• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    MICHIGAN: no... F4SE mel prvni release kdy? ani ne mesic po releasu hry ne? Tam to slo celkem rychle :)
    A vzhledem k tomu enginu bych tady skoro cekal ze to pujde jeste rychleji
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    L4MA: jenom bych pripomnel ze to bezi na stejnym enginu, takze neco omodovat nebude problem.
    minimalne prvniho pul roku ale nebudou skripty (SFSE), nebudou tooly (SFEdit) a nebudou plne funkcni mod managery a load ordery, takze se to omezi na veci vylepsujici UI, grafiku, zvuky, detaily, novy zbrane, predmety, lode, baraky atd.

    hlavne ty novy assety pro lode budou jednou z nejvic modovanych veci, vzhledem k tomu, jak ten ship creator funguje.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    L4MA, VIRIK: nemám vás rád, abyste věděli! :)
    MAWERICK: jj, hraje to na XSS...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    A už velký Todd prohlásil "it just works"? :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    i kdyby tam žádný bug nebyl, Kidovi se stoprocentně vytvoří jako náhodný event přímo ve hře.
    L4MA
    L4MA --- ---
    KID_MCHUTT: ja se teda bohuzel obavam, ze konkretne ty urcite budes mit zas nejakej game breaking bug, jak uz bejva zvykem. (snazim se to zakriknout. :D)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: asi jo, ale nic, co by blokovalo postup :) přeci jen je už to dlouho, no
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KID_MCHUTT: Jj. Ale jak říkám. Já si pár restartu kampaně že začátku pamatuju. I v té hlavní lince byly bugy občas.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    L4MA: Jako jo no.
    Ale je pravda že zrovna game divize MS (narozdil od všech ostatních) má imho ten track record celkem dobrej pokud see nepletu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: zrovna CP byl brutálně rozjebaný tak, že ani Bethesda ve starém QA složení by si nedovolila to pustit ven. F4 neměl gamebreaking chyby - minimálně v hlavní linii - ale za to spoustu glitchů (což u hry téhle velikosti je holt běžné, horší je, že i přes upozornění je pak opravoval neofiko patch). F76 byl při release... velmi apokalyptický. Na druhou stranu, MS je si poměrně dobře vědom toho, co se stalo po release F76 a velmi dobře si pamatuje release RedFall, takže věřím, že si to pohlídají.
    L4MA
    L4MA --- ---
    MAWERICK: sef CDPR vypadal po vydani CP jak tenhle wojak, to je podle me uplne nesrovnatelna dimneze crunche, nedodelanosti a tlaku shora... :)

    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    L4MA: No je pravda že CP2077 je skoro novej level toho co se dá vypustit mezi lidi... Ale je to jako s Falloutama.
    Záleží na štěstí. Já třeba s CP problémy neměl. F4 už si launch moc nepamatuju ale nějakejch pár restartu od začátku kvůli rozbitejm questum tam bylo. A F76... Mno... Popojedeme :))
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    Tady bude zda se veselo.
    Každopádně osobně si myslím že to že je bugthesdich her taková modding komunita je super. Už jen kvůli tomu že to umožňuje se k té hře vracet i po mnoha letech. Právě kvůli tomu že jí člověk může omodovat tak jak chce a potřebuje...
    Takže i proto doufám že v tom Starfield bude když už ne stejný tak aspoň hodně podobný protože v dlouhodobém hledisku mu to nejspíš jen pomůže.

    A pokud to k tomu bude i dobré jako vanilla tak tím líp.
    L4MA
    L4MA --- ---
    VIRIK: hra vychazi za tri tejdny, a uz ti pulzuje zilka, ze to nekdo nehraje spravne, co vic, neuvazuje o tom spravne!. :)
    jiz tradicne mas co rict, ale balis to uplne zbytecne ofenzivni a direktivni formy, ktera neprispiva k odlehceny a vyspely diskuzi o tak zasadnim tematu, jako je pocitacova hra. prosim, zaraz to hned v zarodku, myslim to uprimne. :D
    L4MA
    L4MA --- ---
    tak vitejte!

    zas bych z toho technickyho stavu nedelal takovou kovbojku. Skyrim i F4 jely po launchi uplne "normalne", ve srovnani s tim jak hry vychazej dnes. :) urcita pachut samozrejme muze pretrvavat po online experimentu F76, ale byl jsem tam day 1, a i to se dalo.

    OMNISLASH: vidim to na day one Premium, a behem vikendu se bude lamat chleba stran technicky stranky. s tema modama bych byl tentokrat torchu opatrnejsi. myslim ze to nepujde tak rychle, jako obvykle. nebo teda aspon doufam, ze nepujde, a ze je tam spousta novejch mechanik a novot, se kterejma se moderi budou muset nejprve obeznamit, a nevkloznou do toho klasicky jak do Morrowindu. :D

    osobne se jen obavam, aby ten lore a novy universum alespon obstalo ve srovnani s Falloutem a Elder Scrolls. gameplay ani world building nemuze bejt spatnej, ale ten svet na me z toho mala co jsem si dovolil videt, pusobil pomerne nemastne. nicmene doufam, ze nam vytrou zrak a na novej Fallout si ani nevzpomenem. :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Jo a kdo má koupenej Starfield na XBOX, tak samo má i verzi na PC a naopak. Jo a cloud. Je to Xbox Play Anywhere.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: uvidíme. Nemám sílu být optimistický (nesouvisí s hrami), ale uvidíme
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    OMNISLASH: já rozumím, já taky hrál hromadu TES a furt jsem online i v TESO. Srdcovka a prostě porovnáním – kolik času a výbornýho hraní jsem v tom strávil, vs občas pády nebo bugy, je naprostá převaha v tom jak výborně jsem si zahrál. Ty bugy i pády jsou v tom úplně irelevantní, to je cca tři hodiny problémů vs 1200 hodin úžasný role-play.

    To ať se nikdo nezlobí, ale takhle to jiný hry fakt maj mnohem horší, i ty vyzdvihovaný.


    KID_MCHUTT: tady uvidíme. Vanilu určitě projedu na XSX několikrát.
    Později je úplně jasný, že někteří modeři si budou ty zatím mrtvé planety obydlovat a vytvářet tam svoje. Uvidíme jak popotáhnou ten svůj projekt s modováním na konzoli, pokud ne, tak modovaný Starfield pojedu na PC (a budu ho označovat za Starfield-mod). Nicméně MS v tomhle chce přiblížit XBOX PCčkům, takže by mělo být mnohem snažší ty mody tam do toho aplikovat a mít pro to i víc místa, než dosud. Bych řekl, že s tímhle i prostě počítají, ono to pomáhá i prodeji a popularitě tý hry, moc bych se nedivil, kdyby za rok vyšly tooly a DLC s možností že si označíš planetu a tam se budou ty světy objevovat a nebudou tě omezovat v tom co si tam aplikuješ.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: tak já tam potkal bugů mraky, ale moje míra tolerance je holt nevysoká :) Na druhou stranu, na xsx imo většina problémů s HW, která vzniká různorodostí PC, nebude
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    VIRIK: Jo, to ja se kupovani zajice v pytli nebojim. Hral jsem vsechny tes od Areny a ikdyz v tech starych casto byly pekelne problemy, urcite bych to nechtel vzit zpet. Vubec nepochybuji, ze u toho v souctu necham zase pres 100 hodin. Je to jen snaha mirne usetrit, protoze preci jen Skyrim jsem pred vydanim sehnal snad za 800, ale za tohle chteji kolik 70e v nejocesanejsi verzi? Jasne, stale to neni nejaka raketa a kdyz si to clovek rozpocita na ten cas, co v tom pohrbi, je to v pohode.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam