• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: rozbity to samozrejme neni, jen to opet nefunguje jak si predstavujes. ty planetarni mapy neznamenaj, kde ta surovina presne je. dyt by to nedavalo smysl, a pak by byl treba na petine planety patch, kde je jen jedna surovina... znamena to, jakej je na tech planetach surovinovej mix a rozlozeni je v podstate radnom...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    JULIAN: je to prostě mechanika, která tě má zabavit, budeš-li chtít, do dalších DLC. Já se teda těžením budu zabývat, až budu mít všechno ostatní, co chci, takže času je habakuk. Musíš si uvědomit, že jsou lidi, co v tom světě odehrajou základní příběhy a jde jim to z disku a jsou lidi, co se k tomu budou opakovaně několik let vracet. To, že jsi spíš ta první varianta, z toho nedělá špatnou hru.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: no jasne, jestli te bavi stridat spani na lavicce s klikanim v debilnim UIcku, tak prosim :D ale ma to stejnej efekt jako kdyz do konzole napises
    player.setlevel 99
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: nn, to těžení je imho naopak velmi důležitá mechanika kvůli které můžeš krásně levelovat ingame mechanikou.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: hele idealni postup je brutalni pixel hunting. potrebujes pristat tak, abys byl na rozhrani dvou biomu. takze hejbes mysi pixel po pixelu a klikas landing dokud se ti neprepne biome, tam pristanes, a pak behas po mape jak kreten no na pomezi tech biomu.

    KID_MCHUTT: sice je 39 tezitelnych surovin, ale potrebujes realne tezit tak 10. Ty ostatni se bud v nicem nepouzivaji, nebo treba v jednom receptu :( ono vlastne .. tezit nepotrebujes fakt nic. to tezeni ti umoznuje ziskavat suroviny po stovkach, ale jediny, kde to potrebujes, je staveni zakladny (plus radiant questy "sezen nam 40k ironu"). takze je to takovej zacarovanej kruh. chce to DLC na staveni lodi ci neco takovyho.


    L4MA: ctes stejny vlakno jako ja? top comment je o tom jak se ship builder ovlada na konzoli, a dalsi dva posty jsou o tom ze to nefunguje
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    REDSNAKE: skill issue, ty rozbitá mechanika
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: ok ok, lidi v tom vlakne se tvarej, jako ze to je dobra rada. ja jsem si prestavel Razorleaf a nez budu mit C level ridicak, tak se tim vubec nehodlam trapit. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: Rozbitou core mechanikou myslim scanner planet kterej nereflektuje realne dostupny suroviny na landing miste. Ze to je rozbity a nedomysleny upe okecat nejde.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    REDSNAKE: zrovna tahle kombinace je společná celkem běžná...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    KID_MCHUTT: Jak jsem psal, chci jen farmu zeleza a hliniku na xp farmu. Zbytek nedava smysl. Tusim ze nejde ani kraftit strelivo? Ci lekarny se musej domodovat?
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: REDSNAKE: core mechanika je prave to, ze mas mit vic outpostu, ne to exploitovat. sestimsmir. :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    REDSNAKE: hele, fakt není problém najít místa, kde se potkávají tři - víc už ano - a mechaniky ti to umožňují. Pokud si první postavíš Fe + Al, jde pak všecko rychle a najít takové místo při standardním průzkumu planet už není takový problém - pokud chceš zkoumat planety. Pokud ne, nemusíš stavět základny, budou ti stejně k prdu a při NG+ o ně stejně přijdeš, tak co
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    KID_MCHUTT: Jasne, jak rikam. Sikana hrace a schvalne nastaveny generovani surovin tak aby se nepotkavaly a abys musel mit vic outpostu za ucelem prodlouzeni gameplaye. Coz by davalo smysl v MMO..
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    no, máte 39 těžitelných surovin, takže stačí mít dost základen, což není až tak velký problém, pokud stavíte jenom těžení + transfer
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    L4MA: to je podle me blbost, takhle to nefunguje, tohle jsem presne zkousel a mozna to funguje kdyz das dva haby vedle sebe, ale v mem prikladu nice to fakt nefungovalo.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: nj, já naivně čekal, že tyhle core mechaniky budou fungovat, ale asi mě to už nemá co překvapovat.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: to mi bylo jasny, ze je to takovahle rehole, po prvni pokusu. :D nicmene tyhle hratky jsou imo bez modu, kterej te necha vic zazoomovat na ty planety, uplne zcestny, tam jde fakt doslova o pixely...

    Increased Starmap Zoom for More Precise Landings at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/1778
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: no, já třeba kvůli tomu jak tahle mechanika funguje včera naprosto nesmyslně provařil několik hodin lítáním po planetách a hledánín kde se ty surovinový žíly na mapě potkávaj.

    Tak to mi fakt uniká proč tam ta mechanika skenování planety vůbec je, když to je naprosto zavádějící a nic neříkající.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: no ty mapy bych obecne nebral uplne vazne, na tohle laborovani nemam trpelivost. :) efektivnejsi scanner takhle.

    BlobSeer - Increased Resource Vein View Distance at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/1514
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: a kua jak je možná že ta mapa planety ukazuje, že tam nejsou žádný suroviny a nakonec přistane a má tam spot s pěti surovinama. Však to kua nedává žádnej smysl
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam