednout si to online, do prahy kvuli tomu nepojedu
    E2E4
    E2E4 --- ---
    predpremiera asi prvniho text-to-video AI filmu v patek v Praze

    První text to screen AI generovaný film poprvé v kině. Speciální projekce a technologická generálka.
    ---
    Lidé intuitivně vnímají čas logaritmicky: exponenciálně větší pozornost věnujeme současnosti. Scalespace ukazuje klíčové události za posledních 13,7 miliardy let, které vedly k tomu, kde se právě nacházíme, v jedinečné perspektivě, kdy se čas každých 100 sekund zpomaluje desetinásobně. Logaritmický pohled rezonuje nejen s naším kognitivním chápáním, ale dotýká se i našich implicitních, intuitivních modelů vesmíru.
    Unikátní perspektiva odhaluje paralely mezi genetickou, kulturní a technologickou evolucí, přičemž každá z nich je pozorovatelná v jiném časovém měřítku. I když se historie neopakuje, může se rýmovat.
    Extatická cesta, která se vyvíjí při každém promítání filmu.
    Jedná se o technologickou zkoušku před oficiální světovou premiérou, která proběhně 28.10. na Mezinárodním festivalu dokumentárních filmů Ji.Hlava.
    ---
    Po projekci bude následovat debata s režisérem Petrem Salabou a autorem námětu Janem Kulveitem.
    Petr Salaba je absolvent Katedry dokumentární tvorby FAMU, autor vědecko-popularizačních snímků a lektor workshopů o generativní AI.
    Jan Kulveit působí v Centru pro teoretická studia, kde zkoumá otázky sladění vývoje AI s lidmi. Dříve se globálním rizikům a makroskopickém pohledu na historii věnoval na Oxfordské univerzitě.


    Délka filmu: 30 min
    Režie a psaní promptů: Petr Salaba
    Námět: Jan Kulveit
    Střih: Vojtěch Mrkus
    Hudba: Anna Pinskaya


    predprodej:
    https://goout.net/en/tickets/scalespace-ai-generated-film/jagv/

    event:
    Scalespace : předpremiéra
    https://www.facebook.com/events/163801303459885/
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Na tři prompty (upřesňování detailů) - hezky to maluje (bing)

    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    https://cyberneticforests.substack.com/

    Cybernetic Forests
    One of the missing pieces of any tech conversation is what it means to the humans who use it. One of the people who can answer that best are artists: not just the ones using new tools to make new things, but the people pushing the tools to do things nobody really anticipated.

    I’m documenting that, and thinking by making and doing. We focus on a range of technology, mostly AI, and mostly from a critical — but thoughtful and engaged — position.

    Some of these e-mails will eventually become blog posts over at Cybernetic Forests, but the ephemera will end up here in the meantime.

    What you don’t get
    I’m skeptical of hype, PR and market news. I’m uninterested in de facto contrarianism and unexamined trash-talk. I’ll focus on what’s interesting and where it came from.

    I don’t link to YouTube machine learning tutorials.

    Why me?
    I’m a trained journalist, artist, researcher and science communicator who has done weird things with technology since 1997. I teach systems thinking, values sensitive design, and game design to college students, and have a background in media studies and cybernetics.
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: Tak to jsem v klidu :D foceno ve třídě a měl tam i tu oblečenou.
    Shodou okolností jsem pár dnů na to četl, jak z toho měli nějací školáci problém ve škole. Ale tam to bylo ve velkém. Což se hodilo do diskuse. Člověk může občas šlápnout, ale dobré si to vysvětlit dokud je to v pohodě a nejsou šrámy na duši či na těle...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MORPHLER: Případně, že mu jí ta holka poslala sama a není to fake :)
    PECA
    PECA --- ---
    Jinak jo, vlastní instalace a snaha se cení. :)
    PECA
    PECA --- ---
    MORPHLER: Děkuji za tipy. Myslím, že lokálně si to z githubu nedával. Jednak se generačně vymezuje vůči programátorům, jakožto nádeníkům (otec programátor ;) ). A potom, myslím, že ani netuší, co je to git. No, ten git bych mu asi pomalu měl vysvětlit. To se hodí vždycky.
    Kdyby to dělal na mobilu, počítám že by si to asi nechal v mobilu. Asi se dodatečně zeptám a ještě doplním možná rizika pro jeho informaci. Primárně jsem mu vysvětlil, že kdyby to někde leaknul, tak tím hrozně ublíží tomu děvčeti a zadělá si na pořádný průkak ve škole a vůbec hanba. Jinak jako nemám nic proti AI a pokusování s ní.
    Trochu mě to překvapilo, protože se vůči AI spíše vymezuje, protože by chtěl dělat grafiku, ale ta AI mu do toho pocitově hází vidle. Sice jsem mu říkal, že to musí brát jako nástroj nové generace, ale má takový nějaký mindset zaujatý proti AI. No uvidíme. To už bude jednou jeho boj.
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    PECA: jo jeste je samozrejme cesta ze to syn vsechno instaluje z githubu a bezi mu nejaky model lokalne, ale to by asi bylo spise na pochvalu, ne?
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    PECA:
    1) je toho hafo (jeden list napr. https://blog.deepswap.ai/ai-clothes-remover/)
    2) casto to jsou android apky, zakladni vzdy pritomne nebezpeci je uz odeslani te osobni fotky nekomu na server. nebezpeci ktere jsi vyjmenoval je tam do urcite miry vzdycky, otazka je jak moc kdyz nic nestahujes a nespoustit lokalne. teoreticky by te modeni prohlizec a google play mel pred zakladnimi problemy snad ochranit, ale jistota tam neni, apka stahnuta nekde z anonymniho webu to nebezpeci samozrejme zvetsuje. nebezpecnost se asi lisi jestli si to syn vygeneroval na pc v browseru, stahl odkudsi nejakou pc apku, nebo si do do pc poslal z telefonu... to druhe by potencialne bylo na ty viry nejrizikovejsi.
    PECA
    PECA --- ---
    BTW, nachytal jsem syna s fotkou svlečené spolužačky. Řešili jsme nějaké issues v unreal enginu a u té příležitosti jsem to nechtěně našel v downloadech. Naštěstí. Takže jsme si to v klidu vysvětlili, než udělal reálný průsešvih.

    Nicméně mě zpětně napadají 2 otázky:
    1/ Kde takové svlékací AI rostou?
    2/ Jaká je (ne)bezpečnost takových webů (viry, červy a jiné nepříjemnosti) pro uživatele?

    Počítač snad zavšivený není, ale ještě jedno si rozmyslím, jestli zase neseberu admin práva, rošťákovi jednomu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam