BESH: Na druhou stranu, kdyz se podivas na mapu Parize, tak Pariz ma vnitrni a vnejsi okruh, pomerne hustou sit paternich silnic a ulic (takze si pak v tech bocnich ulicich a ulickach muzes dovolit delat pesi zony, protoze to je kudy objet), hustou sit metra, vcetne "ohruhovych tras", sit "metrovlaku" vedouci z centra na periferie, vybudovane parkovaci domy, vcetne domu v centru (kde jsem treba dva roky zpatky parkoval dva dny za cenu 10 eur za 48h) atd. V Praze bych videl hlavni problem tom, ze je tady snaha nejdriv o to omezeni automobilove dopravy a parkovani, bez toho anihz by za to byla adekvatni nahrada, treba jako v te Parizi. A treba takova drobnost, na vypadovkach z/do mesta, kde dochazi ke krizeni s jinou hlavni/velkou komunikaci je casto mimourovnove krizeni, kde auta zastavuji, jenom pokud potrebuji odbocit a jinak to krizeni bez zastavovani projedou - je tam snaha, aby doprava na tehle velkejch/hlavnich silnicich/ulicich byla co nejmin brzdena a co nejvic proudila a nevznikaly zacpy...