• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Zas je to vcetne lidi do osmnacti let.
    GREW
    GREW --- ---
    BESH: Kde si prosim te vycet, ze tvrdim, ze v Praze zadny auta nejsou? Ja jenom upozornil na clickbaitovej titulek, kterej si z dat (ktery jsou navic nepresny), vyzobava cisla tak, aby byl clickbaitovej...
    BESH
    BESH --- ---
    GREW: Je to tak, v Praze skoro zadny auta nejsou. Staci se podivat z okna a kazdymu to musi byt jasny.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    GREW: nedokážu vyhodnotit z jakých dat vycházejí, ale podle mě ten "traffic" na jednotlivých úsecích dokážou změřit docela přesně. Chápu zajímavost titulku, ale stejně jako nějaká auta Prahu nevidí, tak je hromada lidí z okolí Prahy (včetně mě) co do Prahy dojíždí autem.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GREW: A bydlíš v Praze? Protože já jo a množství aut je daleko za hranicí únosnosti.
    GREW
    GREW --- ---
    KUTAS: Sice se pak v clanku pise, ze osobnich aut je na 1000 obyvatel "jenom" 750 a nikde se pak nepise, kolik osobnich aut z tech 750 je z firemnich flotil, leasingovejch spolecnosti atd. ktery maj sidlo v Praze, ale realne ty auta nevidej Prahu jak je rok dlouhej, ale tak co by clovek neudelal pro clickbaitovej titulek, ze jo... :D
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KUTAS: Svět podle ODS
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    A jedna statistika z Prahy…

    Na tisíc obyvatel 940 vozů. V Praze opět stoupl počet aut, od roku 1990 je jich trojnásobek - Zdopravy.cz
    https://zdopravy.cz/na-tisic-obyvatel-940-vozu-v-praze-opet-stoupl-pocet-aut-od-roku-1990-je-jich-trojnasobek-221753
    BESH
    BESH --- ---
    Podle výsledků hlasování má dojít během deseti let k přeměně 145 000 m² ulic na zelené plochy. Dalších 462 000 m² bude během deseti let proměněno na stezky pro pěší a cyklisty a pro autobusové a tramvajové pruhy. Vše na úkor aut. Deník Neue Zürcher Zeitung plochu přirovnává ke čtyřiceti náměstím Sechseläutenplatz, což je jedno z největších náměstí v Curychu.

    Město zatím neuvedlo, jaký konkrétní dopad na počet parkovacích míst změna bude mít. Už dříve soud potvrdil rozhodnutí zrušit šest tisíc stání pro auta.


    Více místa pro stromy a kola. Obyvatelé Curychu v referendu odhlasovali omezení aut - Zdopravy.cz
    https://zdopravy.cz/vice-mista-pro-stromy-a-kola-obyvatele-curychu-v-referendu-odhlasovali-omezeni-aut-221735/
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ONDRAT: no, já mám na dosah katastrofu způsobenou zavřením obou sjezdů, slivence i lochkova. to může napadnout jen úplnýho kokota, hnáto vo všechno přes spojnici na Ořech. a když jsem teda nějak probruslil město, vydržel srážku tramvaje s autem na zenklové a chtěl sjet u davídkový na dálnici, zjistil jsem, že i tenhle sjezd je zavřenej. jak jsem na václaváku nevěděl, že už není kruhák, ani nezmiňuju. to jsem musel vzít přes žitnou ještě jednou dokola. jako fakt mám dost, možná že politik něco vyhrotí, ale snad není tak těžký to za dopravní odbor realizovat nějak smysluplně. vystoupení z mojí řidičský bulbiny teda dopadlo dost tragicky.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    ty stavitelský prasata nejsou schopný spočítat náklady na opravu mhd zastávky
    oprava staré zastávky - stojan, max 1000,- Kč
    vs.
    Oprava skleněného mhd multimedálního bazmeku - v oblacích, když trochu zafouká
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    GIOMIKY: To tedy znamena, ze vsichni musi jet autem pres Palmovku?
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    ONDRAT: Protože město nestíhá pojmout tolik nových obytných domů. Ani tolik zmařených pracovních příležitostí na venkově. Ani příliv cizinců, kteří se zde chtějí usadit.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    Kazdej den pozoruju rano ten automayhem na Palmovce - Dr.Holeho, Elsnicovo nam, Sokolovska, Voctarova a ptam se proc? Vite to nekdo?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    VYHULENY_UFO: Prave. Vlaky stoji, auta jedou.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    MAKROUSEK: jakoze zase nejakej ridic najel do vlakovejch koleji a zpusobil nehodu? posledně se nastesti nuc nestalo...

    V Horních Měcholupech sjelo auto do kolejiště, koridor na Benešov stál - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/praha/zpravy/nehoda-auto-koleje-zeleznice-provoz-zastaven-horni-mecholupy.A240412_123903_praha-zpravy_vich
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Proste je lepsi jezdit autem.

    V Praze se srazil vlak s lokomotivou. Až 15 zraněných, vyhlášený je traumaplán - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/praha/zpravy/srazka-vlaku-praha.A240918_075734_praha-zpravy_ijan
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    SAMOUT: to je argumentace věry pohlové. výstavba bude mít za následek staveniště, zrušení podchodu, kde vzniknout zastávky, neznamená, že budou děti riskovat život běháním po dálnici. to spojení s prahou6 nechápu vůbec. máš to v územním plánu kdo ví jak dlouho, tak s tím hádám souvisí i ceny místních nemovitostí.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Navic trolejbus by mel tu obrovskou vyhodu, ze by s nim, zcela na rozdil od nesmyslny tramvaje, sly obslouzit i odlehlejsi casti Bohnic a Cimice. Koleje se tam nevejdou, troleje ano. Byt ztrata 152 by byla otravna, sacuju, ze az na Ceskomoravskou by troleje nevedly.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    BEEBLEBROX: Ty pripominky jsou zcela relevantni, vecny a spravny. Stejne tak navrh na pouziti trolejbusu. S letakem nelze nez bezvyhradne souhlasit (snad jen nevim co s tim podchodem, proc by se mel rusit, to je jedina podivnost). Tahle trat je jen aktivisticky tlaceni neceho, co v miste nikdo nechce, v tom se obyvatele Bohnic a Troji celkem plosne shodnou..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam