• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Hra Dragon's Dogma 2 dostala nový velký update, přidává Casual režim - novinka | www.konzolista.cz
    https://www.konzolista.cz/clanky/novinka/hra-dragon-s-dogma-2-dostala-novy-velky-update-pridava-casual-rezim
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dragon's Dogma 2 The Barbeque Maister Achievement & Trophy Guide - Grill Every Type of Meat
    https://www.youtube.com/watch?v=CWOuVwqRcIc
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Heeeej, ja Sovranem nejsem a asi ani nebudu :D Kazdemu holt neni souzeno zachranit svet. Nekomu je zjevne souzeno jej znicit :D
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Vecer padnul level 70. Sovran teda stale nejsem.. proste nikam nespecham :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Dragon's Dogma 2 official web page|CAPCOM
    https://www.dragonsdogma.com/2/en-us/topics/update/
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Musim rict, ze magic archer za me zatim spis velke ne-e. Proti tem common tlupam enemaku je to zajimave a misty i legrace. Proti bossum je to ale pro me hrozny pain. Presne zamirit na citliva mista je skoro nemozne. Po hodine mireni (pokud mi mezi tim neda neco interrupt), pak jeste magicke projektily hodinu leti a celkove od myslenky vystrelit po potencialni dopad uplyne strasne moc casu a situace na bojisti uz muze byt uplne jina. Diky tomu a tedy v podstate nemoznosti strilet rychle a presne mi ten damage output prijde vyrazne horsi. Porazit dracka je najednou velmi vyrazne obtiznejsi a dalsi bosaci jsou na tom podobne. Moznost strilet lecive sipy je sice fajn, ale vzhledem k tomu, ze na skilly mam cele 4 sloty, je pro me nemyslitelne, abych jeden z nich pohrbil necim, co se mi hodi mozna v jednom boji z 20.
    Zkusim jeste, zda to nejak zasadni ovlivni ten dalsi level nebo dva ve vocation, co jsem dostal, ale nejspis se vratim zpet ke klasickemu archerovi.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    kuci je to este daleko, ale pristi rok vychazi od Capcomu Monster Hunter! to bude pecka! ;))
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: portycristal u sfingy a vždy si udélal hard save v tavern.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: neprohodil :) já jsem v NG+3 prakticky nesmrtelnej a to co jsem v NG procházel v řádu hodin, tak teď v řádech minut... a nezapomeň, že je to narozdíl od DD2 multiplayer, takže ti vždycky může někdo helfnout... Dragons Dogma mám rád, ale ER je přece jenom o řád někde jinde (alespoň teda pro mě :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PHOW_SAATCH: Jo, po tom pokukuji, ale Elden ring je bohuzel mimo me herni moznosti :D Tam predpokladam, ze stejny pain a peklo, ktere zazivam v DD2 s warriorem, bych mel jeste horsi v Elder ringu :D Jako vizualne a atmoskou se mi to hrozne libi, ale myslim, ze bych to po hodine hrani prohodil oknem i s pc :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: u sfingy jsem byl, ale odměnu jsem dostal zatim jen jednu.. ale vzhledem k tomu, že za chvíli vychází Elden RING DLC teď makam na NG3+, Radahna jsem už sundal, teď ještě Mogha a jsem reeady :) takže k DD2 se dostanu zas až tak někdy na Vánoce :D
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Prisaham, ze autosave u sfingy je jedna z nejidiotstejsich veci, ktere jsem v RPG videl. A zdaleka by me to to tak nesralo, kdyby to nebyl snad jediny zdroj smysluplnych odmen a pulka uspechu nebyla o brutalni nahode.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    OMNISLASH: Takže se ti nesníží health, ale dostaneš HP penaltu jako po zranění. To mi přijde logické :-]

    V DD2 nejsou Healing pools?
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: Bohuzel je to opravdu tak. Da se snadno doguglit i vyzkouset. Pokud zemres a v otazce wakestonu reknes NO, protoze se chces radeji vratit do menu a dat load, tak v tu chvili je save modifikovan a je ti snizen max health, ktery doplnis zase az spankem.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: to se mi nezdá. Load je load.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: yep to tam je, hra ti teleporny pawny blíž. Řeší se tak pády do míst kam se nedostaneš. Plus ti některý pawni čapnou mrtvého pawna, aby ti ho přinesli blíž.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Nevymyslis :D To add insult to injury. Kdyz jsem se teda pronervoval na paty pokus az dolu. Tak jsem zjistil, ze to mezi tim "mrtvolu" toho pawna teleportovalo nahoru za mnou. Tedy za mnou na tu starsi pozici. Jako wtf?! To uz je regulerni troling. Umirajici pawn se tedy zjevne taky umi teleportovat. Pokud tedy spadne a potrebuje zvednout, mozna je nejlepsi strategie proste jit nekam daleko a pak se o kus vratit s tim, ze ho to snad teleportuje (stale umirajiciho) za vama :D
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    OMNISLASH: (a jsem presvedcen, ze nutit hrace pouzivat alt+f4, aby obesel fakt debilni mechaniku, to je zly game design fail)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    WTF?! Load po smrti zkurvi save a snizi zdravi? To je teda fakt logika na facku. Zvlast pokud si toho clovek nevsimne a zvlast pokud resi umirani proto, ze idioti pathfinding pawna ho opet hodil ze skaly a ja musim jak debil hledat cestu dolu :( Tyhle situace jsou neskutecne vysiraci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam