• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    Nejnovější openworld universum od Bethesdy

    rozbalit záhlaví
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CLAVEN: Ten dává jenom žrádlo :) nic jiného ho nezajímá :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Treba povedať, že niektoré tie companion scripty sú dosť wtf

    Barrett: "niečo pre teba mám"
    Ja: "to si nemusel"
    B: "poznal som niekoho, kto to zbieral, tak som si povedal, že by sa to mohlo hodiť"
    Ja: "díky, cením si to"
    B: "skoro som to nezdvihol, som rád, že nakoniec áno 😍"

    **Barrett mi dá fašírku**
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    OMNISLASH: Jako kolikrát se dá i stát na místě pokud máš dostatečně robustní loď. Jinak ty souboje mi přijdou jak třeba ze starého Wing Commandera? Nebo vzpomněl jsem si na něj. Jinak neužívám, ale zase na druhou stranu jsem rád že moc dlouho netrvají, takže ten vesmírný souboj mi nevadí. A i hledat souboj je docela oříšek a vypadá to že nejčastěji je u měsíců. Alespoň u planet jsem málo kdy narazil, ale u měsíců dost často.
    Ale pak je tam jedna lokace, kde mě zatím prakticky okamžitě rozstříleli. A pak ještě jsem našel jednu lokaci dřív a dokonce questovou a ta se mi nějak ztratila a nemůžu ji najít. :D
    L4MA
    L4MA --- ---
    OMNISLASH: co jinyho zbejva, nez se bavit mimo cockpit, kdyz ti tahle slozka, prijde jako sracka. naprosto chapu, vzhledem k tomu ze jsi hral XY vesmirnejch simulatoru, ze tahle no brain mechnika neni uspokojiva. taky bych dokazal hodiny rantovat o jizdnim modelu v GTA V, ktery ma auta primo v nazvu. :) ja jsem treba hrama, kde se clovek pohybuje volne ve trech osach prakticky nepolibenej, takze krom NMS nemam s cim srovnavat, a to kdyz jsem hral pred dvema rokama naposled, mi prislo asi jeste nezazivnejsi...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    OMNISLASH: kdyz uberes plyn (S) tak to boostery vypne myslim. ale jinak na tom space combatu uz se moc nezmeni, pokud mas pristupnej targeting subsystemu tak uz tam neni moc co odemykat, ale je to takova docela ok oddychovka nahodne ve vesmiru mezi neustalym loadovanim pri cestovani, idealne jednu posledni lod boardnes, tam jeste nekoho postrilis vevnitr, vylootojes jim cargo... ale je to vesmes o drzeni tlacitka a "mireni" koleckem
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Musim si trochu zaredsnakeovat. Uz jsem se zase musel ucastnit space combatu a stale nemuzu pochopit, jak to muze byt tak strasne, strasne spatne. Hral jsem XY vesmirnych simulatoru i tech spise arkadovych, ale zadny z nich nemel tak mizerne a hlavne nezabavne boje. Ja vim, ze jsem od toho nemohl cekat X3 a ani jsem necekal. Ale ty boje jsou proste uplny odpad. Nasleduj kolecko (to se fakt neda ani pouzivat dodatecne thrustery pro rotaci, je to jen ten blby reticle?) a obcas to pri rotaci popozen shiftem (ktery snad nejde poradne ani davkovat).. a to je cely? Bude to pozdeji zabavnejsi? Nebo, jak to delate, ze si to uzivate? Ja bych fakt chtel taky, ale vubec se mi to nedari. A prijde mi dost nestastne uplne odignorovat cely kus hry, tvarit se, ze to tam neni a bavit se jen mimo cockpit.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    L4MA: tempo levlovani je v pohode a ty challenges mi prijdou dobry. s tim fakt problem nemam, je to takovej dobrej mix mezi ciste XP levelnim a levlenim na bazi pouzivani skillu.
    co teda jeste krome toho zacatku mi prijde fakt spatne, tak (midgame spoiler):
    To sbirani a levlovani powers. Ta minihra s tim plavanim v epicke hudbe je dobra jednou, mozna dvakrat. Pak je to opruz jako prase, nekde pristanes, pet minut bezis, pak tam plaves, pak zabijes jednoho typka. a tohle idealne v kazdym playthroguh dvacetkrat a ty vyssi levly tech powers jsou fakt kosmeticka zlepseni
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: jasny, rozhodne, ale to mi neprijde oproti minulosti nejak zasadne rozdilny. ale levlovani mi subjektivne, prijde mnohem pomalejsi. teda za predpokladu, ze hraju normlane, a nedelam zelezny dyky ocelovy nosniky. :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    JULIAN: Díky prema skleroze mi kupodivu to opakované, že proč sbírám ten trash a že taky něco můžou nést. No teď už default unesu 265 a to už se dá. :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    L4MA: mozna, ale prijde mi ze mnohem vetsi dopad to ma na zacatek hry, kdy misto aby sis "delal postavu" tak mas prvnich 10 ci 20 hodin vetsinu herniho open world contentu locknutou a travis cas tim, ze sdelas co ti hra blahosklonne dovoli a postupne si to odemykas. pokud pak pokracujes dal, tak je to uz ok, nicmene dost lidi se skrz to asi nedostane ani.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: Ano, je to pomerne nakladna kratochvile. Ale jsou extremne otravni.
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: KARLOSK: dela to na me dojem, ze spolu s NG+ mechanikou bylo cilem popostrcit lidi k vic pruchodum s ruznorodejsima postavama. sekundarni efekt je, ze v tak rozlehly hre po 50 hodinach clovek nebude umet vsechno. zatim mi prijde, ze to celkem funguje, uvidim, co budu rikat po 150 hodinach...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: hej ale oni teda nezavrou hubu nekteri :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ROLAND: Ja to velmi ocenuji. Hrajem s companionama hru ze kdykoliv na me promluvi tak koupi kulku do hlavy 🙂 jedinej vtipnej z nich je robot
    L4MA
    L4MA --- ---
    Starfield HD Reworked Project at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/3486?tab=images&BH=0
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Tedy ještě že ti companions jsou nesmrtelní a neotočí se proti tobě. Protože až příliš často mi lezou do rány. Nechápu proč se v boji často musí stavět před tebe.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    JULIAN: Tohle me stve uz od dob Fo4 a Skyrimu. Ze k tem zajimavym vecem se musim proklikavat pres naproste pitominy, o ktere vubec nestojim. Pak se mi nekdo divi, ze mam radeji klasiku ala system ve Fo2.

    Jinak ta moznost ukazat vsechny questy mi uz aktualne prijde vylozene jako bug. Vzhledem k tomu, ze vetsinu casu hrac proste bude mit vice tasku, nez kolik je ten magicky nikde nenapsany limit, tak s aktivaci tehle f-ce proste nikdy nevi, zda mu to opravdu ukazuje ten / ty, co potrebuje. A ve vysledku tohle radeji vypne a holt se pak prudi s tim, aby vzdy rucne a silne otravne overoval, co je kde k dispozici. Pritom vime z jinych her, ze to jde lepe. Uplne by stacilo dat moznost multiselectu. Nebo multiselectu s limitem. Nebo sakra aspon nekde napsat ten limit :D
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Takových různých věcí tu bylo v historii více. Třeba takový Derek Smart.
    Jako jo fakt klobouk dolů před některými co dokáží, když umí programovat a mají řekněme nějaké to štěstí. Ale tohle mě nelákalo a přeci jen Starfield mi přijde o dost zábavnější i když mě na tom sere mraky věcí.
    Navíc s AI vývojem bych typoval, že se to bude objevovat častěji, tedy pokud se to AI dostane do toho stavu.

    Jsem zvědav jak bude za pár měsíců s mody Starfield vypadat.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    JULIAN: Je pravda, že takhle uměle prodlužovat game play pokud bys fakt chtěl mít 100% hry je opravdu smutný.
    Osobně bych uvítal od lvl 50 dva perky za lvl.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    jo to ze musis nejdriv namrdat 30 perku do veci, co "unlockujou" gameplay je fakt smutny. ja taky nemam skoro nic ve trech stromech.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    Já třeba perky do zbraní neinvestuju vůbec.
    Tahám s sebou Microgun s prodlouženou hlavní, Bridger na 6 nábojů a Magstorm. Do Terrormorphů zajíždím jak horkým nožem do másla. :)
    A když už jsem v tom tak bych mohl pokračovat Keelhaulerem, Beowulfem, Maelstromem.

    Perky peru do výzkumu a do následnýho modování.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam