• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    :)
    Local Dragon's Dogma 2 player swears he's wearing it for the stats
    https://www.destructoid.com/local-dragons-dogma-2-player-swears-hes-wearing-it-for-the-stats/
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    V nastavení se objevilo RTX on/off.



    BOBESH
    BOBESH --- ---
    jo a libi se mi stejne jako v Monster Hunter, ze si diky ty dynamice sveta utvarim vlastni pribehy, vzpominky co se stalo. a me to prijde zabavnejsi, nez kdyz mi nekdo prednese quest stalo se to a to a ty bez a udelej to a tamto.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    :)

    IMHO starý kvalitní vývojáři, odchovaní na starých konzolích, kde bylo maličko paměti a musela se tam vejít hra a oni to museli zohledňovat a podle toho upravovat i design. No a teď můžou místo mravenišťátka udělat na nových konzolích obří megatermitiště a tak ho dělají :) a vycházejí ze svých zažitých postupů.
    S tím, že všude něco je. A tam kde nic není to je jen proto, že ještě nevíte jak se tam dostat :)

    Nicméně něvím už jak to jako popsat, tím tady zabíjíme akorát celý odpoledne.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIRIK: ja uz ted druhej den beham v tom prvnim hlavnim meste a dneska sem se dostal diky ztracenymu harantovi do nejaky podzemni knihovny :) ted hodlam smirovat toho vypravece, pac ma podezrele moc penez! parada! libi se mi jak je udelanej od japoncu ten "stredovek"

    imho je to koridorovy, ale nejlip udelany, takze se to hur cte nez jak to potom pusobi :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Jednička je proti dvojce koridor. Což vlastně i byl :) Takovej širší, ale jen koridory.

    Tady je to open world, ale je dělanej prostě hodně spletitě a vertikálně.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    OMNISLASH: Já jedničku nehrál, takže bohužel netušim.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    A je to jinak, nez jak to bylo v DD1? Tam si matne pamatuji, ze jsem mohl chodit vesmes celkem volne.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    takovej vysněnej gothic dvojka.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    OMNISLASH: Na mapě světa máš vyznačených hlavní a vedlejší cesty. Po těch chodíš a nemůžeš se jen tak, kde Tě napadne rozhodnout z e to tady vezmeš jen tak přes les třeba, nastavis si kompas a tam dřív nebo později dojdeš. Ten svět je nadesignovanej tak, že Tě nepustí všude ale tam kam jo tak je to plný detailů a strytejch enviropuzzlů nebo tajných cest a tak podobně. Plus to všechno krásné vypadá.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    OMNISLASH: není to jak assassin, kde všechno slezeš, všude můžeš. Je to spíš jako The Division 2, kde máš ulice, třídy a pak některé domy jsou průchozí a někde ne, jsou tam patra, cestičky, spadlé věci a pak ještě kanalizace a designéři se tam totálně vyřádili a je tam strašně moc enviromentálních hádanek pro pozorné, kterých si ale davy ostatních vůbec nemusí všimnout. Zde je toho o to víc, že je nějaká % pravděpodobnosti, že sebou táhneš pawna, kterej ty cestičky zná, už tam byl.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    HONZA09: Co myslis koridory? Ja zil v presvedceni, ze to je open world.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    BOBESH: To na mě vyskočilo z nějakého random účtu na Threads
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    HONZA09: nevim coe to za zdroj, ale na vsechny nevysel. xbox az pozdeji. estli nevysel pred par minutama :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    BOBESH: The first title update for Dragon's dogma 2 is out now via all platforms!
    √ Capcom add the 30 fps option for consoles!
    √ Adding the option to start a new game when save data already exists.
    And more!
    DragonsDogma2
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Výhledy a game design toho oper worldu je úžasnej. Původně jsem si myslel, že mě ty koridory budou štvát a omezovat. Ale po nějakejch třiceti hodinách jsem se přistihnul, že najdu kolikrát něco novýho i na místě, kterým jsem prošel už několikrát a prolejzám různý tunely a jeskyně, protože mě zajímá kam se dostanu mimo hlavní cestu. Což si jsem celkem jistej, že v klasický open worldu, bych nic takovýho nedělal, protože bych pravděpodobně tím open worldem ani vůbec nešel a použil teleport. :D

    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    BOBESH: Jj. Na Steamu se mi stahovaly asi dvě giga. Ale nenašel jsem k tomu nikde patch notes.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    btw uz vysel prej patch, ale vypada to, ze jen na pc a ps5
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Pozdrav z výletu! :)

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: protože to není jen jako AI, pár scriptů, ale poměrně dost pokročilekj a chytrej systém. Pawn se učí od hráče, způsob hraní a to i dlouhodobej přístup.
    Můj pawn ti takhle pomáhá, protože i já hraju s pawny nablízku, okamžitě je zvedám, dávám jim hned lektvary, nikam je neházím ani neposílám doprdele, nenechávám je zkamenět.

    Teď mám ve dvojce pawny, který mají skvělé statistiky, ale chovají se jako debilové. Skáčou na zem a rovnou na hlavu nebo na "placáka", při boji utíkají někam doprdele. Jo, to jsou strategie co se prostě kopírují od jejich hráčů. Sice jim ,ůžeš některý sklony prioritizovat a udělat z nich zvědavce nebo ochránce, ale to jsou jen priority, aby se tam začal efektivně skutečně chovat, musíš svůj způsob hraní s tím nějak sloučit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam