• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    L4MA
    L4MA --- ---
    a teti delat to v enginu, kterej je pro to vsechno uplne nepouzitelnej...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Ano, je tam o fous zlepseni. Stale je to ale Senior UI z Wishe.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: On jedna vec je neco mit a druha vsechno spolu funkce propojit.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    HONCKA: ja se dycky jednou za cas kouknu na nejaky video ze Starbourne 2, coz je nejakej indie shit snad od jednoho typka, a jsou tam vsechny ty mechaniky co by clovek cekal ze dat tam pro Bethesdu neni problem. Napriklad mezi soustavama se cestuje svetelnym tunelem, na planetu se normalne priletava skrz atmosferu, nad terenem lze normalne litat atd... taky je to jakoze nahovno ale dost to podle me umocnuje ten pocit, ze hrajes hru v obrovskym vesmiru
    L4MA
    L4MA --- ---
    MAWERICK: inventar je obrovskej skok kupredu. hrajme fer. :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: Možná jo, možná ne, no
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KID_MCHUTT: Tak to jsou ale nejspíš věci které budou nějak závislé na Creationu. Protože F4 měl/má přesně tohle taky přeci...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: inventář mi nevadí, ale stavění základny a lodi, nepopsané a nezměnitelné zkratky, to, že občas se něco stejného dělá v jiném menu jinak a tak, to je peklíčko. A vrchol je photo mode v lodi se zapnutým senzorem na stejném tlačítku jako heal, to jsem řval vzteky, protože hra říká "heal" ale spustí photo mode.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KID_MCHUTT: (a nepovedlo teda taky, sakra. Asi bych měl dělat jenom jednu věc naráz, ne tři)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KID_MCHUTT: Jako to ovládání a inventář je pořád stejný peklo:)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: jj, zjevně jo, já jsem za to jenom rád :) teď ještě aby jim MS dodal někoho na UX, protože to se nepomohlo :D
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KID_MCHUTT: Jo je pravda že SF je překvapivě funkční. Zda se ze MS quality control Bethesde dost pomohl :)

    CP2077 je imho úplně novej level... :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BEARDY: já ani to ne a to vidím normálně bugy všude... :)
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    KID_MCHUTT: Já našel houževnatě běžet ženskou do zdi, pak weapon rack dal zbraně na placato, místo na výšku. Ale samé takové blbosti jen. :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: ano, dokud je hra podporovaná developerem a reálně existuje šance, že tu chybu/nedodělek opraví autoři. Když si vezmeš, jak komplexní to je kus SW, je dost vysoká šance, že i blbá změna textur za ty s vyšším rozlišením, může sáhnout někam, kde autor musel udělat nějaký kompromis a ty o tom nevíš.

    Navíc teda Starfield je překvapivě téměř bez bugů - zatím jsem narazil na svlečené strážné na Marsu a jeden blbý kolizní model, kde po výbuchu lítaly dvě zaklíněné bedny a odrážely se od sebe. Jo a po dvanácti hodinách nepřetržité hry, mi to spadlo. Jednou. Když to porovnám s CP2077 po release, je to nebe a prdel a v dnešní době ta hra je v překvapivě extrémně dobrém stavu - při té laťce kvality, kterou nastavily ostatní hry.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    REDSNAKE: Tak to urcite ne, protze v poslednich 3 Falloutech mam nahrane stovky hodin a nelituju jedine z nich a jedine mody co jsem kdy pouzil byli jen graficke, kdy jsem mel mnohem vykonejsi GPU, nez pro ktere byli hry puvodne napsany.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    TRAGED: No dal bych tomu chvíli... Nexus to vyřeší:))
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TRAGED: tak to se asi úplně neshodnem, že si bethesda zaslouží jakýkoliv prachy navíc.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MAWERICK: ano viz na konci TRAGED :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam