• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    přihlásit se
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    New cat just dropped

New cat species identified for first time in more than a century in Bolivia | Bolivia | The Guardian
    https://www.theguardian.com/world/2026/sep/17/new-cat-species-identified-bolivia
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    FISHIE: Vyfotím se ve výtahu.
    FISHIE
    FISHIE --- ---
    RANDOM_NIGHT: prosím, ukaž
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Rozhodla jsem se, že tahle věc je svetr, a vyrazila jsem v ní k lékaři.

KLATIC
    KLATIC --- ---
    RAGNAROK: na to jsem letos cumel jak u vytrzeni, v tom nejvetsim suchu a vyprahlu najednou v noci jdu okolo skoro prazdneho sudu na vodu z okapu a tam si to davali obri pruhovani slimaci na slizovem vlakne ktere melo tak metr na delku...totalni haluz
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Potešilo

RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    NEI:
    To jsem videl jako dite v super dokumentu o mekkysich, kteri se pri tom aktu oplodni navzajem.
    Na zivo jsem jeste nevidel.
    NEI
    NEI --- ---
    Slimáčí výměna genetické informace za suchého bílého dne.
    Fascinující že mě něco takového dokáže upoutat v téhle chvíli.

MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    Tak mě dneska prohledávali v pekárně, že jsem jim měla ukrást energiťák🤣 to mám z toho, že když jsem ho viděla válet na zemi, tak jsem ho vrátila do vitríny🤣Mě ta moje slušnost jednou zničí🤣
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Po prvotním naštvání na misgenderující sestru mám z ORL v ÚVN naopak dobrej pocit. Sestra se nakonec chytla a byla milá, doktor rovnou řek, že podle jména čekal, že spíš přijde dáma, a když vypisoval žádanku na operaci, zeptal se, jestli tam má rovnou napsat pacientka, ačkoli mám ještě mužský RČ.
    Lidi jsou nakonec většinou fajn.
    Life is good.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---